Hotel bij Landgraaf, help!

05-05-2008 22:48 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt mij aan een hotel in of bij Landgraaf van 31 mei tot 1 juni. Twee 2 persoonskamers..



Ik zoek me rot op internet, maar heb nog niks kunnen vinden..
Alle reacties Link kopieren
Laat me raden... Je haat kamperen?



Ik weet geen hotel daar. Maar er zitten een aantal plaatsen (Landgraaf, Heerlen en Kerkrade) heel dicht rond het festivalterrein, misschien hebben die wat?
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij inpakken en wegwezen of bij d-reizen zou het anders ook niet weten...
Alle reacties Link kopieren
Die plaatsen zittend dus allemaal vol.. Waar ik ook kijk, dus ik hoop op een hotel die toch nog vrij is!!



Opzich haat ik kamperen niet, maar ik heb helemaal geen spullen voor het kamperen en ken ook niemand. En ga al helemaal niet op het festivalterrein zelf kamperen (pinkpop). (wil wel een rustige nacht)..
Alle reacties Link kopieren
Oh ik weet wel iets leuks. Volgens mij heet het de overste hof, ligt echt naast het pinkpop terrein. En bij Snowworld hebben ze net een hotel geopend dat ligt ook naast het pinkpop terrein.

Het zou trouwens kunnen dat de overste hof niet kan soms wordt het voor medewerkers gereserveerd.
Alle reacties Link kopieren
In Kerkrade is een Formule 1 hotel. Dat ligt in de buurt van Landgraaf. En niet al te prijzig...

Nog een optie: boek het Hampshire Sporthotel - SnowWorld Landgraaf, direct naast Pinkpop! Effe googelen. Of Hotel Winselerhof, ook heeel dicht bij Pinkpop. Ook Landgoed Overste Hof is een optie. 5 minuten van Snowworld vandaan.



Kijk maar op de site van booking.com. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal vol!!



Daar heb ik al gekeken op booking.com Maar echt alles is vol!



Dus dat is ook geen optie..
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die site niet maar heeft het misschien meer zin om te bellen? Ik ben een leek op hotel gebied hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ben je met de auto of afhankelijk van openbaar vervoer? Anders kun je misschien ook iets verder gaan zitten. Daar weet ik ook nog wel wat dingen.
Alle reacties Link kopieren
15 tot 20 minuutjes er vanaf mag ook..



Zijn met de auto. Maar willen wel met taxi/bus naar Pinkpop en weer terug naar het hotel.
Alle reacties Link kopieren
www.hotels.nl/kerkrade



Misschien heb je die nog niet geprobeerd??



Ik denk nog even voor je na....
Alle reacties Link kopieren
15 tot 20 minuten... dan kan Heerlen ook.



www.hotels.nl/heerlen
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja dan zou ik ook in Heerlen gaan kijken. Ik denk trouwens nog steeds dat bellen misschien wel zin heeft vaak kopen bureau's een aantal kamers in en zijn er wel meer kamers dan wel of niet bezet ;-)
Alle reacties Link kopieren
Er komen zo'n 40 tot 50.000 bezoekers naar Pinkpop en er zijn in Landgraaf een stuk of 4 hotels.



Ik zou een plan B gaan maken. Je verspilt je tijd.





Huur een camper?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit echt al steeds rondom landgraaf te kijken...



Brunssum, Geleen, Valkenburg, Kerkrade, Heerlen..



Alles zit vol!



Wat kan plan B zijn dan?



We moeten ruim 2 uur rijden om in Landgraaf te komen dus 's nachts weer terug is geen optie..
Alle reacties Link kopieren
Nja dan kun je ook nog richting Gulpen, Epen Mechelen, Wittem etc uitweiken. Dan hoef je in ieder geval minder te rijden. Misschien kun je daar iets vinden? Via de snelweg is het ongeveer 25 min naar Landrgaaf vanaf Gulpen.
Alle reacties Link kopieren
Schin op Geul, Klimmen, Mheer het ligt allemaal aan het spoor, je zou dan ws wel een trein kunnen nemen. Geen idee hoe het zit met hotels, misschien kun je een vakantie huisje huren?
Alle reacties Link kopieren
Check ook Schinveld, Hoensbroek.. Het openbaar vervoer is perfect geregeld vanuit Landgraaf..

Ik woon er zelf ook niet ver vanaf dus weet hoe het te doen is.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op www.hoevedelinde.nl (kopje 'woningen' ) in Vaals. Misschien is het wat?
Alle reacties Link kopieren
of www.gillishof.nl of www.dewittekeizerin.nl
Alle reacties Link kopieren
Lieke80 schreef op 05 mei 2008 @ 23:23:

Ik zit echt al steeds rondom landgraaf te kijken...



Brunssum, Geleen, Valkenburg, Kerkrade, Heerlen..



Alles zit vol!



Wat kan plan B zijn dan?



We moeten ruim 2 uur rijden om in Landgraaf te komen dus 's nachts weer terug is geen optie..






-Campertje huren......

-Zimmer frei proberen net over de grens hoewel er ook wel

Duitsers komen op Pinkpop...

-Weekend tevoren ook naar Landgraaf en daar snel verkering zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Booking.nl heeft twee kamers voor je voor 150 euro op 15 km ....als ze nog beschikbaar zijn......



http://www.booking.com/ho...47a89def18b84b1ca1210138d





Langraaf ligt nl vlak bij de grens.....sprechen sie Deutsh? X-D
Alle reacties Link kopieren
de echte festivalganger gaat gewoon met zn tentje !

http://www.glastonburyfestivals.co.uk/uploadedImages/Information/Camping/Campsite-Alison(02)300.jpg
Alle reacties Link kopieren
Bronny schreef op 06 mei 2008 @ 00:07:

[...]





-Campertje huren......

-Zimmer frei proberen net over de grens hoewel er ook wel

Duitsers komen op Pinkpop...

-Weekend tevoren ook naar Landgraaf en daar snel verkering zoeken....
Ik ben getrouwd, dus dat zal niet lukken : )
Alle reacties Link kopieren
http://www.theagenda.nl/l244_40_hotel-in-landgraaf.html



Heeft nog 1 persoonskamers. Mag je als je belt vast ook met z'n tweeen in. Net over de grens tegen Kerkrade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven