Geld & Recht alle pijlers

Vraagje mbt tot huurwoning makelaar

31-07-2014 19:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb een vraagje waar iemand misschien wel het antwoord op weet?

Ik huur een behoorlijk dure huurwoning via een makelaar, betaal naast hoge huur 50,00 services kosten.

Toen ik hier kwam wonen lag er een redelijke läminaat vloer in, na hier x aantal jaren te wonen met huisdieren slijt de vloer en ziet er eigenlijk niet meer uit.

Is dit nu aan mij om te vervangen of? ik kan hier niks over terug vinden in contract namelijk.



Ik hoor t graag



Alle reacties Link kopieren
Staat er in je contract dat je het gestoffeerd huurt?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Heb je de vloer overgenomen?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
kan ik zo niet terug vinden zie alleen staan :levering en diensten: de door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten zijn de volgende: behang en schilderwerk, vloerbedekking in alle ruimtes/kamers..

maar

ja dat lag er al en was er al...wat als t verouderd.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen vloer overgenomen...lag er al en huurde het zo
Als het zo in het contract staat is het inclusief stoffering. Je kunt dus een verzoek in dienen bij de verhuurder of hij het met je eens is dat het aan vervanging toe is, het kan zijn dat hij het er niet mee eens is en niets doet, dan zou je kunnen vragen of je het zelf mag doen en wat de eisen daarin zijn. Als je zelf voor bovengemiddelde slijtage hebt gezorgd, dan zal de verhuurder dit niet maar zo opnieuw gaan leggen.
Alle reacties Link kopieren
Oke Gismo helemaal duidelijk dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 juli 2014 @ 19:59:

Als het zo in het contract staat is het inclusief stoffering. Je kunt dus een verzoek in dienen bij de verhuurder of hij het met je eens is dat het aan vervanging toe is, het kan zijn dat hij het er niet mee eens is en niets doet, dan zou je kunnen vragen of je het zelf mag doen en wat de eisen daarin zijn. Als je zelf voor bovengemiddelde slijtage hebt gezorgd, dan zal de verhuurder dit niet maar zo opnieuw gaan leggen.

De servicekosten zouden die slijtage moeten ondervangen.



TO je hebt via de servicekosten betaalt voor de vloer.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ja, maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang ze er al woont en hoe oud de vloer is en hoe duur die was. Het zegt er niets over of ze al recht heeft op een nieuwe vloer omdat TO vindt dat het er niet meer uitziet, daar beslist toch echt de verhuurder over.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang hij er al ligt heb ik geen idee van.

ik woon er 3 jr, en het was absoluut geen nieuwe vloer.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 juli 2014 @ 20:36:

Ja, maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang ze er al woont en hoe oud de vloer is en hoe duur die was. Het zegt er niets over of ze al recht heeft op een nieuwe vloer omdat TO vindt dat het er niet meer uitziet, daar beslist toch echt de verhuurder over.Alle huurders betalen mee aan die vloer dmv servicekosten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven