cupcake bewaar vraag

17-09-2014 17:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil aanstaande dinsdag trakteren.

Ik ga dan op zondag cupcakes maken.

Er komt frostinglaag en versierd met hagelsag of leuk decoratiespul.



Hoe kan ik het beste de cupcakes bewaren?



Van google werd ik niet echt wijzer. De een zegt in de koelkast en de ander zegt dat het niet in de koelkast moet.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de cakes invriezen zonder topping.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pedaalemmer of de vogeltjes.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 september 2014 @ 17:59:

Je kunt de cakes invriezen zonder topping.



Ik wil het graag op dezelfde dag maken.

Ik heb weinig zin om nog de avond van tevoren nog een topping te gaan maken
Boterbergen topping kan wel een paar dagen in de koelkast bewaard worden, maar het is wel lekkerder om pas de avond van te voren of zelfs dezelfde ochtend de cakejes te spuiten.

Je kunt ook de Amerikaanse (wilton) frosting maken, die hoeft niet in de koelkast en daar worden je cakejes ook minder sompig van. De wilton frosting is ook makkelijker te kleuren, maar ook heel zoet.

Andere recepten voor frosting kun je o.a. vinden op de site van "de leukste taarten maak je zelf". Houd daarbij de leidraad aan dat alle frostings gemaakt met ingrediënten uit de koelkast ook in de koelkast bewaard moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Als het zover van tevoren moet zou ik ijsjes halen, op maandag trakteren of iets anders trakteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madderijn schreef op 17 september 2014 @ 18:59:

Als het zover van tevoren moet zou ik ijsjes halen, op maandag trakteren of iets anders trakteren.



Geen vriezer op werkplek



quote::

Boterbergen topping kan wel een paar dagen in de koelkast bewaard worden, maar het is wel lekkerder om pas de avond van te voren of zelfs dezelfde ochtend de cakejes te spuiten.

Je kunt ook de Amerikaanse (wilton) frosting maken, die hoeft niet in de koelkast en daar worden je cakejes ook minder sompig van. De wilton frosting is ook makkelijker te kleuren, maar ook heel zoet.

Andere recepten voor frosting kun je o.a. vinden op de site van "de leukste taarten maak je zelf". Houd daarbij de leidraad aan dat alle frostings gemaakt met ingrediënten uit de koelkast ook in de koelkast bewaard moeten worden..



Deze site kan ik helemaal niet vinden.



Anders moet ik iets anders verzinnen
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen druiven? Ze zijn er nu volop.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 17 september 2014 @ 19:41:

Waarom geen druiven? Ze zijn er nu volop.Ik wil iets feestelijk trakteren, omdat jarig ben op dinsdag en druiven zijn totaal niet feestelijk in mijn optiek
Alle reacties Link kopieren
Druiven met een vlaggentje erin? http://www.pinterest.com/pin/12666442675462844/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens mijn collega's een langzame en pijnlijke dood en ik ben ook bijna jarig. Iemand tips?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 september 2014 @ 19:48:

Ik wens mijn collega's een langzame en pijnlijke dood en ik ben ook bijna jarig. Iemand tips?



Caramel snoepjes maken? Gewoon boter met suiker smelten en dan op een plaat laten uitharden. Kun je ook mooi van tevoren voorbereiden.



Je hebt ook zo'n soort 'koek' wat je maakt van frituurvet met cacao en suiker. Ook dodelijk lekker!



Die druiven met aardbeien, daar zou ik trouwens heel blij mee zijn als traktatie
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie in "Trakteren voor Volwassenen en dan eens g..."



Een topic vol inspiratie. Onbedoeld met quote, hoe haal ik dat weg?



Die frituurvet cake heet Arretjes van d' toch?

Snoep pot vullen heb ik ook wel eens gedaan. Hartig deed het bij ons niet goed. Goede broodjes voor bij de lunch zou ik ook erg waarderen. Tip van fruitmand lijkt me ook wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet hoe het heet. Een oudtante van mij maakt het altijd voor de verjaardagen van mijn ouders maar ik heb me nog nooit heel erg gemotiveerd gevoeld om naar het recept te vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 september 2014 @ 19:48:

Ik wens mijn collega's een langzame en pijnlijke dood en ik ben ook bijna jarig. Iemand tips?Kersenbonbons injecteren met cyaankali?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven