Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 07:06.
Dit onderwerp heeft 51 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2012 19:32.
- Hi Ladies,
Ik heb net ff 2 óverhééérlijke
smaken toegevoegd aan deze wedstrijd!
en ook die battle gedaan op de site tussen bedachte chips smaken, maar wááárom ik herhaal: WAAROM??
willen mensen chips met de smaak van chocolade, of chips met een frisse fruitsmaak?!?! of nog erger: chips met de smaak van perzik thee!!!
Ik weet niet hoe 't met jullie zit, maar voor mij moet chips een hartige smaak hebben en niet zoet als zoet van chocolade, of in de smaak van fruit.. dan ga je toch gewoon chocola of fruit eten? met een bakkie perzik thee erbij...
Kijk een scherp zoete smaak vindt ik wel lekker, maar echt snoep zoet of fruit zoet vind ik niet bij chips horen..
Wat vinden jullie???
- Chocolade snap ik wel. Die sjippies die je in de bioscoop eet! Maar die zijn dan weer van Nestlé.Computer says no
- Ik blief niks anders dan zout of paprika. En dan het liefst van Croky. En dan ook nog het liefst de hele zak voor mij alleen.
Saisir le jour! - quote:leentjedb schreef op 11 februari 2012 @ 01:23:
Ik blief niks anders dan zout of paprika. En dan het liefst van Croky. En dan ook nog het liefst de hele zak voor mij alleen.
Na een beetje marktonderzoek is mij gebleken dat ik de naturel-ribbelsjips van de Lidl de lekkerste vind.
Met paprika-smaak heb ik niet zoveel als het om sjips gaat.Computer says no - Oei, die van de Lidl vind ik zó zout. Die Joppiesmaak, de winnaar van vorige keer, is echt een schot in de roos, die is nu ook in ribbel verkrijgbaar. Veel te lekker!
Zelf had ik ook een smaak in gedachten, maar idd, altijd hartig. Welke heb jij toegevoegd? - Ik snap überhaupt niet dat mensen chips willen in andere smaken dan naturel en paprika.
Die Patatje Joppie is niets en die andere van vorig jaar waren niet te doen.
Ham, chili, BBQ, rare kaassoorten, het is allemaal niet lekker. - O is het weer? Dan ga ik eens een gooi doen. Heel simpel en her bestond ooit in het buitenland maar kan het niet meer vinden..
- ik vond die mango-chili van vorig jaar ook errug lekker.
nou ja, ik ben benieuwd wat het dit jaar wordt.You`re who?
Ik ook veel lekkerder dan de Joppiesmaak.quote:Starshine schreef op 11 februari 2012 @ 08:17:
ik vond die mango-chili van vorig jaar ook errug lekker.nou ja, ik ben benieuwd wat het dit jaar wordt.Het gaat er niet omwat ze van je afpakken, maar wat je doet met wat er overblijft.- quote:hipslala schreef op 11 februari 2012 @ 05:05:
Ik snap überhaupt niet dat mensen chips willen in andere smaken dan naturel en paprika.
Die Patatje Joppie is niets en die andere van vorig jaar waren niet te doen.
Ham, chili, BBQ, rare kaassoorten, het is allemaal niet lekker.
Ketchup, lekker!
Peanut, nog lekkerder!!
Salt & vinagar, JUM!!!
Ook lekker: kluts 8 eieren. Verkruimel 150 gram dikke ribbel chips. Doe de chips bij de eieren. Flink roeren en bak er een postmoderne aardappeltortilla mee.
Niet zelfbedacht, komt uit de Men's Health. - Ik wil gewoon de oude vertrouwde chips. Zonder extra smaakjes.
( de rookwolken van de Smiths is hier goed te zien, en te ruiken)
Dus alleen naturel en paprika.redband wijzigde dit bericht op 11-02-2012 09:03 met 11%Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg. - Ik vond Pizzinni´s altijd zo lekker, kunnen we die niet heruitvinden?Ik krijg er een punthoofd van!
- De bolognaise van croky, de sweet chili van lays, paprika van lays, hotwok chili van lays, cheese onion... allemaal lekker!
Ik hou niet van gezouten, wel van paprika.
Lekkerste chips heb ik ooit gegeten in Thailand. Was ook van lays en was ook iets met chili, knoflook, limoen en garnaal. Ze hebben in Azie ongetwijfeld betere smaakstoffen dan hier.
Heb ook wel 'ns burgerrings gegeten in Maleisie, dat waren van die ringetjes als onionrings die ze hier verkopen, maar dan smaakte het naar cheeseburger. Oók heel erg lekker!
In de USA vind ik hickory bbq super!Een beter milieu begint bij anti-conceptie! - de zakjes chips zoals je die vroeger had
Met zon klein zakje zout er apart in - Voor mij alleen Bolognese chips,en dan de hele zak met een schaaltje Calvé mayo ....
Of anders de Bugles,met een tube smeerkaas met ham ( je weet wel,die tubes met een dop als koksmuts
)Roses are red Violets are blue,Frankenstein is ugly,What the f*ck happend to you. - Oh, en ik wil weer flippo's terug in de chips
Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg. - Ik wil juist geen zakken met al die kinderrotzooi er in, ik wil ook eigenlijk weer normale zakken van 100 gram ipv al die xl-zakken. Want op gaan ze toch en 100 gram vind ik dan toch 'n nettere portie dan wanneer je 200 gram wegschranst.
De kleine zakjes vind ik weer veel te klein, als kleine maat zouden ze 50 grams zakjes kunnen hanteren.
Chips van vroeger die ik mis: Amsterdammertjes en Hotlips.Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
*veegt een druppel kwijl uit haar mondhoek weg*quote:dunschiller schreef op 11 februari 2012 @ 09:55:
Voor mij alleen Bolognese chips,en dan de hele zak met een schaaltje Calvé mayo ....
Of anders de Bugles,met een tube smeerkaas met ham ( je weet wel,die tubes met een dop als koksmuts
)
Welkom in de grote-mensen-wereld.- quote:gerritjevan schreef op 11 februari 2012 @ 09:54:
de zakjes chips zoals je die vroeger had
Met zon klein zakje zout er apart in
?
Hoe oud ben jij wel niet?
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people... - Gewoon paprika.Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
- Ik had ook goede smaken bedacht, al vind ik het zelf, maar ze doen het niet zo heel best in de battle.
Mijn smaken waren Sushi Chop Chop, en dat je dan als dip lekkere Kikkoman-saus er bij hebt en Tzatiki Dream, hmmmm, met een lekkere frisse komkommer yoghurt-dip.
Ik zag die 1% van de opbrengst wel zitten, maar zal het wel niet worden, hahahaha - Waar kun je zien hoe ze het doen in de battle?
Ik krijg alleen maar elke keer keus uit 2 smaken en dezelfde smaak komt regelmatig voorbij terwijl ik van mijn bedachte smaken er nog maar 1 keer eentje in beeld heb gekregen.Een beter milieu begint bij anti-conceptie! - Ik zag zelfs chips met dropsmaak voorbij komen, o gruwel.
Ik vermoed dat ik ga winnen, ik heb geweldige smaken ingestuurd
Geheel eensch met Yas - rum cola chips?
Ik wil niet eens weten hoe het smaaktPluk de dag, maar trek met de bloemen de plant niet uit - Ik zit nu aan de "Chipito's" van de Hema met de kinderen. Die vind ik af en toe ook nog wel lekker. Maar kaassmaak is naast paprika en zout het meest "exotische" qua chips voor mij. Tenzij je Dorito's bij chips rekent. Daarvan hebben we ook nog weleens de smaak nacho cheese in huis (lekker bij de kaasfondue
).Saisir le jour!