high tea op leuke locatie. Wie tips?

24-04-2008 18:43 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn er mensen die een leuke plek weten voor een gezellige high tea met een paar meiden.



Bij voorkeur in Gelderland of zuid holland.



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hotel New York in R'dam
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde al meteen Pink Lemon in Den Bosch roepen, maar zie nu dat je Gelderland of Zuid-Holland zoekt... Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Pink Lemon is echt heel leuk (kun je meteen een leuke workshop doen als je wilt).



Hotel NY is ook heel erg leuk! Doe dan een rit met de watertaxi door de havens of gewoon naar de overkant!
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
hotel new york was ook het eerste waar ik aan dacht...
Alle reacties Link kopieren
http://www.parkzichtrotte...ngement_particulieren.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.vvv.rotterdam.nl/search/results.asp
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
heb juist gehoord dat die bij hotel new york erg tegen viel, duur en weinig lekkers...
Alle reacties Link kopieren
http://www.bakkerswinkel.nl Hmmmmmmmjammie!
Ik heb ooit eens heerlijk ziten high-teaen in een restaurant naast Ouwehands dierenpark in Rhenen.

http://www.paviljoen.nl/n...pecialiteiten/hightea.php
Alle reacties Link kopieren
hoi Marloes,

jachtslot mookerheide is erg leuk

mooie lokatie in het bos in mook vlak bij nijmegen.

heerlijke uitgebreide high tea, eerst muffins en sandwiches enz daarna quiches etc en daarna toetjesbuffet en daarna kaasbuffet. helemaal geweldig.

tip: niet ontbijten van te voren



zie www.mookerheide.nl
Alle reacties Link kopieren
Coffijn in Nijmegen
Alle reacties Link kopieren
Pink Lemon is inderdaad heel leuk. Niet echt een traditionele hgh tea, maar lekkere sapjes, zelfgebakken koekjes enzo. Vind het zelf iets voor jonge meiden.Hotel des Indes in Den Haag is ook leuk, maar heel anders, chiquer. Je krijgt hier verschillende gangen en bij elke gang een andere thee. Ben je echt een middag zoet mee. De Orangerie bij paleis Soestdijk heeft ook een leuke high tea, qua chique iets tussen eerder genoemde in.
Alle reacties Link kopieren
Roses aan de Rijnkade in Arnhem
Alle reacties Link kopieren
Als het mooi weer is (lekker buiten): Theetuinen in Millingen (bij Nijmegen)
Alle reacties Link kopieren




Amen.



Super plek , goede bediening, en een echte high tea.



Ik heb ook wel eens "gehightead" in Cafe Rotterdam, maar dat was echt bagger. Geen flikker aan, duur en alles werd gewoon op een schoteltje gegooid :no:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
High Tea arrangement hotel new york.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
cafe rotterdam...



Ik zie dat ze eea hebben aangepast sinds ik daar ben geweest X-D



Maar dan nog zou ik voor hotel New York gaan :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook ik ben op zoek naar een leuke High Tea locatie!

Voor mij geldt echter dat ik zoek in de regio Leiden-Haarlem-Amsterdam.

Ik ken Ma Brown's in Haarlem (een aanrader!, maar ben er al twee keer geweest) en De Wachtkamer in Vogelenzang (ook enorm leuk, maar ook daar al vaker geweest).

Maar goed: toe aan iets nieuws dus!



Weten jullie toevallig nog een succeslocatie?



Groetjes,

Dance
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet goed waarom Hotel New York zo gepromoot wordt hier. Misschien ben ik verwend omdt ik er zo'n beetje naast woon en het is een mooi hotel, en de plek is historisch van belang (en dat proef je ook, aan de sfeer) maar persoonlijk vind ik het te hoog, te lawaaierig en absoluut niet knus. Veel rennende kinderen en gekletter van bestek en borden.

Niet dat ik een beter idee heb hoor, qua high tea X-D

De theetuin in Millingen waar Helena het over had, is een van de meest bijzondere plekken in Nederland waar ik ben geweest.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens Very Cherry wat betreft HNY. De akoestiek is er zwaar knudde..een broodje eten of een kopje koffie prima maar voor en diner of high tea sla ik deze plek graag over wil ik niet overprikkeld thuiskomen.



Heb met mijn werk ooit een high tea gehad bij Kitsch en Kunst op de Bergse Rechter Rottekade in Rotterdam..leuke lokatie, high tea ook prima. De High tea in Dudok Rotterdam is ook goed alleen daar zit je ook vaak in een overvolle toko met bijbehorend geroezemoes...wel erg lekkere scones moet ik zeggen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Sprokkelien. Eens voor wat betreft Kunst en Kitsch, het nadeel vind ik dat het ver uit het centrum ligt.

En van Dudok vind ik in principe hetzelfde als van HNY; mooi maar niet knus.

Ineens weet ik weer wat ik wél leuk vind, in Rotjeknor, namelijk Nul10. Het zit bij Loos om de hoek (metrohalte Leuvehaven), heeft sfeer en het eten is zalig.

High tea bij Nul10
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
dance schreef op 01 mei 2008 @ 00:40:

Hoi!



Ook ik ben op zoek naar een leuke High Tea locatie!

Voor mij geldt echter dat ik zoek in de regio Leiden-Haarlem-Amsterdam.

Ik ken Ma Brown's in Haarlem (een aanrader!, maar ben er al twee keer geweest) en De Wachtkamer in Vogelenzang (ook enorm leuk, maar ook daar al vaker geweest).

Maar goed: toe aan iets nieuws dus!



Weten jullie toevallig nog een succeslocatie?



Groetjes,

Dance




Hoi Dance,



Deze zondag zijn wij uitgenodigd voor een High Tea bij Hartig en Zoet in Haarlem. Ikzelf eet glutenvrij, maar m'n vriend niet, dus ik laat je volgende week wel even weten hoe dit was.



Ik heb begrepen dat we geen étalières krijgen maar iedereen z'n eigen bordje en portie. Misschien moet je even op de site kijken. www. hartigenzoet.nl Alles schijnt uit de molen vers te komen vanuit Santpoort.
Alle reacties Link kopieren
In Leiden kan je High Tea on board krijgen. Je vaart door Leiden op een mooie sloep en krijgt de High Tea dus aan boord geserveerd.

Ik heb het nooit gedaan maar het ziet er lekker uit en als het mooi weer is, is het super om door Leiden te varen.

Het gaat via de Grote Beer, een grand café in Leiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven