Geld & Recht alle pijlers

Het beste idee van Viva

17-10-2013 16:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij verzekeringen denkt iedereen vaak aan het moment dat er uitgekeerd moet worden. Momenten waarop er diefstal heeft plaatsgevonden of er sprake van schade is. Verzekeringen lijken op de goede momenten in je leven vaak ver van je af te staan.



Op Onderling.nl zoekt verzekeraar FBTO ook uit hoe ze jou van dienst kunnen zijn als het juist heel erg goed gaat. Ze staan open voor allerlei goede ideeën en maken alles wat met verzekeren te maken heeft bespreekbaar. Wat zou jij doen als jij verzekeraar was? Uitkeren of niet? In dit topic is Onderling.nl op zoek naar het beste idee van Viva.



Waar lopen jullie tegen aan in het verkeer? Wat als er een app zou zijn waarop je alle lege parkeerplaatsen in de stad kunt vinden, of alle gratis parkeerplaatsen? Anne fantaseerde over een plek in Amsterdam waar je je auto in kunt ruilen voor een fiets om zo verder te toeren. Hoe zou het zijn als je de file kon benutten om te daten?



Waar droom jij van?



Van alle ideeën die wij hier verzamelen kiezen we de beste drie uit. De bedenkers van deze briljante hersenspinsels krijgen een Viva Pimp your car pakket met o.a. koplampwimpers en een lekker zacht tijgerbontje voor om je stuur.



Heb jij hèt idee dat jou en anderen helpt in het dagelijks verkeer? Deel je idee tot 23 oktober tot 16.00 uur op VIVA.nl. Je idee wordt beoordeeld op de volgende vragen:

• Voor wie is het interessant

• Wie is met jouw idee geholpen?

• Waarom is jouw idee de allerbeste?



Op 24 oktober 2013 maken we bekend welke 3 ideeën zijn gekozen. De 3 ideeën worden ingebracht op Onderling.nl met het keurmerk ‘beste idee van Viva.nl’. Én… Misschien wordt jouw idee werkelijkheid!



Voor vragen, opmerkingen en tips stellen wij graag Remco, Communitymanager Onderling.nl, aan je voor. Hij zal hier dagelijks aanwezig zijn om vragen over Onderling.nl en het Viva idee te beantwoorden. We zijn benieuwd naar je reactie!



Met vriendelijke groet,



CM Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 17 oktober 2013 @ 16:22:

De bedenkers van deze briljante hersenspinsels krijgen een Viva Pimp your car pakket met o.a. koplampwimpers en een lekker zacht tijgerbontje voor om je stuur.

OMG! Ik denk niet dat mijn man dan nog in onze auto gaat rijden. (ik trouwens ook niet.)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik dacht het niet.



Succes verder met de commercie.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Serieus mods hebben jullie niets beters te doen dan topics open?
Alle reacties Link kopieren
Bontjes en wimpers voor mijn auto ???

Serieus ??? Is het nu al 1 april ???



Kom op, CM, dit kún je niet menen. Dit is zelfs babybrabbelonwaardig.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een kado waar niemand blij van word en jouw idee waar anderen geld aan kunnen gaan verdienen. Nee dank je...
Alle reacties Link kopieren
HAHAHA wimpers voor de auto ! Hi-la-risch!!!!
.
Alle reacties Link kopieren
De file gebruiken om te daten ?

Doet me denken aan Billy Ocean......

http://www.youtube.com/watch?v=zNgcYGgtf8M
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jezus krijst op een trekker, zijn jullie gek geworden?



Koplampwimpers en een bontje, da faq is this shit???

Succes met ideeën verzamelen *proest*
De koplamp wimpers en bontje is nou niet bepaald het beste idee van Viva
Snoesje
Alle reacties Link kopieren




PRACHTIG!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 17 oktober 2013 @ 16:35:

HAHAHA wimpers voor de auto ! Hi-la-risch!!!! Als jullie er nou een auto bij geven wordt het natuurlijk een ander verhaal
Alle reacties Link kopieren
Maar ze krijgen wel weer veel klikjes op viva, en dat is natuurlijk de bedoeling.



Bedankt voor de buikpijn van het lachen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Is dit een forumvoor 8 jarigen of zo, koplampwimpers!!! Hoe verzin je het
Alle reacties Link kopieren
quote:inkie1 schreef op 17 oktober 2013 @ 16:39:

Is dit een forumvoor 8 jarigen of zo, koplampwimpers!!! Hoe verzin je het Blijkbaar. Maar volgens de regels moet je toch 16 of 18 zijn om op dit forum mee te mogen spelen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 17 oktober 2013 @ 16:39:

Maar ze krijgen wel weer veel klikjes op viva, en dat is natuurlijk de bedoeling.



Bedankt voor de buikpijn van het lachen. Ik heb niet geklikt, hoor. Ik kijk wel uit. Voor je het weet zit je in het verzekeringsprofiel.
óu sont les neiges d'antan

Oh echt het moderator account moet gehackt zijn. Dit is toch niet echt Toch?
Kamperauto's, meer kan ik er niet van maken. Ehrmgheeerd!
Alle reacties Link kopieren
enige probleem in het verkeer is is dat mensen met andere dingen bezig zijn als het verkeer.

-oversteken met blik op je telefoon (gewoon telefoon en gebruik ervan in gehele verkeer verbieden)

-fietsen met te hard muziek je dus andere niet hoort (bellen

toeteren)

- etc
Ik zit me net te bedenken dat ik die wimpers wel wil winnen. Kan ik ze op 1 april op de lampen van mijn mans tractor plakken.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een plaatje kunnen vinden van dat 'Tijger bont stuur'? Ben wel errug nieuwsgierig.
.
Ik heb wel een idee: Ik wil graag een goede (!) Viva-app, voor tablet en telefoon, voor iOS en Android. Gemaakt door een programmeur die er verstand van heeft en luistert naar wat de leden van het forum willen (ik heb wel een suggestie voor iemand die dat wel zou kunnen).



Dat is wel het beste idee, ja toch? Maar alsjeblieft, hou dat vreselijke pakket met o.a. koplampwimpers (?!) bij je!
Alle reacties Link kopieren
Bontjes? de leasemaatschappij ziet me aankomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven