Geld & Recht alle pijlers

post adres en schulden

30-07-2014 17:29 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
de dochter van mn vriend heeft geen vaste woon of verblijfplaats kiest voor een drugswereld..nu heeft ze enorme schulden en veel post op haar oude adres v deurwaarders etc



nu vraagt ze aan vriend of ze zijn adres alleen als postadres mag gebruiken want ze heeft een baan maar ook een verkl v goed gedrag nodig en vast post adres



vriend is nu bang dat hy voor haar schulden opdraait of er deurwaarders by hem komen [[ze is 22] ouders van haar vriend willen dit dus ook niet doen om bovenstaande redenen



Kan dat geen kwaad of wel mn vriends huis als postadres gebruiken..?? even kleien toevoeging ze zit niet in de schuldsanering omdat ze haar schulden veroorzaakt heeft met drusgebruik



ik schrijf t een beetje cru maar tis zoals t tis
Alle reacties Link kopieren
Dochter is 22 en zelf verantwoordelijk voor haar schulden. Als haar vader zich nooit borg heeft gesteld is hij niet hoofdelijk aansprakelijk. De deurwaarder kan inderdaad komen, met een exploit voor de dochter.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het nooit doen.

Ik zou die ellende van een ander niet op mijn nek willen.



Het drugswereldje staat nou niet echt bekend als een fijn volk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij zal niet verantwoordelijk worden voor de schulden, maar je moet er maar zin in hebben, deurwaarders op de stoep en aanmaningen op de mat.
Ze kan bij de gemeente om een postadres vragen.
Opgelost: http://www.rijksoverheid. ... n-vast-woonadres-heb.html
Alle reacties Link kopieren
Het leger des Heils biedt de mogelijkheid om zich in te schrijven/postadres aan thuislozen. Verder kan ze terecht bij diverse aanbieders op marktplaats voor een euroootje of 50 per maand.

Als ik jullie was, zou ik er niet aan beginnen!
Postadres kan gewoon, geen enkele deurwaarder mag dan langs komen.
Alle reacties Link kopieren
Nee Kiki een deurwaarder misschien niet.

Maar misschien wel een drugsdealer die net even te lang op zijn geld moet wachten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je vriend heeft groot gelijk. Zodra ze ingeschreven staat staan de deurwaarders bij jullie voor de deur. Ik zou er geen trek in hebben.
Als het duidelijk is dat het een postadres is en zo is aangevraagd bij de gemeente, kan een deurwaarder hier niets mee t.a.v. haar schulden.
quote:boerderijgeit028 schreef op 30 juli 2014 @ 17:58:

Je vriend heeft groot gelijk. Zodra ze ingeschreven staat staan de deurwaarders bij jullie voor de deur. Ik zou er geen trek in hebben.Als het dus een postadres is, kunnen ze juridisch helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 30 juli 2014 @ 18:03:

[...]

Als het dus een postadres is, kunnen ze juridisch helemaal niets.Je hebt gelijk, ik verwar het met inschrijven op het adres.
Ik zou het niet doen. Het is wel zijn dochter, maar het is een junk.

Hou de ellende buiten de deur.

Ze lost het zelf maar op, op een andere manier.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat persoonlijk slechts overwegen als er óók hulpverlening start voor de verslavingsproblematiek, misschien zelfs enkel als er een opname volgt. Ik wil iemand best helpen er bovenop te komen maar dan moet diegene zelf keihard werken aan een betere toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Even uit het linkje van Rijksoverheid:



Een briefadres is het adres waar een familielid of kennis er voor zorgt dat u post ontvangt van officiële instellingen, zoals bijvoorbeeld een oproep voor verkiezingen of post van de Belastingdienst. Deze persoon moet ervoor zorgen dat u de post persoonlijk ontvangt





Wat als die dochter niet op komt dagen? Ik zou er mijn handen vanaf trekken totdat er uitzicht op verbetering is.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
kan ze daarvoor niet gewoon een postbus huren? of is dat heel gek gedacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven