Gezondheid alle pijlers

Cyste eierstok

29-07-2014 00:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds okt 2013 erge last v mn onderbuik en veel plassen. Na bloed en urine onderzoek geen onsteking. Bij uroloog in ct scan daar was. Een cyste te zien op eierstok v 4,5 cm doorsnee. Ik heb veel buikpijn klachten maar weten niet oft v blaas of cyste afkomt. Heb ook veel migraine daarom slik ik de pil door. Hij moet er uit als hij gaat draaien. Maar heb nog steeds veel last. M'n vraag is of je ook bloed verlies hebt vaginaal bij laparasopie? Heb ook slechte stoelgang miss door blaas of cyste. Niemand weet niks en ik heb ontzettend last. ........ Ik merk ook opt moment dat ik ongesteld moet worden bij spotting dat ik ook ergere last krijg v cyste op linker eierstok. Gynaecoloog vind dit onwaarschijnlijk. M'n buik ziet er ook zwanger uit. Opgezet. Zijn er meer die hier last v hebben? In jan en mei nog bij gyneacoloog geweest.
Dacht jij ook steeds dat je een blaasontsteking had?



Want ik heb al bijna een jaar een doffe pijn in mijn onderbuik, aan de linkerkant. Twee huisartsen zeggen dat het iets met mijn spieren is terwijl het heel anders voelt. Ik heb niks verrekt of overbelast. Het is gewoon een constant zeurderig gevoel. Ook moet ik zeker 10 x per dag plassen. Maar zowel mijn oude als mijn nieuwe huisarts doen er niks mee en schuiven het op stress of dat mijn darmen wellicht geprikkeld zijn maar ik heb het ook als mijn stoelgang normaal is. Ben er klaar mee om elke dag last te hebben. Het is niet ondraagelijk ofzo maar gewoon altijd dat zeurderige gevoel. Hoe ben jij er uiteindelijk met je huisarts uitgekomen dat je die CT scan kreeg? Want ik krijg steeds blaasontsteking kuur en dan zetten ze de boel op kweek en blijkt er geen bacterie gevonden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vergelijkbare geschiedenis en bleek endometriose te hebben. Ben nu ongeveer zo vruchtbaar als een stoeptegel, omdat ik niet serieus genomen werd en ik dus veel schade heb opgelopen, o.a littekenweefsel en verklevingen. Idee om een kijkoperatie voor te stellen?

Vaginaal bloedverlies viel bij mij mee, maar ik denk dat dat per persoon verschilt. Succes, in ieder geval. Zijn nare dingen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal had je al een keer geplaatst. Verwacht je nu dat we massaal met de oplossing komen? Bel je artsen en stel je vragen!



En stop met je stoelgangproblemen te bekijken vanuit je cyste, echt, heeeeeel veel mensen hebben last van hun darmen af en toe (inclusief opgeblazen buik etc).
Heb ik ook gehad, bleek endometriose te zijn. In mijn geval zit dat ook op de blaas, wat erg pijnlijk kan zijn. Vaginaal bloedverlies na de laparoscopie heb ik niet gehad.



Als je toch voor een laparoscopie naar het ziekenhuis moet, vraag dan meteen of ze op endometriose willen controleren. Dat kan namelijk alleen bevestigd worden met een kijkoperatie.
Alle reacties Link kopieren
Grumpiecat: ik kreeg ook kuur blaasontsteking maar achteraf na urine check meerdere maken geen blaasontsteking te vinden en toen omdat ik zo vaak moest plassen naar uroloog. Ik kreeg ook eerst nog medicatie vesicare maar die hielp niet. Suc6 grumpiecat
Alle reacties Link kopieren
Elmira. Ik was vorige forum kwijt zodoende nog een keer
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat er nog reacties komen
Alle reacties Link kopieren
Laat je gewoon onderzoeken. Sluit in ieder geval endometriose uit. En als dat het blijkt te zijn, is het een diagnose en kun je verder.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Vandaag bij de bedrijfsarts geweest en die wil dat ik acuut terug ga naar mijn huisarts om een doorverwijzing voor gyn te halen. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er achter dat je geen doorverwijzing nodig hebt. Ik was het zo spuugbeu. Bel gewoon ziekenhuizen en kijk wie plaats heeft. Goed van je, trouwens. Bij jou is de eerste stap gezet.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven