Gezondheid alle pijlers

Aambeien, seks en schaamte

13-02-2012 17:33 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal, ben ik weer onder mijn genante-dingen nick

Ik heb een hele poos geleden last gehad van aambeien. Dit is na niet al te lange tijd met behulp van een zalfje overgegaan.

Nu heb ik er sinds een paar dagen weer een en er opnieuw zalf voor gehaald. Ik hoop dat het binnen niet al te lange tijd slinkt en anders ga ik ermee naar de huisarts.

Mijn punt is nu: ik heb sinds een halfjaar een nieuwe vriend. We zijn nog niet echt in het stadium dat we alles bij elkaar doen en echt overal over praten. Wel hebben we natuurlijk seks. Nu ben ik dus erg bang dat hij dit zal opmerken. Moet ik het hem wel of niet vantevoren vertellen? Of pas iets zeggen als hij er een opmerking over maakt?

Verder nog tips om de genezing te voorspoedigen?

Overigens: voor degenen die wilden gaan loepen: ik heb wat moeite met naar de wc gaan voor een grote boodschap, met name bij kennissen of relatief onbekenden in de buurt. Ik denk dat het lange ophouden tijdens een kampweekend de oorzaak is van dit probleem en ben me ervan bewust dat ik hier wat aan moet gaan veranderen.
Informeer eens bij een proctoloog.
Ook hier speciale nick

Anurex. Google er maar eens op. Ik heb het niet gebruikt tegen aambeien maar eerder tegen irritatie rond de anus, maar het helpt echt. Het is eerst en vooral een middel tegen aambeien. Geen medicijn, maar koude therapie.

Het komt uit de VS maar ook verkrijgbaar in de UK, en ook in Polen. Ik heb het via eBay gekocht uit Polen.
Ligt eraan hoe groot en zichtbaar het is. Misschien valt het hem geeneens op als het niet erg zichtbaar is. In dat geval zou ik zwijgen.
Mijn ervaring is dat mannen doorgaans niet zo'n moeilijk doen over onze kwaaltjes.
Haha, wat is dat toch dat die dingen te genant zijn voor onder mijn eigen nick?

Maar Anonie, is dat dan niet illegaal in Nederland dan?

En Brandy, ik heb het even bekeken met een spiegeltje, maar je kan er niet echt omheen... En je voelt het ook echt als je 'die kant' op gaat.. Ik kan het overigens wel wat terugduwen maar ik ben bang dat het in the heat of the moment weer terug naar buiten komt.. (sorry voor de details)
quote:campari schreef op 13 februari 2012 @ 17:49:

Mijn ervaring is dat mannen doorgaans niet zo'n moeilijk doen over onze kwaaltjes.

Nou ik weet ook niet of ik van hem een "Schat, ik heb aambeien" zonder in lachen uit te barsten kan aannemen .

Het is echt een schat overigens en zeer ruimdenkend. Ik ben zelf gewoon een ongelofelijke tut als het op poep, anus, scheten enzovoorts aankomt. Hij hoeft niet te weten dat ik menselijk ben in die zin . Nog niet in ieder geval.
Gewoon vertellen dan. Zo erg is het toch niet? Hij zal het heus niet uitmaken omdat je een aambei hebt..haha. [sorry]
quote:_lavender schreef op 13 februari 2012 @ 17:54:

[...]

Nou ik weet ook niet of ik van hem een "Schat, ik heb aambeien" zonder in lachen uit te barsten kan aannemen .

Zoiets moet je ook niet met een serieus gezicht gaan verkondigen.
Haha nee dat is waar! Het gekke is dat ik er andersom totaal geen problemen mee zou hebben. Een goede vriend van me vertelde ditzelfde verhaal mij een keer en ik lag in een deuk. Het is gewoon iets wat zo genant is dat je er wel om 'moet' kunnen lachen ofzo.

Maar ik wil nu gewoon nog graag de zwoele, verleidelijke vrouw zijn en niet zijn vriendinnetje met aambeien .

*Ik kan ook elke keer als hij in de buurt komt met mijn hoofd naar zijn kruis duiken natuurlijk.....*
ik snap eigenlijk waar je je druk om maakt ?
Ik vind het vrij genant als we seks hebben en hij voelt die aambei, Kaasknabbel..
quote:_lavender schreef op 13 februari 2012 @ 17:33:

Beste allemaal, ben ik weer onder mijn genante-dingen nick

Ik heb een hele poos geleden last gehad van aambeien. Dit is na niet al te lange tijd met behulp van een zalfje overgegaan.

Nu heb ik er sinds een paar dagen weer een en er opnieuw zalf voor gehaald. Ik hoop dat het binnen niet al te lange tijd slinkt en anders ga ik ermee naar de huisarts.

Mijn punt is nu: ik heb sinds een halfjaar een nieuwe vriend. We zijn nog niet echt in het stadium dat we alles bij elkaar doen en echt overal over praten. Wel hebben we natuurlijk seks. Nu ben ik dus erg bang dat hij dit zal opmerken. Moet ik het hem wel of niet vantevoren vertellen? Of pas iets zeggen als hij er een opmerking over maakt?

Verder nog tips om de genezing te voorspoedigen?

Overigens: voor degenen die wilden gaan loepen: ik heb wat moeite met naar de wc gaan voor een grote boodschap, met name bij kennissen of relatief onbekenden in de buurt. Ik denk dat het lange ophouden tijdens een kampweekend de oorzaak is van dit probleem en ben me ervan bewust dat ik hier wat aan moet gaan veranderen.

Ik heb precies hetzelfde probleem hoor, daar kun je nu eenmaal verder weinig aan veranderen. Psychisch dingetje...

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst van m'n leven (en dat valt me nog mee, gezien mijn 'darmprobleempje') een aambei. Sjezus, wat pijnlijk en genant! Ik ben toen als een dolle gaan spuiten met (echt waar) neusspray! Of dat het was weet ik niet, maar goddank was ie na een aantal dagen geslonken. Ik heb toen trouwens ook nog een aambeienzalf gebruikt, dus in combinatie met de neusspray.
Jullie hebben al een half jaar seks met elkaar. Daar is je antwoord.
Hatseklats, neusspray?? Waarom in hemelsnaam?

Wat ik overigens wel heb begrepen is dat als die dingen er eenmaal zitten, ze zullen blijven terugkomen.. En mijn hemel het is inderdaad pijnlijk! Stom dat het zo'n taboe is ook, en dan in combinatie met mijn schaamte wat betreft ontlasting niet echt prettig..
You tell me, ik weet het ook niet! Maar ik heb gehoord en gelezen dat neusspray helpt bij aambeien, dus...en aangezien ik niets te verliezen had...
quote:_lavender schreef op 13 februari 2012 @ 18:03:

Maar ik wil nu gewoon nog graag de zwoele, verleidelijke vrouw zijn en niet zijn vriendinnetje met aambeien .

*Ik kan ook elke keer als hij in de buurt komt met mijn hoofd naar zijn kruis duiken natuurlijk.....*Zolang je hem niet vraagt er naar te kijken of ie groter is geworden of geslinkt, of dat hij die aambei wilt insmeren met creme, blijf je echt wel die zwoele en verleidelijke vrouw.
Hatseklats, dat is me nog eens een tip! En een stuk minder vervelend om aan te schaffen bij de drogist. Ik voelde me echt een puber net bij de apotheek

Brandy, ik hoop het Maar ik denk dat ik maar ga duimen dat het ding slinkt voor ik hem weer zie (valentijnsseks zonder gène zou wel leuk zijn). Ik klap over zulke onderwerpen gewoon helemaal dicht, stom hoor..
Mssn een hele suffe vraag, maar die neusspray..... Waar spray je die dan? In je neus of op je aambei?
quote:donsje1 schreef op 13 februari 2012 @ 19:15:

Mssn een hele suffe vraag, maar die neusspray..... Waar spray je die dan? In je neus of op je aambei?

Ik kom niet meer bij! Sorry donsje, het klinkt gewoon heel grappig.

Op de aambei dus.

TO, ik denk niet dat zoiets illegaal kan zijn. Ze marketen het gewoon niet hier. Het is gewoon cryotherapie. Doet de bloedvaten vernauwen, en zo gaan de aambeien weg.
quote:donsje1 schreef op 13 februari 2012 @ 19:15:

Mssn een hele suffe vraag, maar die neusspray..... Waar spray je die dan? In je neus of op je aambei?nee in je oor!!
Shit...Ik at net mn salade op haha.
quote:sennatjuh schreef op 13 februari 2012 @ 19:56:

Shit...Ik at net mn salade op haha.En hier krijg ik weer honger van. Zelfs in aan aambeientopic..
Ben net een volle kom macaroni met tomatensaus en brokken gehakt aan het binnenwerken. Héérlijk. Ik had gehoord dat koude compressen verlichting geven als ze erg tegen zitten maar dat is zowat het enige wat ik kan zeggen op gebied van gezondheid.

Wat jouw vriend betreft, ik denk dat het pas een discussiepunt als jullie de andere "ingang" (wat in feite eigenlijk gewoon exit only is maar dat is een andere discussie :P) willen uittesten.
Smakelijk Sennatjuh en Fru1t3lla

Ijsklontjes las ik ook al ergens.. Dat zou de genezing bevorderen ofzo.

En Fru1t3lla, bij bepaalde standjes heb je wel echt zicht daarop, hoor Ik denk dat morgen de juiste dag is voor wat romantiek in de slaapkamer in de vorm van kaarslicht, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven