Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 07:10.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Eten
  4. Spaanse delicatessen omgeving Utrecht?

Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 16-03-2010 15:09.

[ Spaanse delicatessen omgeving Utrecht? ]

Ga naar een onderdeel

1. Zaterdag krijgen we wat mensen te eten en we willen graag tapas maken. Voor een aantal tapas zoek ik eigenlijk een delicatessenwinkel waar ze ook spaanse producten hebben (manchego, membrillo, zoete spaanse paprika-poeder, enz) én natuurlijk gewoon omdat het leuk is om in zo´n winkeltje rond te neuzen :) Ik kan via google alleen niet echt een winkel in de buurt vinden die deze producten verkoopt, alleen eentje online. Iemand tips voor een fijn delicatessenwinkeltje in Utrecht en omgeving waar ze spaanse producten hebben?

1. Ik vind er wel een aantal via google hoor!

Los Hermanos Spaanse Tapas en Delicatessen
    Adelaarstraat 120
    3514 CK Utrecht
    Tel: 030 2734000

Delicatessen & Tapas Mediterranee
    Eikstraat 36, 3581 XM Utrecht

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

2. Manchego hebben ze gewoon bij de Albert Heijn.

3. quote:
    Carrera schreef op 16 maart 2010 @ 10:18:
    Ik vind er wel een aantal via google hoor!

Los Hermanos Spaanse Tapas en Delicatessen
    Adelaarstraat 120
    3514 CK Utrecht
    Tel: 030 2734000

Delicatessen & Tapas Mediterranee
    Eikstraat 36, 3581 XM Utrecht

Ja, ik heb begrepen dat Los Hermanos niet meer bestaat :-( Maar als iemand roept dat ze er nog zijn rij ik er morgen gelijk heen hoor :)

Die andere had ik niet gevonden, ga ik ook even opzoeken.

4. quote:
    schorpioentje29 schreef op 16 maart 2010 @ 10:18:
    Manchego hebben ze gewoon bij de Albert Heijn.
    Ik heb het bij mijn AH nog nooit gezien, zal vanavond even kijken, dat zou wel mooi zijn. Maar dan nog zoek ik ook nog andere lekkere spaanse delicatessen natuurlijk ;-)

5. quote:
    lau72 schreef op 16 maart 2010 @ 10:30:
    [...]

Ja, ik heb begrepen dat Los Hermanos niet meer bestaat :-( Maar als iemand roept dat ze er nog zijn rij ik er morgen gelijk heen hoor :)

Die andere had ik niet gevonden, ga ik ook even opzoeken.
    Nou, er staat een telefoonnummer bij. Misschien even bellen?

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

6. Ja, dat kan ik nog wel even doen, maar zie nu ook op Iens dat ze recent gesloten zijn. Jammer.

7. Spaansewinkel.nl heeft niet?

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

8. Oh je wil niet online, niet goed gelezen.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

9. Deze winkel verkoopt Spaanse kerstpakketten. Misschien hebben ze ook wel de spullen die jij zoekt?

http://www.peekenvanbeurden.nl/

10. En deze winkel lijkt ook genoeg te hebben:

http://www.hooftdelicatessen.nl/

Dit is hun assortiment:

http://www.hooftdelicatessen.nl/assortiment.pdf

11. Misschien Bigoli op de Schoutenstraat? Het is eigenlijk een Italiaanse delicatessenzaak, maar ze hebben vast ook Spaanse producten. In elk geval heel veel lekkere dingen. Succes!

12. quote:
    Vishnu schreef op 16 maart 2010 @ 10:49:
    Spaansewinkel.nl heeft niet?
    Ja, die had ik wel gevonden inderdaad, maar ga liever nog even snuffelen in een winkeltje :) Maar deze heeft wel veel volgens mij dus als ik niets kan vinden...

13. Peek van Beurden en Hooft zijn wel een goede optie Carrera, daar ga ik in ieder geval even kijken. Zie dat Hooft ook membrillo heeft, dus die haal ik daar sowieso. Thanks!

14. quote:
    Nikoo schreef op 16 maart 2010 @ 11:12:
    Misschien Bigoli op de Schoutenstraat? Het is eigenlijk een Italiaanse delicatessenzaak, maar ze hebben vast ook Spaanse producten. In elk geval heel veel lekkere dingen. Succes!
    Bigoli is ook wel een idee misschien, daar heb ik wel eens wat Italiaanse spulletjes gehaald, niet op gelet of ze ook spaans hebben...jammer dat ze geen website hebben :-(

15. Membrillo (kwijl)

16. quote:
    Ja, precies! ;-)