Gezondheid alle pijlers

Een beetje ongerust..

18-09-2014 17:07 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Eerst even voorstellen; Ik ben een 18 jarige knul die qua ziektes of gezondheid 0 kennis heeft.



Eigenlijk ben ik ook "nooit" ziek..



Vorige week begon het. Enorme steken rechts van mijn navel. Daarbij kwam dat ik al een tijdje constant aan het zweten was, ik ontzettend veel moest gapen soms wel 4 a 5 keer per minuut. Ik erg afwezig was, het gevoel hebbende dat alles een seconde later pas binnen kwam.. En dat ik zomaar uit het niets ontzettend wit van gezichtskleur werd.



Nu gisteren met een "spoedafspraak" naar de dokter geweest. Ik had zulke erge steken in mijn buik dat ik amper nog kon lopen. Zij heeft toen gevoeld en zij dat het er niet op leek dat het mijn blinde darm was. En dat ik de volgende dag even bloed moest gaan prikken.



Dit vanmorgen gedaan, hier werd mij verteld dat ik maandag de uitslag zou krijgen. Echter werd ik een uur geleden teruggebeld of ik morgen gelijk om 8:00 bij de dokter kan zijn...



Een beetje angstig, ik ben een groentje op dit gebied en heb geen idee wat me te wachten staat.....
Alle reacties Link kopieren
Tjah wij zijn natuurlijk geen arts, je zult toch echt even tot morgen moeten wachten.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk hypochendiadortius.
quote:bettiepage schreef op 18 september 2014 @ 17:11:

Waarschijnlijk hypochendiadortius.Flauw, ik zou er ook ongerust van worden. TO, sterkte bij de dokter en niet gelijk het ergste denken!
Alle reacties Link kopieren
Huisarts terug bellen en zeggen dat je het nu wil weten. Lijkt me niet fijn om tot morgen ongerust te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niemand kan je hier helaas mee helpen en je zal toch echt tot morgenochtend moeten wachten,als het hele grote spoed was had je meteen wel moeten komen!



Succes
Alle reacties Link kopieren
Moet je naar de dokter om de uitslag te bespreken? Is er iets uitgelegd waar de afspraak over gaat? Heb je zelf gevraagd waar je voor langs moet komen?



Snap dat je je zorgen maakt, ik had hetzelfde toen mijn 3/4 leverwaardes niet goed schenen te zijn en ik ook op afspraak bij de dokter werd gevraagd. Ik was ook zo zenuwachtig want waarom kon hij het niet over de telefoon vertellen? Uiteindelijk bleek het niks ernstigs te zijn hoor, denk dat het voor de dokter gewoon makkelijker praat als hij de uitslag voor zijn neus heeft en jou tegelijkertijd dingen kan uitleggen / aanwijzen.



Nu weet ik natuurlijk niet wat de uitslag is van jouw bloedtest maar probeer je niet te ongerust te maken!



Succes
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
quote:amy47 schreef op 18 september 2014 @ 17:13:

Niemand kan je hier helaas mee helpen en je zal toch echt tot morgenochtend moeten wachten,als het hele grote spoed was had je meteen wel moeten komen!



SuccesAan het dik gedrukte hou ik mijzelf ook maar vast. Misschien stel ik me ook wel aan. Maar het verontrust mij wel. Aangezien ik echt nooit iets heb, en ik bij mensen om mij heen heb gezien; Gelijk teruggebeld = Foute boel.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, hier zou ik ook een slapeloze nacht van krijgen. Kun je de dokter niet bellen en vragen of je nu nog even langs kan komen?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk stel je,je niet aan!

Logische dat je ongerust bent dat zou ieder ander ook zijn als je moet komen.

Ik weet niet waar er pcs op geprikt is maar ik noem maar een dwarsstraat misschien zijn je ontstekingswaardes te hoog en gaan ze even verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de arts ook weer bellen en zeggen dat je nu wel erg ongerust bent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2014 @ 17:17:

Oeh, hier zou ik ook een slapeloze nacht van krijgen. Kun je de dokter niet bellen en vragen of je nu nog even langs kan komen?



Geprobeerd, maar de praktijk is helaas gesloten. Alleen voor "dringende" zaken zou ik nu terecht kunnen. Ik vind het niet dringend genoeg en gun anderen dan eerder een "dringende" afspraak.



Maar goed, dit wordt een heel vervelend nachtje voor mij. Fijn om even van mij af te kunnen schrijven.
Wel heel snel inderdaad, vanmorgen prikken en 's middags al gebeld worden. Het kan van alles zijn. Durf je nog te bellen naar de huisarts?

Het lijkt mij dat ze vanuit een bloedonderzoek wel wat kunnen zien over bepaalde waardes, maar ze kunnen niet in de buik kijken toch? Misschien wil hij nog wat aanvullend onderzoek doen, bloeddruk, diabetes prikje, hartslag. We weten het gewoon niet. Heel veel sterkte, je bent ook nog jong om alleen te piekeren. Heb je bijv. je ouders dicht bij je?
Alle reacties Link kopieren
Heb je op dit moment geen last?
het is hier binnen beter dan buiten
Toch kun je hier wel het "dringende" nummer voor bellen, vind ik dan. Wie heeft jou eigenlijk gebeld? De assistente? En wat zei zij precies?
quote:pilatespas schreef op 18 september 2014 @ 17:26:

Toch kun je hier wel het "dringende" nummer voor bellen, vind ik dan. Wie heeft jou eigenlijk gebeld? De assistente? En wat zei zij precies?Nee dat is zinloos, dan krijg je de HAP, die weet niets van de bloedonderzoeken en zal het dan ook aan de behandelend arts overlaten.
Ok, mijn huisarts is niet bij de huisartsenpost aangesloten. Mijn huisarts heeft zelf een spoednummer, met 3 collega huisartsen uit de praktijk.
Alle reacties Link kopieren
Als er écht reden tot paniek was, dan hadden ze je gelijk naar het ziekenhuis gestuurd hoor.; Denk dat er nog een aantal bijkomende onderzoeken dienen te gebeuren ofzo. Wacht het maar rustig af tot morgen en geen paniek voordat je iets weet! Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:jimboboy schreef op 18 september 2014 @ 17:22:

[...]





Geprobeerd, maar de praktijk is helaas gesloten. Alleen voor "dringende" zaken zou ik nu terecht kunnen. Ik vind het niet dringend genoeg en gun anderen dan eerder een "dringende" afspraak.



Maar goed, dit wordt een heel vervelend nachtje voor mij. Fijn om even van mij af te kunnen schrijven.



He, wat vervelend. Kan me ook goed voorstellen dat je daar op het moment van het telefoontje niet aan denkt, en pas daarna denkt ho eens even, ik wil het nu weten.



Tja, toch even tot morgenochtend wachten dan maar. Probeer je zinnen te verzetten met een film of goed boek oid, iets waar je helemaal in opgaat. Gelukkig is het snel morgenochtend. Ik zal voor je duimen dat het allemaal een storm in een glas water blijkt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vannacht TO, kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Helaas kunnen wij je niet verlossen. Bedenk dat het geen slecht nieuws hoeft te betekenen. Hopelijk valt het allemaal mee!
Denk ook wel dat wat Nickje zegt waar is. Of misschien ben je allergisch voor bepaald voedsel en wil hij dat met je bespreken en goed uitleggen. Sterkte en schrijf hier lekker van je af!
Alle reacties Link kopieren
Mijn post was inderdaad flauw maar hoe kunnen wij weten wat er met TO aan de hand is? Wij zijn geen dokters?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg hij toch ook helemaal niet? Hij schrijft duidelijk dat hij zijn angst wil ventileren en die angst lijkt me volkomen normaal. Ik zou ook ontzettend nerveus en angstig worden als ik 's ochtends onschuldig bloed ga prikken en 's middags al gebeld word dat ik morgenochtend als eerste patiënt bij de dokter moet komen.

Dus ja, heel flauw om iemand die zich terecht ongerust maakt belachelijk te maken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je goed. Hier zou ik ook heel nerveus van worden.

Succes en sterkte met wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Pak je favoriete serie erbij en blijf kijken tot je in slaap valt. Misschien gaat de tijd dan wat sneller? Sterkte!
Had ik maar een motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven