Gezondheid alle pijlers

Borstkanker, weet het even niet...

22-09-2014 16:33 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik schrijf en lees al 10 jaar mee op dit forum. Ik heb in de loop der jaren af en toe een topic geopend om raad te vragen of zaken van me af te schrijven. Nu open ik dus deze. Afgelopen week te horen gekregen dat ik borstkanker heb. Een week geleden nog niets aan de hand, en nu blijk ik dus ziek te zijn. Mijn gedachten schieten van links naar rechts en van boven naar onder. Ik probeer steeds positief te blijven. Het verdriet is mijn huis binnengedrongen, mijn man en kinderen hebben er heel veel moeite mee, ik ben ze het hele weekend aan het oppeppen. Vandaag een MRI scan gehad en toen die klaar was, brak ik zelf even. Maar ik wil niet bij de pakken neer gaan zitten, nu al. Ik weet nog maar weinig, alleen de diagnose en wat de plannen voor behandeling eventueel kunnen zijn. Wat wil ik met dit topic? Ik wil graag mijn gevoelens delen met vrouwen die hetzelfde hebben ondergaan.


Veel sterkte, kracht en moed DaisyMadelief.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig, hier geen verhaal oid, maar een hele dikke jullie gaan als gezin denk ik een hele moeilijke tijd door!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Gatsie Madelief. Heel veel sterkte! Wanneer hoor je het definitieve behandelplan?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel kracht en sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een dikke dikke knuffel voor jou en je gezin. Ik herken het, heb ook kanker..



Laat het komen zoals het komt, verdrietig zijn mag.. Het moeilijke is nu dat je nog weinig weet. Dat geeft heel veel ruimte voor scenariodenken.. Van de 1000 scenario's vallen er 999 af.. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt zodat je je daar op kan gaan richten.



Geniet van elkaar en de kleine dingen en zorg goed voor jezelf..



Nou ja.. dat dus..
Veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte DaisyMadelief en Bloosje



Wat een rotziekte is het toch ook! Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt maar het lijkt me logisch dat je het allemaal even niet weet. Heel veel sterkte en ik hoop dat er ook mensen zijn die jou troosten en oppeppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 22 september 2014 @ 16:37:

Gatsie Madelief. Heel veel sterkte! Wanneer hoor je het definitieve behandelplan?Ik hoor aan het einde van deze week wat het precieze behandelplan wordt. Hoogstwaarschijnlijk eerst chemo, zoals het er nu voorstaat. Nog niet alle uitslagen zijn binnen, dus het kan nog veranderen.
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloosje schreef op 22 september 2014 @ 16:40:

Allereerst een dikke dikke knuffel voor jou en je gezin. Ik herken het, heb ook kanker..



Laat het komen zoals het komt, verdrietig zijn mag.. Het moeilijke is nu dat je nog weinig weet. Dat geeft heel veel ruimte voor scenariodenken.. Van de 1000 scenario's vallen er 999 af.. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt zodat je je daar op kan gaan richten.



Geniet van elkaar en de kleine dingen en zorg goed voor jezelf..



Mooi gezegd, van de 1000 scenario's vallen er 999 af. Die stop ik bij mijn gedachten!
Alle reacties Link kopieren
Weet je lief? Die scenario's kosten heel veel energie.. en het is zonde om je energie daaraan te besteden. Uit ervaring weet ik dat als jouw behandelplan er straks ligt dat dat gek genoeg veel meer rust geeft, omdat het dan omlijnd is.



Hou je grenzen aan.. Ik werd overspoeld door interesse, heel lief allemaal.. Alleen had ik daar niet altijd behoefte aan, dat verschilt zo'n beetje per uur. Geef dat aan, zal niemand je kwalijk nemen.



En schrijf je vragen op.. Je wordt straks overspoeld met info en dan is het goed dat je je vragen niet vergeet als deze nog niet beantwoord zijn.



Het zijn zomaar wat dingen die me te binnen schieten..



Nou ja.. dat dus..
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Jee wat heftig!

Heel veel sterkte Daisymadelief en Bloosje!



Heel veel sterkte en van harte beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte... en één advies, ga direct naar het AVL.
Alle reacties Link kopieren
Of naar het speciale borstkankerziekenhuis in de Bilt. Monroe heet hij geloof ik, of Bronovo.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg zeg. Wat raar, naar en nog zoveel woorden die ik alleen kan voelen. :(



Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte toegewenst madelief en bloosje
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven