zelf maken of laten bezorgen?

27-07-2012 13:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik hoop dat er geen vegetarische eters op je feestje komen, want als dat wel zo is hebben ze bar weinig keus met deze lijst.

Ik zou het zelf maken, want lekkerder, goedkoper en leuker. Maar dat ben ik .
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zeggen dat ik het heel duur vind en zelf dat allemaal maken ga je onmogelijk redden voor morgen of je moet de helft al kant en klaar kopen, maar ja, dan ben je ook 129 euro kwijt, gok ik zo.



Ik vind het een goede deal. Ik zou eventueel nog aardappelpartjes uit de oven erbij serveren en misschien wat salades met stokbrood kopen.



Succes en veel plezier op je feestje!
Gemak dient de mens, en mij zeker. Ik zou het voor dat geld zeker laten bezorgen. Ga dat allemaal maar eens zelf maken. Ben je 2 dagen mee bezig zeg. Wat een werk. En de afwas nemen zo ook nog eens mee.... dat je daar over moet nadenken...
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Een vraag trouwens: kan je dat nog wel vandaag bestellen als je het morgen wil hebben?



Zou ik even gauw navragen, die poelier heeft er natuurlijk veel werk aan. Niet dat je zodadelijk als een razende nog boodschappen moet gaan doen..
Ik vind zelf maken ook leuk, maar halverwege denk ik altijd... `Waarom vond ik dit ook alweer leuk `



Zeker tapas is echt veel werk om zelf te maken vanwege alle verschillende gerechtjes. Als je het geld kunt missen zou ik zeker op deze korte termijn voor de catering gaan.



En wel aanvullen met veel stokbrood en tapenade en aioli.
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed hoor, en inderdaad niet heel erg duur denk ik, als er echt 15 personen van kunnen eten.
Alle reacties Link kopieren
Voor 8,50 euro per persoon kan ik dit allemaal denk ik niet maken.. Weet alleen niet hoe groot alles is. Ik zou lekker bestellen, het is echt niet duur. Zeker niet incl afwas en tafel!
Alle reacties Link kopieren
overigens vind ik dat je wel een klein beetje laat bent met deze vraag. Stel dat je het allemaal nog zelf wil maken, het is nu al half 2.. dan krijg je het nog wel druk vanmiddag..

En wat Misskerss zegt, ik zou het maar snel bestellen voor het te laat is.
Alle reacties Link kopieren
Het kost omgerekend ongeveer 8,50 per persoon en daar wordt je afwas dan ook nog voor gedaan. Ik zou het wel weten :-)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Niet duur, nog geen 10 euro per persoon,en de afwas wordt gedaan.

Nou daar hoefde ik niet over na te denken.

Maar ben je niet veel te laat als je dat nog voor morgen wil regelen?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
inderdaad, wel aanvullen met brood of aardappeltjes en salade is ook een goed idee.
Ik zou voor 129 euro geen moeite gaan doen. Als je zelf alles moet inkopen ben je ook n klein kapitaal kwijt en dan moet je het nog klaarmaken, je keuken poetsen en naderhand zit je met de afwas. Weet je zeker dat dit bedrag klopt voor 15 personen? Is dat niet heel erg weinig? Nog geen tientje p/p. Zijn de hoeveelheden wel voldoende om 'n goed gevulde maag te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Absoluut laten bezorgen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het op zich zelf wel voor minder kan maar dan is het niet zo uitgebreid. Ik vind dit er voor de prijs er heel goed uitzien en inderdaad, het gemak van de afwas is ook heerlijk. Ik mis zelf persoonlijk een lekkere frisse salade. En wordt er ook stokbrood bij geserveerd?
Ik zou wel 'n paar stokbroden halen en pakjes kruiden- en knoflookboter en ook nog wat franse kazen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die poelier dat niet meer kan maken voor morgen!!!

Lijkt me -als het wel lukt- dat je allemaal oud vlees krijgt wat uit de diepvries komt. Hij zal het je waarschijnlijk niet in dank afnemen.
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer: lekker laten bezorgen.

Ik wil ook wel zo'n poelier. Die van ons is goed maar stervens duur.



Hoef jij niet te stressen en wordt alles ook nog vies opgehaald, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nog minder dan 10 euro p.p incl de afwas?

Ik zeg doen, vooral op zo'n korte tijd. Als je vandaag alles nog moet kopen, maken, koel houden.

Goedkoper ben je vast niet als je het zelf moet maken, bovendien weet je nooit hoeveel je moet maken, heb je teveel van het een, te weinig van het ander.

maar ga wel even na of die tapas echt bedoeld zijn als maaltijd, en niet als borrelhapje, zodat de gasten niet met honger weggaan.

10 euro is echt weinig

heel genant als ze allemaal op de terugweg bij de mac langs moeten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou snel bellen of het nog kan! Het is kort dag...
Alle reacties Link kopieren
vraag gewoon hoeveel gram,of aantal hapjes, van elke soort hier voor krijgt.

persoonlijk ben ik van het zelf maken en die afwas,ach daar is ut machien voor je hebt nog meer dan 24 uur, das tijd zat om eea te maken en uit te serveren.
Alle reacties Link kopieren
Waar zit die poelier?

Voor dat geld zou ik echt geen 2x nadenken! Je bent dat zeker kwijt aan boodschappen en dan moet je er nog tijd en energie in steken. Hoe fijn als je zo je feestje in kunt gaan als alles bezorgd en weer opgehaald wordt!



Dus serieus: Waar zit die poelier?
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven