saus zonder vlees buiten koelkast laten staan...

17-04-2014 10:43 14 berichten
Gisteravond gemaakt rond een uur of zes Britse tijd, nu net rond half tien in de koelkast gedaan. Er zit geen vlees in, pan was open, huis rond de 18 graden. En ik had juist zo lekker gekookt zodat ik er een paar dagen van kon leven... Kan ik de saus nog eten als ik hem goed verhit? Tomatensaus, champignons, rode pesto, paprika en zongedroogde tomaten. Nu al trek, jummie....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zonder nadenken doen. ( gebeurd hier wel vaker )
Neem geen risico, denk dat je m beter door mij kunt laten ophalen... Ik vertel je morgen wel of ik er ziek van ben geworden.

(klinkt lekker zeg!)
Dymo9, kom je naar Londen dan?
Kan prima
Hmm, beetje ver, ik ga t gewoon zelf maar eens proberen te maken dan
Alle reacties Link kopieren
Kan prima. Gewoon doen en lekker van genieten!
Tsjonge. Laat zo vaak (bewust) eten buiten koelkast staan, waar maak je je druk om.

Hoe denk je dat dat ging toen er nog geen koelkasten waren?!
Haha mooi. Ik ga het gewoon eten. Dymo, het recept is heel simpel, ik bak wat paprika, champignons en zongedroogde tomaten in de olie van de zongedroogde tomaten, dan doe ik er gepelde tomatenblokjes uit blik met saus bij en wat kruiden, laten indikken, en dan een paar scheppen rode pesto erdoor afhankelijk van wat je lekker vindt. Gebruik het op pizza's en als pastasaus, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
ja kan gemakkelijk
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
quote:UCchick1990 schreef op 17 april 2014 @ 11:04:

Haha mooi. Ik ga het gewoon eten. Dymo, het recept is heel simpel, ik bak wat paprika, champignons en zongedroogde tomaten in de olie van de zongedroogde tomaten, dan doe ik er gepelde tomatenblokjes uit blik met saus bij en wat kruiden, laten indikken, en dan een paar scheppen rode pesto erdoor afhankelijk van wat je lekker vindt. Gebruik het op pizza's en als pastasaus, heerlijk.Klinkt heel goed, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook zo vaak. Ik leef nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Wat een toeval!

Heb gisteren per ongeluk net het zelfde gedaan en ook zitten piekeren.

Om 20u gisterenavond tomatensaus met verschillende groentes gemaakt. Laten afkoelen met deksel op pot en om middernacht uit bed gesprongen omdat ik besefte dat ik de saus vergeten was.

Toch maar in een potje gekapt en in de diepvries gedaan.



Ziek ga je er niet van worden, maar het is wel jammer. Ik keek ook uit naar enkele lekkere verse porties om in te vriezen.



Nu ja, zo een toeval is het niet, waarschijnlijk maakt iedereen dat wel een keer in de week mee.
Oh ja hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven