Delicatessenwinkel/Grieks-Turkse winkel met dipjes in leiden

25-07-2014 09:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben vandaag een dagje met mijn kinderen in leiden maar ben hier verder niet bekend.



Ik ben hier eens eerder geweest op een zaterdag en heb toen op de markt bij een Grieks kraampje heerlijke dipjes gekocht. Met name de saffraan mayonaise heb ik onthouden.



Helaas is het geen zaterdag vandaag maar ik dacht net, misschien is er wel een lekker winkeltje waar ze dit soort dingen verkopen. Turkse broden, lekkere olijven, dipjes, hapjes.



Wie zegt me waar ik moet zijn? Het liefst een winkeltje in de buurt van de beestenmarkt of morspoort want daar staat de auto en om nu de hele dag met dipjes door de stad te sjouwen lijkt me minder voor de smaak. Wil het dus graag bij het naar huis gaan rond vieren even halen.



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Een winkel in een wijk buiten het centrum mag ook trouwens. Als ik er maar met de auto makkelijk kan parkeren.
Alle reacties Link kopieren
Je kan even naar de markt in de Merenwijk rijden, daar staan er 2. Niet Ilias trouwens want ik denk dat je die bedoelt. Markt is bij WC Kopermolen, parkeren geen probleem
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Mabrouk heeft heerlijke dingen. Om de hoek bij de beestemarkt. Vanaf de molen links van de weg naar de stad.
Alle reacties Link kopieren
Felice ja ik bedoel idd Ilias!



Isolde dat is in de buurt idd.
Alle reacties Link kopieren
Isolde bij mabrouk verkopen ze neem ik aan ook broden?




http://www.trouw.nl/tr/nl ... zijn-is-niet-genoeg.dhtml
Alle reacties Link kopieren
Ja ook broden , vlees en groenten. Mabrouk staat trouwens ook op de markt. Aan de kopse kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven