Waar vind ik quinoa in de supermarkt?

21-08-2014 14:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week bij vrienden een heerlijk quinoa salade gegeten. Maar waar vind ik dat in de supermarkt? Bij de groente? Bij de rijst? Geen idee eigenlijk.



Weet iemand of je er bijvoorbeeld ook nasi mee kan maken? Als rijstvervanger zeg maar?
Alle reacties Link kopieren
Bij de rijst enzo denk ik, maarre anders werkt er vast wel een aardige medewerker die t je even aanwijst denk ik zo hoor ;)
.
Bij de rijst en couscous.
Alle reacties Link kopieren
Ja bij de rijst en couscous enzo.

En ja, lijkt best lekker bij nasi. Je kunt het bijna overal voor gebruiken waar je rijst gebruikt.



Er is trouwens wel een tekort door de sterk gerezen vraag, dus het is niet goedkoop (en mensen uit de landen waar het verbouwd wordt kunnen het daardoor zelf niet meer betalen). Wel een puntje om mee te nemen.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Bij de frisdrank rechtsaf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Inderdaad bij de rijst, in sommige winkels staat het ook wel eens tussen de zaden en pitten. En zoals eerder al gezegt je kunt het ook even aan een medewerker vragen
Alle reacties Link kopieren
Bij de turk of toko halen, is stukken goedkoper.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten ook regelmatig bulghur, dat Is nog wel te betalen en kan je ook lekkere saladesen gerechten van maken.
Alle reacties Link kopieren
Afdeling Lassie
Alle reacties Link kopieren
Was laatst nog bij een tv programma kassa? radar? weet niet meer welk programma.



Daar hadden ze bij verschillende winkels quinoa gekocht zelfs met biologisch keurmerk en allemaal bevatten ze te grote hoeveelheden van (verboden)bestrijdingsmiddelen.



Het is dus verre van gezond om quinoa te eten terwijl het van oorsprong toch zo gezond was.



Quinoa gaat aan zijn eigen succes ten onder.Er is nu zoveel vraag naar dat ze de vraag niet bij kunnen houden.



Ik eet het niet meer in elk geval sinds die aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Ehm waarom vraag je dat hier en niet gewoon in de supermarkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de Jumbo een pak van Lassie gehaald. De prijs was 2,49 en stond bij de rijst enzo.
Alle reacties Link kopieren
thanks allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook diverse online sportwebwinkels, zoals Body&fit, die het aanbieden Mijn vriend bestelt het wel eens mee voor me.
Every white rose has a black shadow
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet in de super kopen hoor, ze vragen hier de hoofdprijs voor 200 gram ofzo, beter kun je naar webwinkels zoeken zoals www.bodyenfitshop.nl, hier heb je een halve kilo voor een stuk minder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven