Geld & Recht alle pijlers

wia en werken

22-09-2010 18:47 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb sinds 2007 een wia uitkering, mijn inkomen is hierdoor drastisch gedaald.

Heb een uitkering van 858 euro per maand, dus dat is echt niet veel.

(Kan een aanvulling vragen bij de gemeente, maar dat zal waarschijnlijk een kleine 15 euro schelen, dit heeft te maken met bruto/netto berekeningen van de uitkerende instanties. )

Ik red het dan ook niet en weet financieel niet meer waar ik het zoeken moet....schulden bouwen zich op.

Aanvankelijk was ik 35 tot 80% afgekeurd, maar omdat ze mij niet tegemoet wilde komen, moest ik werk gaan doen wat ik lichamelijk niet aan kan.

Ze begrepen dan wel dat ik het afwees, maar tja het staat in de papieren dat ik dat zou moeten kunnen...en daar moeten ze zich aan houden dan.

Uiteindelijk heb ik een nieuwe keuring aangevraagd en ben ik nu voor 80 tot 100 % afgekeurd.

Te gek voor woorden eigenlijk dat ik me opnieuw heb moeten laten keuren, alleen om te voorkomen dat ik werk krijg wat niet bij mij past....maar goed zo werkt de overheid.

Ze hadden me, als ze naar me geluisterd hadden allang aan het werk kunnen hebben, het had hun geld gescheeld(je krijgt iets meer met 80 tot 100%) en mij heel erg veel ergernis.

Ik had immers allang uit de uitkering kunnen zijn, dan hebben ze het over bezuinigen...heb nog wel wat tips voor ze



Maar nu mijn vraag, weet iemand wat de gevolgen zijn als ik werk aanneem voor meer uur dan mijn urenbeperking?

Of wat er gebeurt als ik, als ik werk kan vinden, mijn uitkering beeindig?Wat zijn de gevolgen?

Ik weet dat dit voor sommige misschien een rare vraag is, maar ik moet wat...ik heb gewoon geen leven op deze manier!

Zit de hele dag binnen, rekeningen stapelen zich op en ik raak steeds geisoleerder en daar knap ik ook niet van op.

Kortom ik heb geen keus meer.

Buiten dat ben ik nu in een situatie terecht gekomen waarim het gewoon moeilijk word om werk te vinden, zeker met mijn urenbeperking.

Het risico dat ik een proefplaatsing aangeboden krijg is ook iets waar ik niet op zit te wachten, dit omdat ik dat niet kan betalen...

Vervoer heb ik niet meer, en kosten daarvan worden ook nog eens niet vergoed(even gewijzigd)

Wie weet me wat meer te vertellen?
Alle reacties Link kopieren
deze vragen kun je toch gewoon stellen bij het UWV?

dan heb je de info uit de eerste hand
Alle reacties Link kopieren
De arbeidsdeskundige bij het UWV kan je verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gedaan, maar de één zegt dit de ander dat.

Wil het gewoon van iemand buiten deze instantie horen.

Heb na verschillende vervelende ervaringen niet zo veel vertrouwen in hun info.

Het schijnt dat ik een nieuwe arbeidsdeskundige heb en voordat ik haar een keer ga ontmoeten ben ik weer weken verder.

Buiten dat zou je dan iedereen op dit forum naar een deskundige kunnen verwijzen, advocaat arts, psycholoog.
Maar dit is een onderwerp waar forumers niet echt iets over kunnen zeggen. Ik zou niet zomaar vertrouwen op iets wat hier gezegd wordt door mensen die er niet genoeg van weten.
Alle reacties Link kopieren
Pascalle, ik kan je niet helpen, ik weet alleen dat het UWV je het heel moeilijk kan maken. ik heb zelf een WAO en ben ook bezig met proberen eruit te komen. het UWV is een enorm langzaam, log en vooral nauwelijks meewerkend instituut. eigenlijk hoor je dat van iedereen die ermee te maken heeft. Vragen stellen bij het UWV en dan vooral antwoorden en hulp krijgen, daar kunnen ze niet mee omgaan. ik heb een kennis die daar werkt en zij geeft het ook toe.

Ik wou dat ik je kon helpen en ik hoop echt dat je ergens hulp hierbij kunt krijgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pacalle03 schreef op 22 september 2010 @ 18:47:

Hallo allemaal,



Ik heb sinds 2007 een wia uitkering, mijn inkomen is hierdoor drastisch gedaald.



Te gek voor woorden eigenlijk dat ik me opnieuw heb moeten laten keuren, alleen om te voorkomen dat ik werk krijg wat niet bij mij past....maar goed zo werkt de overheid.

Ze hadden me, als ze naar me geluisterd hadden allang aan het werk kunnen hebben, het had hun geld gescheeld(je krijgt iets meer met 80 tot 100%) en mij heel erg veel ergernis.

Ik had immers allang uit de uitkering kunnen zijn, dan hebben ze het over bezuinigen...heb nog wel wat tips voor ze





Buiten dat ben ik nu in een situatie terecht gekomen waarim het gewoon moeilijk word om werk te vinden, zeker met mijn urenbeperking.

Het risico dat ik een proefplaatsing aangeboden krijg is ook iets waar ik niet op zit te wachten, dit omdat ik dat niet kan betalen...Waarom zou een (her-)keuring niet tot de plichten moeten behoren die staan tegenover het recht op een uitkering? 'Ze' hadden je al lang aan het werk kunnen hebben? Wat hadden 'ze' dan moeten doen wat je niet zelf had kunnen doen? Wat is er zo verkeerd aan een proefplaatsing?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het niet helemaal. Kun je wel werken? Kun je niet werken? Kun je alleen werken onder bepaalde omstandigheden?



Kijk eens hier en dan vooral hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:wuiles schreef op 22 september 2010 @ 19:27:

[...]





Waarom zou een (her-)keuring niet tot de plichten moeten behoren die staan tegenover het recht op een uitkering? 'Ze' hadden je al lang aan het werk kunnen hebben? Wat hadden 'ze' dan moeten doen wat je niet zelf had kunnen doen? Wat is er zo verkeerd aan een proefplaatsing?



Ze hadden meer naar me moeten/kunnen luisteren..mijn vorige arbeidsdeskundige wilde dat ook en vond het vreemd dat ik in gevallen met baangarantie de opleiding niet vergoed kreeg.

Het is daar maar net met wie je te maken krijgt.

Ik heb me nu eerst laten herkeuren( heb ik zelf aangevraagd), wat vervolgens weer geld kost en nu kan het ineens allemaal wel.

Uiteindelijk ontzettend veel gedoe en dat terwijl ze wisten dat ik nog meer mankeerde.

Ik wilde helemaal niet volledig afgekeurd worden maar had simpelweg geen keus meer.



Met een proefplaatsing zou op zich niets mis zijn, als iig je reiskosten maar vergoed zouden worden en dat is niet het geval.

Je krijgt geen tegemoetkoming.

Het zou te gek zijn als werken mij geld zou gaan kosten en dat zou zo zijn in dit geval.

Buiten dat zouden ze het ook kunnen houden bij een proeftijd, die ze dan wat langer zouden kunnen maken dan bij iemand die wel volledig arbeidsgeschikt is.

Onbetaald is dus geen optie voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pacalle03 schreef op 22 september 2010 @ 19:55:

[...]





Ze hadden meer naar me moeten/kunnen luisteren..mijn vorige arbeidsdeskundige wilde dat ook en vond het vreemd dat ik in gevallen met baangarantie de opleiding niet vergoed kreeg.

Het is daar maar net met wie je te maken krijgt.

Ik heb me nu eerst laten herkeuren( heb ik zelf aangevraagd), wat vervolgens weer geld kost en nu kan het ineens allemaal wel.

Uiteindelijk ontzettend veel gedoe en dat terwijl ze wisten dat ik nog meer mankeerde.

Ik wilde helemaal niet volledig afgekeurd worden maar had simpelweg geen keus meer.



Met een proefplaatsing zou op zich niets mis zijn, als iig je reiskosten maar vergoed zouden worden en dat is niet het geval.

Je krijgt maar een tegemoetkoming.

Het zou te gek zijn als werken mij geld zou gaan kosten en dat zou zo zijn in dit geval.

Buiten dat zouden ze het ook kunnen houden bij een proeftijd, die ze dan wat langer zouden kunnen maken dan bij iemand die wel volledig arbeidsgeschikt is.

Onbetaald is dus geen optie voor mij.Je geeft nauwelijks antwoord op mijn vragen. Wie zijn de 'ze' die jouw proeftijd zouden moeten verlengen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de WIA en heb altijd heel veel aan de informatie van de vakbond. Ik weet niet of iedere vakbond dat heeft, maar de FNV heeft getrainde vrijwilligers èn 'n juridische afdeling waar je ook met dit soort vragen terecht kunt. Als er dan informatie specifiek over / voor jou bij het UWV opgevraagd moet worden, of er moet een uitspraak van het UWV komen ergens over, dan zorgt de vakbond dat dat ook op papier staat. Ik heb iig nooit last van de ene medewerker van UWV die dit zegt en de andere weer dat.



Lidmaatschap van 'n vakbond is niet gratis, maar ze hebben (nagenoeg) allemaal speciale tarieven voor mensen met uitkeringen. Dan heb je voor 'n paar euro per maand toegang tot 'n schat aan informatie èn hulp.
Alle reacties Link kopieren
quote:cajean schreef op 22 september 2010 @ 19:26:



Als je met uwv te maken hebt (met name wia en wao) heb je aan één woord genoeg, het is een ramp, al jaren.

Daarom dat ik mijn vraag eens hier wilde stellen, je weet nooit.

Ik heb ook regelmatig mensen van het klantencontactcentrum aan de telefoon die dat net als jou kennis beamen dat het een rommeltje is daar...ze weten het zelf ook.

Ik denk ook dat ik een moeilijke vraag stel, maar op een gegeven moment weet je niet maar waar je het zoeken moet, word je er stapelgek van, altijd en eeuwig het kastje naar de muur verhaal.

Heb een keer contact gezocht met de nationale ombudman, de man die ik aan de telefoon kreeg vertelde me ook dat het klachten regent, maar dat het enige wat zij konden doen is, zoveel mogelijk klachten verzamelen.

Nou ja goed, ik kom er wel, ik wil werken en dan aangepast.

Er zijn naar mijn gevoel genoeg mogelijkheden.

Wens je veel succes!
Alle reacties Link kopieren
@veronicas

Een vakbond, ben er geen lid van maar kan het wel worden, nooit over nagedacht, misschien is dat een optie.

Bedankt voor je antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Kom eens uit je slachtoffer rol.



Je schrijft dat ze je al lang aan de slag hadden kunnen hebben: kun je zelf niet solliciteren etc? De tijd dat je door de instanties aan de hand werd genomen is (terecht in veel gevallen) voorbij. Gewoon zelf opzoek naar werk wat je wel kan. Indien zich een functie aandient kun je altijd nog vragen of ze kunnen bemiddelen etc.



Verder schrijf je dat onbetaald werk geen optie is. Snap je dan niet dat dat je juist alleen maar ten goede zou komen? Je bouwt werkritme op in plaats van een nog groter gat in je CV. ik neem aan dat je dat onder voorwaarden met behoud van uitkering mag doen. Daarnaast laat je aan werkgevers zien dat je niet bij de pakken neer gaat zitten, maar juist kunt aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 22 september 2010 @ 20:20:

Kom eens uit je slachtoffer rol.



Je schrijft dat ze je al lang aan de slag hadden kunnen hebben: kun je zelf niet solliciteren etc? De tijd dat je door de instanties aan de hand werd genomen is (terecht in veel gevallen) voorbij. Gewoon zelf opzoek naar werk wat je wel kan. Indien zich een functie aandient kun je altijd nog vragen of ze kunnen bemiddelen etc.



Verder schrijf je dat onbetaald werk geen optie is. Snap je dan niet dat dat je juist alleen maar ten goede zou komen? Je bouwt werkritme op in plaats van een nog groter gat in je CV. ik neem aan dat je dat onder voorwaarden met behoud van uitkering mag doen. Daarnaast laat je aan werkgevers zien dat je niet bij de pakken neer gaat zitten, maar juist kunt aanpakken.



Zou je eerst even goed willen lezen voordat je met zo'n opmerking komt!!

Buiten dat hoef ik helemaal niks!

Ik wil!
Alle reacties Link kopieren
De WIA is een gecompliceerde wet. Ik weet dat zelfs de medewerkers bij het UWV af en toe onderling tegen elkaar zeggen dat WIA staat voor 'Wat Ingewikkeld Allemaal'.



Maar even antwoord. Je mag natuurlijk werken. Het enige is dat je niet iets mag gaan doen wat je gezondheid zou kunnen verslechteren.

De urenbeperking is niet een verbod om meer uren te werken.



Ik vermoed dat je een IVA hebt (klopt dat?). Je kunt dan hier zien hoeveel je bruto overhoud als je werkt:

http://www.uwv.nl/wia/tij ... kering/rekenhulp/IVA.aspx



En als je een IVA hebt, dan mag het UWV je trouwens niet helpen om weer aan het werk te komen (=wetgeving, geen onwil).



En heb je alle mogelijke toeslagen van de belastingdienst? Of zou je mogelijk nog recht hebben op de Toeslagenwet? Heb je al vrijstelling bij de gemeentebelastingen? Heb je recht op huurtoeslag?
...
Alle reacties Link kopieren
Moet eerlijk zeggen dat ik je nogal negatief en slachtofferig over vind komen, dus ik ben t daarin eens met gizz.

Ik ben een aantal jaren geleden volledig afgekeurd en zit in de WIA. Ben eigenlijk al die tijd blijven werken. Heb op een gegeven moment mijn baan opgezegd vanwege een verhuizing naar de andere kant van het land en heb toen een maand of 4 volledige WIA-uitkering gehad omdat ik nog geen werk had.

Heb een nieuwe baan gevonden en mijn salaris wordt aangevuld met de WIA, ik kan helaas niet meer voldoende uren werken om helemaal uit de WIA te komen.

Heb in t verleden wel een periode meer gewerkt en toen kreeg ik geen uitkering meer. Logisch: ik verdiende genoeg.

Maar mijn recht op die uitkering is niet komen te vervallen omdat ik ben gaan werken, dat recht behoud je gewoon.

Dus zolang er niet anders wordt beslist door middel van een herkeuring heb jij recht op een bepaalde uitkering. Als jij daarnaast gaat werken, wordt dat verrekend met je uitkering. Je gaat er iig op vooruit. Als je werkt met WIA uitkering heb je netto meer dan dat je thuis blijft zitten.

Als je nog meer vragen hebt raad ik je aan om een afspraak te maken met je arbeidsdeskundige, die kan t je heel helder uitleggen.

Oh en het is misschien af en toe wat rommelig bij t UWV, maar mijn ervaring is dat men welwillend is en hun best doet om je te helpen.

Ik denk dat je eigen houding en instelling grote invloed hebben op hoe mensen met je omgaan en in hoeverre ze bereid zijn een extra stapje voor je te lopen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
@ankalida

Ja het is echt ingewikkeld.

Kan er af en toe heel moedeloos van worden, ik wil werken, had ook kunnen zeggen, ik zit hier goed, maar wil gewoon weer een leven opbouwen.

Ik heb alle toeslagen van de belasting en ik heb geloof ik zo'n bedrag van rond de 350 wia en de rest is aangevuld door de toeslagenwet.(maximaal)

Helaas is door de belastingdienst inmiddels beslag gelegd op mijn huurtoeslag, dus het is gewoon moeilijk.

Het is wel zo dat ik nu iets meer inkomsten krijg doordat ik nu aan die 80 tot 100% zit.



Ik weet heel eerlijk gezegd niet of ik een wia iva heb, volgens mij nog steeds een vga.

Weet wel dat ik gelukkig nog ruimte heb om te gaan werken, heb ook aangegeven dat ik graag wilde...dus dat moet dan volgens mij een vga zijn?





Vrijstelling van de gemeentebelastingen heb ik aangevraagd inmiddels.



Zal in het heel kort proberen uit te leggen hoe het zit met werken en waar ik tegenaan loop.

Ik mankeer twee dingen, ben de eerste keuring gedeeltelijk afgekeurd op het één, maar zat toen nog met het ander.

Heb dat toen laten zitten, in de hoop dat ze daar wel rekening mee zouden houden, maar dat deden ze niet, want dat was de reden niet dat ik afgekeurd werd.

Met als gevolg dat ik werk aangeboden kreeg wat ik ivm de andere handicap (spondylose nekwervels enz) niet kon doen.

Dus vandaar dat ik uiteindelijk aangegeven heb dat mijn gezondheid slechter geworden was en nu dan die keuring gehad heb.

Ik vind het allemaal een beetje omslachtig, uiteindelijk kost het de overheid meer geld, maar goed als ik nu maar weer meer kans op werk heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dioni schreef op 22 september 2010 @ 20:57:



Dat is nou precies wat ik wil!! werken!

Het is ongelofelijk dat als je aan het werkt wil, je als negatief bestempeld word....ik begrijp dat echt niet?

Ik zou in een slachtofferrol zitten als ik het erbij zou laten zitten en niet meer aan het werk zou willen en me ziek zou gedragen vind ik dat je volledig in je recht staat me dat te zeggen.

Daar zijn er genoeg van kan ik je vertellen.

Ik ben afgekeurd voor het werk dat ik had, daarbij ben ik over de veertig en onopgeleid en is het moeilijk om werk te vinden.

Ik heb een progressieve ziekte

Ik denk niet dat je jou situatie met die van mij kunt vergelijken?

Iedere situatie is weer anders.

Mijn vraag was niet....ik ben zo ziek en ik wil niet meer aan het werk....hoe kom ik hier onderuit.

Ik vraag hier advies hoe ik zsm weer aan het werk kom!

Het kan me niet schelen of ik dagelijks pijn heb, maar werken wil ik....en ook wil ik naar verloop van tijd helemaal van mijn uitkering af, in mijn eigen onderhoud voorzien.

Ik begrijp echt werkelijk de reacties niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pacalle03 schreef op 22 september 2010 @ 21:26:

[...]





Dat is nou precies wat ik wil!! werken!

Het is ongelofelijk dat als je aan het werkt wil, je als negatief bestempeld word....ik begrijp dat echt niet?

Ik zou in een slachtofferrol zitten als ik het erbij zou laten zitten en niet meer aan het werk zou willen en me ziek zou gedragen vind ik dat je volledig in je recht staat me dat te zeggen.

Daar zijn er genoeg van kan ik je vertellen.

Ik ben afgekeurd voor het werk dat ik had, daarbij ben ik over de veertig en onopgeleid en is het moeilijk om werk te vinden.

Ik heb een progressieve ziekte

Ik denk niet dat je jou situatie met die van mij kunt vergelijken?

Iedere situatie is weer anders.

Mijn vraag was niet....ik ben zo ziek en ik wil niet meer aan het werk....hoe kom ik hier onderuit.

Ik vraag hier advies hoe ik zsm weer aan het werk kom!

Het kan me niet schelen of ik dagelijks pijn heb, maar werken wil ik....en ook wil ik naar verloop van tijd helemaal van mijn uitkering af, in mijn eigen onderhoud voorzien.

Ik begrijp echt werkelijk de reacties niet.Afgaande op je eerdere topics hebben je schulden een andere achtergrond dan het gegeven dat je een WIA-uitkering ontvangt. Daarnaast heb je klaarblijkelijk geen idee van de plichten die komen met het recht op een uitkering en weet je al helemaal niet hoe de WIA wordt gefinancierd en door wie. Tot slot geef je geen antwoorden op vragen die mijns inziens relevant zijn. Dat alles lijkt me een redelijke verklaring voor de reacties die hier gegeven worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:wuiles schreef op 22 september 2010 @ 19:27:

[...]



Waarom zou een (her-)keuring niet tot de plichten moeten behoren die staan tegenover het recht op een uitkering?

deze keuring was voor mij niet verplicht, ik heb hem zelf aangevraagd

'Ze' hadden je al lang aan het werk kunnen hebben? Weet waar je op doelt, maar nee, ik heb zelf naar werk gezocht.Net als dat ik daar nu ook mee bezig ben.Wat hadden 'ze' dan moeten doen wat je niet zelf had kunnen doen?

Rekening houden met de overige handicap. Wat is er zo verkeerd aan een proefplaatsing?

Omdat ik dat niet kan betalen, er worden geen reiskosten vergoed en ik kan dat niet betalen.

http://www.fnv-kiem.nl/blog/grafimedia-en-techniek/19
Alle reacties Link kopieren
quote:wuiles schreef op 22 september 2010 @ 21:47:

[...]



Afgaande op je eerdere topics hebben je schulden een andere achtergrond dan het gegeven dat je een WIA-uitkering ontvangt.

Ik weet niet welke kant je op wilt, welke topic je bedoeld? Maakt ook niet uit, maar het één staat niet los van het ander. Als ik werk had gehad zou ik een tegenvaller veel makkelijker op kunnen vangen ja, daarom wil ik werk. Verder heb ik geen drugs-of drankprobleem, ben niet koopverslaaft of doe dingen die onverantwoordelijk zijn en ja toch...heb ik het zeker vaak zwaar financieel, wat niet gek is als je ziet hoeveel ik krijg. Dat is dan ook één van de redenen dat ik aan het werk wil.Ik geef ook de wia niet de schuld van mijn schuld, maar wil o.a. aan het werk om uit de schulden te komenDaarnaast heb je klaarblijkelijk geen idee van de plichten die komen met het recht op een uitkering en weet je al helemaal niet hoe de WIA wordt gefinancierd en door wie.

Klopt, als je zou moeten voldoen aan je inlichtingenplicht, zou ik daarvoor toch wel een tijdje in de boeken moeten duiken, wetten uit mijn hoofd moeten leren enz. Zelfs juristen weten vaak niet hoe en wat, dus daar moet ik je gelijk in geven. Tot slot geef je geen antwoorden op vragen die mijns inziens relevant zijn.

Jouws inziens relevant zijn ja

Dat alles lijkt me een redelijke verklaring voor de reacties die hier gegeven worden.

Alle reacties Link kopieren
quote:Tot slot geef je geen antwoorden op vragen die mijns inziens relevant zijn.

Jouws inziens relevant zijn ja

En daar gaat het dus mis... Besef dat vóór mensen met verstand van zaken jou een zinnig antwoord kunnen geven, ze misschien wel méér of àndere informatie nodig hebben dan jij gegeven hebt! En dat is niet aan jou om te bepalen, want jij hebt immers niet genoeg verstand van de materie. Had je dat wel, dan had je deze vragen niet.



Of je àntwoord geeft op vragen is uiteraard wel aan jou om te bepalen, maar dat verandert niks aan de relevantie van de vragen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Veronicas schreef op 22 september 2010 @ 22:58:

[...]



En daar gaat het dus mis... Besef dat vóór mensen met verstand van zaken jou een zinnig antwoord kunnen geven, ze misschien wel méér of àndere informatie nodig hebben dan jij gegeven hebt!

Welke informatie heb je het dan over?

En dat is niet aan jou om te bepalen, want jij hebt immers niet genoeg verstand van de materie. Had je dat wel, dan had je deze vragen niet.

Het gaat me vooral om de manier waarop een vraag gesteld word.

Ook had de vraag die ik had niets te maken met de gestelde vragen, of waren ze in eerdere berichten al beantwoord en was er een opmerking die totaal niet relevant was.

Mijn vragen waren quote:Maar nu mijn vraag, weet iemand wat de gevolgen zijn als ik werk aanneem voor meer uur dan mijn urenbeperking?antwoord op gekregen

Of wat er gebeurt als ik, als ik werk kan vinden, mijn uitkering beeindig?Wat zijn de gevolgen?[quote/] (valt deze automatisch af)Of mijn schuld nou ontstaan is door wat toestanden met mijn dochter is dan niet relevant.Als ik zeg dat ik graag aan het werk wil ben ik in mijn ogen niet negatief en zit ik ook niet in een slachtofferrol.

Waarom ik niet op een proefplaatsing zit te wachten had ik al uitgelegd en ook niet of ik mijn plichten wel ken omtrent keuringen...want het is een zo goed als onmogelijke zaak om die allemaal te kennen.



Of je àntwoord geeft op vragen is uiteraard wel aan jou om te bepalen, maar dat verandert niks aan de relevantie van de vragen.Het is niet relevant
quote:Pacalle03 schreef op 22 september 2010 @ 20:07:

[...]





Als je met uwv te maken hebt (met name wia en wao) heb je aan één woord genoeg, het is een ramp, al jaren.

Echt helemaal geen ervaring mee. Ik ben fan van Uwv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven