Producten Zoku, ervaringen?

31-07-2014 12:48 8 berichten
Ik heb afgelopen week 2 van deze gekocht bij de AH :







Die bevallen echt heel goed, de milkshakes die ik maak zijn heerlijk!



Ik ken het merk Zoku verder niet, dus heb even op de site zitten snuffelen en kwam daar eigenlijk nog veel meer producten tegen die me wel prettig lijken. Maar werken die net zo goed? Zoals bv de quick pop maker :







Lijkt me een heel handig ding, maar best prijzig dus ik zou graag wat ervaringen lezen dus, hebben jullie wat van Zoku en bevalt het?
Alle reacties Link kopieren
De quick pop maker werkt zeker..

Maar max 3 ijsjes per keer, en na 1 x gebruik meteen weer invriezen voor je er nog eens 3 kunt maken..



Dan is dit een betere optie, ook van Zoku, stukken voordeliger



http://www.zokuhome.nl/shop/classic-pop-molds.html
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Maar die werkt dus omgekeerd. Daar doe je het spul erin en zet hem dan in de vriezer. Die andere zet je er leeg in en in een paar minuten heb je dan ijs. Toch? Dat leek me er zo handig aan. Als ik ijs wil, dat ik het dan meteen kan maken ipv eerst te moeten wachten
Alle reacties Link kopieren
Klopt, hij werkt omgekeerd, Leuk in een gezin met 4 personen, of 4 kinderen.. 3 krijgen er een ijsje, en 1tje moet nog maar een uurtje of wat wachten



Maar als je het bijvoorbeeld alleen voor de kids gebruikt, en je hebt er 3, dan is de quick wel een optie. (maar ik vind hem nog steeds belachelijk duur )
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik heb maar 1 kind, we zijn met 3en hier dus en je kan er 9 ijsjes mee maken voor hij weer terug moet lees ik net.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem met een kennis getest, na 3 ijsjes konden er nog 3 uit, maar die moest je echt meteen opslobberen omdat ze niet echt hard meer werden. Wellicht hangt het af van hoe koud je vriezer staat (bij ons standaard op -20) en welke producten je er in gooit (wij hebben getest met yoghurt , en vers fruit er in)
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Zoiets heb je van meerdere merken. Volgens mij zelfs bij ikea zien staan. Misschien de action wel?

Vroeger als kind hadden we ze van tupperware ik vond ze heerlijk! En ik mocht er 2 op een dag (wist ik veel dat het kwark of iets was haha)



Ik ga ook eens opzoek want nu wil ik het ook weer hebben
Maar die werken dus allemaal zo dat je hem gevuld in de vriezer moet zetten Derpina. Die van ikea heb ik nu idd, maar die van zoku zet je leeg in de vriezer en als je zin hebt in ijsjes haal je hem eruit, gooi je hem vol en heb je binnen 10 minuten ijsjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven