Geld & Recht alle pijlers

ABN amro

01-09-2014 15:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Per vandaag ben ik overgestapt naar de ABN. Wie kan mij vertellen of ze snel of langzaam zijn met loon uitbetalen?

Mijn baas heeft de wijziging op tijd doorgekregen en hij heeft zelf ING.
Ik krijg het een dagje later dan de Rabo bankers bij ons op de zaak.
Alle reacties Link kopieren
Als het van een ING rekening afkomt, dan gaat er bij mij 1 werkdag overheen. Dus als het maandag wordt overgemaakt heb je het dinsdag. Wordt het vrijdag overgemaakt dan krijg je het maandag.



Maar het komt sporadisch ook wel eens voor dat het dezelfde dag er nog op staat.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn weten betaald je werkgever het loon.. Niet de ABN AMRO..

En het is afhankelijk van de bank van je werkgever, niet zozeer de ABN AMRO
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ook fijn om te weten mocht het van toepassing zijn: Toeslagen e.d. staan bij mij altijd dezelfde dag op mijn rekening.
Alle reacties Link kopieren
TO het hangt er van af van welke bank je salaris overgeboekt wordt. Over het algemeen als je dezelfde bank hebt als waar je werkgever het salaris vandaan betaalt dan is het er dezelfde dag nog vaak. Maar als je een andere bank hebt dan gaat er vaak een nacht overheen.
Alle reacties Link kopieren
Zo ben ik al een stukje wijzer, dank jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt van veel meer factoren af, bijvoorbeeld of je baas het handmatig overboekt of met bankbatches.. Bij dat laatste hangt het er vanaf hoelaat dat gebeurt.. Ik boek het salaris van mijn personeel handmatig over, dan is het er standaard de volgende dag (tenzij ze ook ABN AMRO hebben, dan dezelfde dag) grote batches die na 16:00 ingediend worden blijven vaak nog een extra dag hangen bij de bank van de verzender
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Maakt het uit? Er zit na de eerste maand toch telkens dezelfde periode tussen de betalingen, afgezien van feestdagen enzo.



Het ligt idd meer aan de manier en het moment van overmaken van je werkgever.
quote:Sense-1970 schreef op 01 september 2014 @ 15:05:

Bij mijn weten betaalt je werkgever het loon.. Niet de ABN AMRO..

En het is afhankelijk van de bank van je werkgever, niet zozeer de ABN AMROEens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven