Hoe van de knoflooklucht afkomen?

22-09-2014 11:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve viva-leden,





Ik heb een probleempje.

Ik ben zo walgelijk geweest om nu al een panini met behoorlijk wat knoflook te eten. En dan heb ik het over véél knoflook.



Niet in acht genomen dat ik een date heb vanmiddag. Een koffiedate (dus nee, ik kan haar ook niet trakteren op een knoflookbroodje! ).



Heeft iemand tips?



Heb mijn tanden gepoetst en ben met mondwater in de weer geweest, maar ik vraag me af of dat voldoende is.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Peterselie kauwen!
Wat Nummer zoveel zegt.
Alle reacties Link kopieren
Peterselie; Check!
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Alle reacties Link kopieren
Of koffiebonen wegknauwen, daar word je meteen lekker wakker van.
verba volant, scripta manent.
Ik las laatst dat een appel eten het beste werkt.
Bij een koffie date zit je niet dicht op elkaar en dat word dus niet zoenen



Ik stink altijd naar knoflook, ik zeg het ook gewoon. Nooit iemand op afgeknapt...
quote:NummerZoveel schreef op 22 september 2014 @ 11:01:

Peterselie kauwen!



+1



Werkt perfect!
Ik vind knoflook minder vervelend ruiken dan een onverzorgd gebit. Dus als jij mijn date zou zijn, prima!
Alle reacties Link kopieren
De geur zit meestal niet in je mond, maar in je maag. En dus moet je de geur in je maag maskeren, door peterselie, koffie, muntthee, en ik heb het gevoel/de ervaring dat als je iets met suiker eet dat het dan ook minder wordt. Geen idee of dat echt zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveSophie schreef op 22 september 2014 @ 12:31:

Bij een koffie date zit je niet dicht op elkaar en dat word dus niet zoenen



Ik stink altijd naar knoflook, ik zeg het ook gewoon. Nooit iemand op afgeknapt...



Jij stinkt altijd naar knoflook? Hoe doe je dat? Is dat een medische aandoening of ontbijt jij met een stukje knoflook oid?



En nee, tijdens de koffie zit je niet dicht op elkaar, maar je weet niet waar 'koffie drinken' toe leidt he, hahaha





Ik heb gewoon al het raad opgevolgd; appel gegeten (hoezo een appel btw? Waar heb je dat gelezen?), peterselie gekauwd. Reeds zelf al koffie gedronken. Suiker gegeten.

Nu nog eenmaal mijn tanden poetsen en dan ga ik op weg!



Dank jullie voor de tips.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Bij ontbijt niet. Ontbijt ook niet zo vaak. Lunch en diner wel. Hou van knoflook!



Hoe is het afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven