Leuk restaurant nabij Martiniziekenhuis Groningen?

23-04-2014 07:03 12 berichten
A.s zondag ga ik op ziekenbezoek in het Martiniziekenhuis in Groningen en ik ben op zoek naar een goed, gezellig en niet te duur restaurant/eetcafe daar in de buurt.

Wie o wie?
Excuus voor de fout in de titel, heb de mods al geroepen.
Alle reacties Link kopieren
Daar in de buurt weet ik alleen Il Lago, een italiaans restaurant aan het Hoornse meer.
Is dat een leuk restaurant Gympie?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat daar ergens vlakbij een hele lekkere pizzeria zit. Il Lago, nabij het Hoornsemeer.
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter even doorreizen naar het centrum. Daar zijn genoeg leuke goedkope eettentjes.
Alle reacties Link kopieren
Aahhh.. mosterd dus





MIjn ouders zijn er pas geweest en die hebben daar erg lekker gegeten. Wel zeggen ze dat reserveren niet heel erg nodig is omdat hij toch iedereen een plaatsje geeft. En dat je dus moet wachten ondanks dat je gereserveerd hebt.
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Kaap Hoorn aan de Hoornse Plas. Geen bijzonder eten maar wel een mooie locatie. Helemaal als het mooi weer is.

Wellicht dien je dan ook te reserveren.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Il Lago of Kaap Hoorn idd.
Dank voor de tips!
Als je normaal niet vaak in Groningen komt, is het misschien ook leuk om naar het centrum te gaan. Genoeg leuke restaurants!
Siepel, we gaan naar een ernstig zieke, dus willen we een beetje rustig en eenvoudig dineren. Kaap Hoorn lijkt me wel een passende plek. Het centrum vind ik heel leuk, gaan we over een tijdje weer eens naartoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven