Wat te maken?

30-09-2014 08:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Vraagje!

Mijn moeder krijgt zaterdag een stel wat gezellig komt borrelen en eten, de vrouw van het stel , heeft een online kookwebsite, boek, geeft workshops...





Nu is de vraag, is het leuk om iets te maken wat zij bedacht heeft, of totaal iets anders.



en hebben mensen suggesties.



Voor,hoofd en nagerecht!
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Spam, wonderfull spam.



Edit: Het noemen van de website voegde echt niks toe aan je post. Ik zou zelf iets verzinnen, iets wat je vaker gemaakt hebt zodat de kans klein is dat het mislukt.
Alle reacties Link kopieren
Pfff!!! zo was het dus totaal niet bedoeld. Heb 't al weggehaald.

Maar graag serieuze reacties.
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Grotendeels vantevoren te bereiden menu:



Spinaziesoep met cambozola

Knoflook tomaten met geitenkaas uit de oven, citroenorzo & salade.

Of lasagna & salade

Kaasplankje met wat druiven, meloenblokjes, warme noten en een goed glaasje Muscat (bijv. Saint Jean de Minervois)
Totaal iets anders!



Je zult bij mensen aan tafel gaan, die jouw geweldige ideeën hebben verkracht!
Alle reacties Link kopieren
iets anders natuurlijk!
Waarom moet jij dat voor je moeder bedenken?

Laat haar iets anders maken, het kan nogal gênant uitpakken dat namaken van gerechten. Laat haar ook maken wat ze normaal maakt, ze hoeft zich niet beter voor te doen dan ze is om te imponeren.
Alle reacties Link kopieren
Hier staan lekkere recepten:

Vrekwaardig eten
Alle reacties Link kopieren
Nooit iets namaken!



"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die koekiemonster cupcakes



Ja, het was meer zo van: wat zullen we doen. dus ik denk met haar mee, en we gaan het samen maken, vandaar!



En Pelikaan:

Het was meer voor de mensen die het misschien leuk zouden vinden om ideeen op te doen via haar site. Niks verder. Ik ken haar amper dus wat zou mijn winst erbij zijn als ik reclame maak?
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso iets maken van jullie zelf. Verder even kijken waar jullie goed in zijn. Zelf zou ik liever iets `simpels` eten wat verrukkelijk is dan dat je boven je kunnen iets wil gaan maken en dat het maar zozo is of zelfs mislukt.



Dus even kijken waar jullie goed in zijn en kies alvast iets, vlees, vis, vega enz. Forummers kunnen hier wel duizenden recepten plaatsen, het is makkelijker meedenken als je aangeeft waar jullie goed in zijn en een keuze qua ingredienten of thema.



Denk dat je hier dan meer reacties zult krijgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 30 september 2014 @ 09:20:

Totaal iets anders!



Je zult bij mensen aan tafel gaan, die jouw geweldige ideeën hebben verkracht!

Iemand die recepten op internet zet vind het juist leuk als anderen die maken, neem ik aan.

Het is niet zo dat TO iets namaakt wat ze ergens gegeten heeft, die recepten zijn vrij verkrijgbaar.

Ik zou persoonlijk wel iets anders maken, want haar eigen eten kent ze al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven