Pickwick: seasons tea lemon pie: wie heeft hem al geproefd

01-03-2012 18:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vanmiddag bij de appie een nieuwe smaak van de pickwick liggen. Seasons tea lemon pie. Wie heeft hem al geprobeerd en wat vind je ervan? Ik zag dat hij 2.49 kost wel veel duurder dan de andere pickwick theeen.
Alle reacties Link kopieren
Krijg je de taart er bij?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker maar het smaakt vast gewoon naar citroenthee

2,49 vind ik wel erg duur in vergelijking met de andere thee van Pickwick.
Alle reacties Link kopieren
ik dacht misschien is het de nieuwste lente thee ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vandaag gehad. Vond het niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Hij smaakt ook niet naar citroenthee. Eigenlijk smaakt het gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al geproefd! Vond hem inderdaad ook erg duur maar wilde 'm toch heel graag proberen. Ik vind hem lekker - hij smaakt niet naar taart, maar naar citroen met vanille.



Er staat op het doosje trouwens iets van dat-ie voor de lente en de zomer is. Zou dat betekenen dat er ook één variant voor de herfst en de winter komt, of is dit gewoon een poging om de niet zo succesvolle lentethee en de al uit het assortiment gehaalde zomerthee te vervangen?
Net als die peer caramel Was ook neit lekker..
Alle reacties Link kopieren
Ik had die thee vandaag bij een vriendin gehad. Krijg ik net een app; je mag het voortaan ook wel zeggen hoor als de thee niet te zuipen is. Dan krijg je nieuwe.



Ik hou ook van jou Kip.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker maar, maar ik vind choco-mint ook lekker klinken en die thee vond ik toch goor! Het rook al niet lekker, en de smaak... bah
Alle reacties Link kopieren
quote:_newwoman_ schreef op 01 maart 2012 @ 19:15:

Klinkt lekker maar, maar ik vind choco-mint ook lekker klinken en die thee vond ik toch goor! Het rook al niet lekker, en de smaak... bahokeeeee, die heb ik dus net gekocht
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 01 maart 2012 @ 19:26:

[...]





okeeeee, die heb ik dus net gekocht

Oeps.... Eh, misschien vind jij hem wel heerlijk?,

Kan toch...
Alle reacties Link kopieren
Ah, bedankt, hoef ik het niet meer te kopen. Als ik ergens een hekel aan heb is het vanillethee.
Alle reacties Link kopieren
whaha flower



Wat vinden jullie van de nieuwe chocolade/mint thee? Die vind ik ook niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Vind de thee van pickwick over het algemeen erg slecht, niet lekker.

Chemische smaakjes.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Lemon pie ken ik nog niet, maar vond de choco mint echt vies (baal nu dat ik er nieuwsgierig naar was, heb het doosje maar op werk neer gezet). Jammer!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 01 maart 2012 @ 18:47:

Net als die peer caramel Was ook neit lekker..



Die vind ik heerlijk.



Ik ga trouwens geen 2,49 betalen voor thee. Belachelijk duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cathalina schreef op 01 maart 2012 @ 20:19:

Lemon pie ken ik nog niet, maar vond de choco mint echt vies (baal nu dat ik er nieuwsgierig naar was, heb het doosje maar op werk neer gezet). Jammer!

Haha, zo heb ik 'm ook geproefd, een collega had het meegenomen omdat ze het zelf ook niet te pruimen vond..

Nou, dat scheelde mij ook weer...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cathalina schreef op 01 maart 2012 @ 20:19:

Lemon pie ken ik nog niet, maar vond de choco mint echt vies (baal nu dat ik er nieuwsgierig naar was, heb het doosje maar op werk neer gezet). Jammer!



Ben jij mij? Ik vond die thee ook verschrikkelijk vies en heb het ook op mn werk neergezet



Lemon pie ken ik ook niet. Ga ik proberen, misschien komt het ook weer op mn werk terecht
quote:eleine schreef op 01 maart 2012 @ 18:47:

Net als die peer caramel Was ook neit lekker..Die vind ik echt heerlijk!
quote:Flowerfield schreef op 01 maart 2012 @ 19:00:

Ik had die thee vandaag bij een vriendin gehad. Krijg ik net een app; je mag het voortaan ook wel zeggen hoor als de thee niet te zuipen is. Dan krijg je nieuwe.



Ik hou ook van jou Kip.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 2,49 voor thee wel meevallen maar ik drink liever geen Pickwick, vind de smaken allemaal wat chemisch net als Diaantje. Misschien ben ik wel een theeëlitist
Alle reacties Link kopieren
Die peer-caramel vind ik 's ochtends heerlijk; als ik eigenlijk nog niet wakker wil worden... En ja, die chocolade-mint heb ik ook op m'n werk gedumpt, moet ik bekennen. Yuk! En ik heb het echt echt echt geprobeerd hoor. Maar ik vind het helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik houd ook niet van witte thee of groene thee.. Sorry. Heksenbrouwsels vind ik het!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een echte theeleut maar helemaal afgeknapt op die chemische smaakjes van Pickwick. Vooral aardbeienthee is verschrikkelijk. Lipton is lekkerder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven