Geld & Recht alle pijlers

brievenbus post is er nog niet

30-09-2014 18:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iedereen,



Vorige week heeft iemand een kledingstuk via marktplaats na mij toe verzonden.Helaas is het er vandaag nog niet.

Heb contact op genomen met de verkoper, en die zegt dat het verzonden is.



Hopelijk komt morgen het brievenbus pakketje eraan, wie heeft dit nog meer gehad? en kwam het toen aan?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zegt de verkoper het te hebben verstuurd?

Missvhien heeft hij/zij dat gezegd maar nog niet gedaan.

Misschien is de post vertraagd.



Er kan van alles zijn.

Anders nog even afwachten en over twee dagen weer contact opnemen met de verkoper.



Al vaak iets verstuurd en verstuurd gekregen. Altijd aangekomen. Soms met iets vertraging.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 30 september 2014 @ 19:10:

Wanneer zegt de verkoper het te hebben verstuurd?

Missvhien heeft hij/zij dat gezegd maar nog niet gedaan.

Misschien is de post vertraagd.



Er kan van alles zijn.

Anders nog even afwachten en over twee dagen weer contact opnemen met de verkoper.



Al vaak iets verstuurd en verstuurd gekregen. Altijd aangekomen. Soms met iets vertraging.Vorige week dinsdag op 23 september heeft ze het gelijk diezelfde middag op de post gedaan op heb ik contact opgenomen 28 september zei dat ze het dus de zelfde dag heeft verstuurd. Hopelijk is het vertraagd.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ze het op de post heeft gedaan, heeft ze als het goed is een track and trace nummer hebben gekregen...
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook. Al t goed is is t vrijdag op de bus gegaan maar verkoper reageert niet op mail.

T was maar 5 euro + verzendkosten maar ik baal wel.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Oeps sorry brievenbus dus geen track and trace.
Alle reacties Link kopieren
Brievenbuspakketjes hebben ook een Track&Trace-nummer. In principe moet het de volgende werkdag bezorgd worden, m.u.v. maandag want dan wordt er door PostNL niet bezorgd. Ik zou om het Track&Trace-nummer vragen en bij een postagentschap vragen hoe het ermee staat, zij kunnen zien waar het is.



Als ze geen nummer heeft, dan heeft ze ook geen brievenbuspakketje verstuurd. Ze zou het natuurlijk ook gewoon met postzegels verstuurd kunnen hebben, maar dan heet het geen brievenbuspakketje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats staat bij mij - als verkoper - synoniem voor track and trace. Wil iemand dat niet, dan verkoop ik niet. Wil niet het risico lopen dat iemand gaat klagen dat het niet is verstuurd.

Als koper koop ik alleen bij mensen in mijn regio. En dus betaling bij overhandiging.



Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen in deze tijd Marktplaats nog zonder track and trace doen.



Waarschijnlijk ben/word je opgelicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 30 september 2014 @ 19:52:

Marktplaats staat bij mij - als verkoper - synoniem voor track and trace. Wil iemand dat niet, dan verkoop ik niet. Wil niet het risico lopen dat iemand gaat klagen dat het niet is verstuurd.

Als koper koop ik alleen bij mensen in mijn regio. En dus betaling bij overhandiging.



Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen in deze tijd Marktplaats nog zonder track and trace doen.



Waarschijnlijk ben/word je opgelicht.Er stond een echte foto bij van het kledingstuk. en ze reageert ook terug.
Alle reacties Link kopieren
Track&Trace voor brievenbus (brievenbusenveloppe dus) kost 3,85

Track&Trace pakket 6,95



Met gewoon door de brievenbus gooien voor zeg maar 2.95 aan postzegels heb je geen track&trace code

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven