Gezondheid alle pijlers

Beginnen met de pil om niet ongesteld te worden.

21-09-2014 17:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met de pil, maar ik ga morgen op vakantie. Heeft het zin om nu weer te beginnen zodat ik over anderhalve week niet ongesteld wordt? Beschermd tegen zwangerschap ben ik niet, dat realiseer ik me. Maar kan ik onder de ongesteldheid uitkomen?
Google is your best friend.

Ligt er denk ik aan wanneer je gestopt bent.

Was dat gisteren dan kan je vandaag gewoon aan een nieuwe strip beginnen.



Fijne vakantie
Alle reacties Link kopieren
Nee al maanden niet meer. Maar kom een product tegen wat primolut heet. Ik denk dat die me uit de brand gaat helpen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook even langs de huisarts gaan daar kan je prilletjes krijgen welke ongesteldheid uitstellen. Wel drie per dag maar werken super deed ik eerder ook altijd tijdens vakantie
Primolut kun je dan idd gebruiken.
Primolut is een paardemiddel, zou ik niet zomaar doen. En moet je nemen 3 dagen voor je ongesteld moet worden, Zodra je stopt wordt je na 3 dagen ongesteld. En je mag (uit mijn hoofd) max. 10 dagen slikken, dit omdat het een paardemiddel is.



EN: het beschermt je niet tegen zwangerschap!!!



Je zou verstandiger zijn geweest om vorige maand met de pil te beginnen, dan had je nu meer kans om je menstruatie te regelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 keer met de pil begonnen en beide keren een hele strip gevloeid. Als jij niet zo reageert op de pil zou weer starten kunnen werken, maar je hebt ook wel kans op een doorbraakbloeding als je nu midden in je cyclus aan de pil begint. Heb je wel eens de pil doorgeslikt en had je dan last van doorbraakbloedingen?
Alle reacties Link kopieren
Deed mijn moeder vroeger ook, alleen de pil om niet te vloeien tijdens de vakantie. Nooit probleem geweest
Alle reacties Link kopieren
De eerste 4 maanden dat je pil slikt loop je het meeste risico op bijwerkingen waaronder ernstige zoals trombose. Je kunt dus beter niet steeds stoppen en dan weer beginnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
De vakantie is vorige week pas besloten, dus had ook niet mmanden van te voren kunnen beginnen. Ik heb nooit last van doorbraakbloedingen gehad. Maar ik ga morgen meteen de huisarts bellen. Bedankt voor alle reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven