Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren




Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Alle reacties Link kopieren
Nog net op tijd om te zwaaien!



(en nu heel onvrekwaardig ergens lunchen )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jeuh! Happy new topic!
Heeft iemand van hier via het Optimel sparen wel eens Walra dekbedovertrekken gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik. Zijn prima. En als je 2 (of meer) dingen tegelijk bestelt kan je de verzendkosten van 1 pakje terugkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Walra schijnt niet meer de beroemde kwaliteit van vroeger te hebben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat hoorde ik ook al. Maar ik vind het geloof ik niet zo erg dat mijn dekbedovertrekken geen 30 jaar meegaan
Alle reacties Link kopieren
@ikbenanoniem: ik wilde Walra dekbedovertrekken kopen via Optimel maar kwam er achter dat je ze online voor ongeveer dezelfde prijs kunt kopen en je Optimeleuro's dus in je zak kunt houden. Uiteindelijk kocht ik ze bij een woonwarenhuis voor de helft van de prijs waar ze bij Optimel mee adverteren.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Yunomipakketje opgehaald.



Hij is echt leuk en de Dave ruikt heerlijk.



Soep gaat mee op vakantie. Altijd makkelijk.



Ben er erg blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Dave= DOVE
Alle reacties Link kopieren
Ik eet nooit optimel.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 11 juli 2012 @ 11:02:

@ikbenanoniem: ik wilde Walra dekbedovertrekken kopen via Optimel maar kwam er achter dat je ze online voor ongeveer dezelfde prijs kunt kopen en je Optimeleuro's dus in je zak kunt houden. Uiteindelijk kocht ik ze bij een woonwarenhuis voor de helft van de prijs waar ze bij Optimel mee adverteren.Dank je wel. Wilde ze bestellen bij optimel maar dat ga ik dus niet doen.
Als dit topic een beetje gaat lopen mag ie dan in de openingspost? Weggeef topic



Heb nog wel optimelcodes, ((nog) geen optimelaccount), wel vaker gehoord dat je een beetje moet rondzoeken om te zien of optimel (bijv.) echt zo'n goede deal heeft als ze beweert..

Mijn ene walralaken kreeg na zo'n 4 jaar gaatjes, andere is in 5 jaar nog geen draadje aan versleten. Beiden bij een beddengoedzaak gehaald.
Alle reacties Link kopieren
voor de liefhebbers nog een optim el code

XT2LJJXVS



Das wat ik er van kan maken dan...
Alle reacties Link kopieren
Dank Zazu!


Dank! Hoe werkt dat trouwens: kunnen we allemaal gewoon met dezelfde code ons saldo ophogen? (bij mij werkte hij iig wel).

Ik gebruik de Optimel-punten eigenlijk alleen voor de sauna-acties, heb verder nog nooit producten besteld daar.
Happy new topic!



Ik beloof steeds weer meer mee te gaan schrijven, maar dat lukt niet echt, haha!!



Dus ik ga weer mijn best doen
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Wat raken ze snel vol....



Hier nog geen zenner elastiek ontvangen.



Besloten om de tuin te gaan doen. Willen het helemaal betegelen. Gisteren een bod gedaan op tegels (MP) en die mogen we komen halen.

In de uitverkoop bij Roobol een tuinset gekocht en in de uitverkoop bij de praxis nieuwe bloembakken.

De knikkerpottegel is ook gekocht, alsmede ook in de uitverkoop zijnde basketbalring/net/ballen.

Volgende maand komen de zwagers de tuin tegelen. Eén is stratenmaker geweest en de ander is hovenier.

Straks voor onder de 600,- een hele andere tuin!
Alle reacties Link kopieren
Happy nee topic!



Gewooneenzus, dat wordt dus echt een vrekwaardige tuin, fijn!



Ik moet ook weer even pas op de plaats maken, afgelopen weekend weggeweest, het was dan wel goedkoop via vakantieveilingen, maar je geeft toch meer uit dan thuis. Ik had bij de Hema in België leuke koopjes, kleding voor de kinderen voor 2 en 3 euro per stuk, dus dan kan ik dat toch niet laten liggen. Verder wil ik dan ook altijd even bij de Aldi gaan kijken en dan dingetjes kopen die ze hier in NL niet hebben. Het viel me trouwens op dat boodschappen in België duurder zijn dan n NL, dus als ik dicht bij de NL grens zou wonen, zou ik in NL de meeste boodschappen halen.

Ik heb dat Zenner elastiekje ook nog niet binnen, de McCain geld terug actie ook nog niet, maar die heb ik nog niet zo lang geleden opgestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:ukkie21 schreef op 11 juli 2012 @ 13:07:



Dank! Hoe werkt dat trouwens: kunnen we allemaal gewoon met dezelfde code ons saldo ophogen? (bij mij werkte hij iig wel).

Ik gebruik de Optimel-punten eigenlijk alleen voor de sauna-acties, heb verder nog nooit producten besteld daar. Normaal gesproken kun je de code maar 1x gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb weer 30 euro verdiend aan MP. Maar ik moet nog een fiets kopen en straks dus ook nog laminaat.



Ik heb een tuin van 10m2 en gister kwam een stratenmaker kijken omdat ik het hem misschien wilde laten leggen. Hij schatte het in op 2 a 3 uurtjes werk en vroeg daar 175 euro voor. Toen ik omviel van schrik maakte hij er 130 van. Vind ik nog steeds te duur voor een zwart klusje. Maar nu is die tuin dus nog steeds een zooitje.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb op een ander topic een gratis sauna bezoek voor 2 gekregen!
Kun je de naam van dat woonwarenhuis noemen, Sweetfirefly?
Alle reacties Link kopieren
En ik me maar afvragen wat knikkerpotten-gel is, ik dacht aan een soort brandgel voor in zo'n "openhaardnepper".

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:snoesje666 schreef op 11 juli 2012 @ 17:03:

En ik me maar afvragen wat knikkerpotten-gel is, ik dacht aan een soort brandgel voor in zo'n "openhaardnepper".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven