Gezondheid alle pijlers

Ervaring zwangerschap na implanon

23-09-2014 21:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik ben wel benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met een zwangerschap na het verwijderen van een Implanon.



Ik heb zelf op 20 augustus mijn 2 de implanon laten verwijderen omdat wij graag een kindje willen.



Heb 3 dagen na het verwijderen mijn eerste menstruatie gehad van 3 dagen en daarna nog niet weer.



Hoe ging dat bij jullie ?



Groetjes Michelle
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk te zeggen. Mijn zusje en ik beide 3 keer implanon gehad. Bij haar was het gelijk raak, anderhalve maand later had ze een positieve test in handen. Ik heb twee jaar moeten wachten op die positieve test. Maar nu wel al vier maandjes <3
Alle reacties Link kopieren
Ja het is echt zo verschillend wat je leest daarom was ik ook erg benieuwd naar de ervaringen.



Super leuk dat je nu 4 maanden bent. Lekker van genieten !

Hoop dat het bij mij ook snel gaat maar afwachten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ook ik heb implanon de datum dat hij er echt uitmoet is zomer 2016

Ook ik ben bang dat het lang gaat duren voor ik zwanger ga worden. Dus wil ik hem al eerder bijv. Volgend jaar eruit hebben.

Voor de implanon heb ik altijd de pil geslikt en 1 jaar de prikpil gehad wat me niet is bevallen. Dat zal toch eerst eruit moeten allemaal voor t lukt. Dus denk ook dat het per mens verschillend is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4x een implanon gehad en was de 1e keer dat we rekening hielden met de vruchtbare dagen zwanger!
No worries
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michelle,

Heb mijn implanon 10 juli 2014 eruit gehaald. 28dagen erna ongesteld geworden. Daarna regelmatig en tot nu helaas nog niks. Ben ook erg benieuwd hoelang het kan gaan duren. Hen hem ook 4.5jaar ingehad. Wel bloedingen gehad. Helaas weinig te lezen

op internet. Heb wel elke maand last van zwangerschap kwaaltjes,jij ook? Vieze smaak in Mn mond, rugpijn misselijk en moe, en wordt elke keer teleurgesteld.



Suc 6 ik duim voor je.

Gr Amella
Alle reacties Link kopieren
Elke maand een licht positief test vd kruitvat. Echt een super vaag streepje en die dag vd test wordt ik ongesteld. Over gek van te worden
Alle reacties Link kopieren
Ooh echt raar dat het per persoon zo verschillend kan zijn !

Ik had inderdaad al voor mijn ongesteldheid ook.elke x het idee dat het raak was. Allemaal zwangerschaps kwaaltjes.

Toen ik mijn derde keer ongesteld moest worden was ik 5 dagen over tijd voordat ik een test durfde te doen. Te bang voor teleurstelling maar hij was positief.

ben nu 5 weken 😃

Dus bij mij ging het wel erg snel..

Hoop dat het voor jou binnen kort ook gaat lukken Amella
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even een off-topic vraagje stellen die wel over de implanon gaat?

Bij mij is de implanon vorige week vrijdag verwijderd. Dat was al de 2e poging. Bij de 1e poging, 2 weken terug kon de ha hem niet vinden...

Maar nu, 10 dagen na verwijderen, heb ik nog steeds pijn aan mijn arm, vooral bij strekken. Hebben jullie hier ook zo lang last van gehad? Is dat normaal? Of zal ik toch even contact opnemen met ha? Ik kan er niets over vinden op internet...

Alvast bedankt. Ik hoop dat je snel zwanger bent, TO!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Wendy.



Bij mij inderdaad het zelfde hij was ook zoek foto's en echo's en alles gehad.

Uiteindelijk moesten ze nog erg vroeten om hem te vinden. Dus ik was bond en blauw en heb er wel een maand last van gehad

Weet niet of jij ook erg blauw bent ??
Alle reacties Link kopieren
Hoi Michelle,



Bedankt voor je reactie!

Bij de 1e poging heeft de ha anderhalf uur in mn arm lopen wroeten.

De 2e poging eerst naar het ziekenhuis voor een echo, toen hadden ze hem snel gevonden.

Daarna gelijk door naar ha en die had hem binnen het half uur.

Die eerste plek was idd flink blauw en paars, de tweede plek minder.

Ik voel nu ook rare harde plekken onder de 2 sneetjes.

Maar jij hebt er dus een maand last van gehad? Dan wacht ik het nog even af...
Alle reacties Link kopieren
Ja die harde bult heb ik nu nog steeds.. ik zou ff afwachten als je er erg last van krijgt en dat het stijf wordt.mss toch ff bellen. Kan zijn dat er een ontsteking onder zit.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, dat hoop ik niet!

Bedankt voor de tip! Ik hou het in de gaten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven