Leuk eten/lunchen in Den Haag

17-01-2009 17:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor leuke lunch- en eettentjes in Den Haag? Mag in het centrum, maar hoeft niet!



Ik ben al bekend met vrij veel hoor (vooral in het centrum), zoals 't Achterommetje, Lapsang, Zebedeus, Crunch. Maar meer leuke plekken zijn altijd welkom!!



Alle reacties Link kopieren
Schlemmer.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Naast de Paap is leuk en lekker, onbetaalbaar is WOX maar zoooo vreselijk lekker!!! Van de week heb ik met collega's geluncht bij Sallo's (dat is alleen wel in het Forepark) en dat was ook erg geslaagd.



In de Bagijnestraat zit/zat een koreaans restaurant, dat ik erg geslaagd vond en natuurlijk Fat Kee en al die andere chinese en dim sum restaurantjes in ChinaTown.



Verder lees ik graag mee voor tips.
Alle reacties Link kopieren
Roots (naast Randstad aan de Marktstraat), Haagse Kluis (Plein).
Alle reacties Link kopieren
Cloos, op het plein, erg leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
voor dim sum: Kee Lun Palace (wagenstraat), hier ga ik altijd heen met een chinese vriendin van mij....
Alle reacties Link kopieren
Op het Frederik Hendrikplein ( Statenkwartier) zit een heerlijke Chinees.
Alle reacties Link kopieren
Sodafine, recent geopend in de Pieterstraat (zijstraat Prinsestraat)

Deluca (Passage)

Greve (Torenstraat)

Scallywags (Wagenstraat)

M (Groenewegje)
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk om tussen de boeken je koffie te drinken: 'Bagels and Beans' in de Verwijs-boekenwinkel in de Passage. Is er ook een van op de Plaats. Niet echt een eettentje, maar wel dus bagels.
Alle reacties Link kopieren
Beste cappuccino van Den Haag: La mano meastra op Noordeinde (rechts van Maduro Travel)



Verder heerrrlijk eten bij:

Pip, Suzuran, Oni, Sapori 'Italia



Kan nog wel even doorgaan?
Alle reacties Link kopieren
Boterwaag
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Nu al leuke tips! Ben meteen aan het 'iensen' en googlen geslagen.



Dank jullie wel!!
Alle reacties Link kopieren
Voor de lunch:

'De Overkant' bij het Huygensplein

'Hof van Eten' aan de Oude Molstraat

''t Ogenblik' aan de Molenstraat

'Juni' ook aan de Molenstraat
Alle reacties Link kopieren
Cloos is al genoemd op het plein, maar ook De Jachtvelden en La Fayette zijn leuk daar.

Bij Leonidas ga ik niet meer eten, tweemaal geweest en beide een drama. (o.a. er kwam een grote groep en dat kon de keuken niet aan werd ons verteld, wij mochten 1,5uur wachten. Wel drank geeist, geen zin om het goede plekje in de zon op te geven)



Theresiastraat: Bij Mauce en Bread and Beans (al haal ik daar liever mn broodje..hmmm)
Alle reacties Link kopieren
WDPS (Wat De Pot Schaft), zijstraat van het Plein. Lekker eten, leuke ambiance! Zeker een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
wdps is dicht is mij verteld. We wilden er laatst gaan eten maar het bestond niet meer.....
Alle reacties Link kopieren
Oh zie op de site nu dat het ECHT wat de pot schaft eten is.....

www.wdps.nl
Alle reacties Link kopieren
In de Piet Heinstraat zit een geweldig tentje, Crunch heet het. Ze hebben echt heerlijke broodjes en je kan er leuk zitten. Een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Deluca!!! HEERLIJK!
Alle reacties Link kopieren
Wat Zam al zei; Schlemmer (vorige week nog geweest toevallig), om je vingers bij op te eten, en zeker gezien de kwaliteit van het eten (knetterverse producten) heel betaalbaar. Hout, spiegels, druipende kaarsen, hoge plafonds, serre, dat soort werk. Huiselijk. In een zijstraatje van het Plein.

Schlemmer

Even teruglopen, óp het Plein, zit een van mijn favorieten

Floow

een zinderende, boudoir-achtige sfeer, donker, rode lampen, knusse nisjes, zwoel. Strakker en club-achtiger dan Schlemmer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Onbeperkt sushi eten, Achterraamstraat.



Zooooo lekker !!!
Alle reacties Link kopieren
High Tea bij Lapsang!!!!! Lunch bij Lapsang!!!!! Taartjes bij Lapsang!!!!



Ik ben fan van Lapsang..valt het op
Eén van mijn favorieten is B.E.P., in de binnenstad. Uitgebreide keus, heerlijke (bijzondere) broodjes en salades. Is alleen overdag geopend.

Achter Deluca (ook goed overigens) zit Leuk! en daar kun je heel betaalbaar lunchen, en ook erg lekker.

Een andere favo is Dudok, ook veel keus en heerlijke dingen alleen vind ik het er niet heel gezellig zitten.



Hier ook al genoemd: Eeuwige Jachtvelden, heerlijke broodjes en salades. Net als bij Byblos. Ik vind persoonlijk Cloos niet geweldig, maar ben er al heel lang niet geweest dus misschien is het inmiddels verbeterd. Ik vond in het begin de prijs/kwaliteit verhouding waardeloos.



Oh, en bij Juliana's (vlakbij Noordeinde) hebben ze heerlijke clubsandwiches.
Alle reacties Link kopieren
1
Alle reacties Link kopieren
quote:gezelligdecember schreef op 28 november 2009 @ 18:29:

Via iens bij lapsang terecht gekomen. Dat moet iedereen proberen want je kan daar lekker lunchen. Let op het is niet groot maar wel druk.(gezellig en ook lekker)



Ik ben met je eens dat Lapsang geweldig is. Ik kom er speciaal voor uit een andere stad naar Den Haag. Was ook het eerste waar in aan dacht toen ik net dit topic zag.

Maar eh...net vandaag lid en in beide topics Lapsang de hemel in prijzen met website, dat riekt wel een beetje naar reclame. En dat is hier op het forum niet toegestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven