Gezondheid alle pijlers

Geen held in pilgebruik.

23-04-2014 00:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezer,



Ik heb een dringende vraag! Ik gebruik nu 3 jaar de pil en weet er niet zo veel van af. Nu mijn vraag.



Ik slik mijn pijl altijd drie strips door en hou dan en stopweek nu zit ik in de tweede week van de tweede strip en ik ben gisteren de pil vergeten en heb net onveilig seks gehad. Toen ik net mn tanden ging poetsen zag ik t en heb ik die van gisteren en vandaag genomen. Ik heb op internet al zitten google'en maar kon hier over niets vinden. Kan ik nu zwanger zijn? Wat moet ik doen? Ben pas 18...



Xxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hmm 2e week 2e strip = hetzelfde als 3e strip, dat zou betekenen dat je zowiezo nog 1x door moet slikken na deze strip. Geen stopweek dus.



Ik denk niet dat je zwanger bent, je slikt hem goed verder dus je hebt geen eisprong gehad.

Rustig ademhalen!
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
naja ik vergeet m wel is vaker maar dus geen stopweek? of juist nu meteen een stopweek in lassen?
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel uur zat er tussen?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Stopwerk inlassen. Niks aan de hand
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je morgenochtend de apotheek niet even?
Alle reacties Link kopieren
De kans op een zwangerschap is nihil, zolang je de rest van je pilstrip juist inneemt, zou ik me geen zorgen maken....
Maak 'n afspraak om 'n spiraaltje of implanon te laten zetten, dan hoef je nergens meer aan te denken.
Alle reacties Link kopieren
Alle weken na de eerste drie gelden als derde week. De bijsluiter voor een eenfasepil zegt dan: vergeten pil innemen en strip afmaken, of direct een stopweek inlassen.



Niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Maak voor het gemak een reminder aan in je mobiel die af gaat op het tijdstip dat je je pil moet slikken.
Alle reacties Link kopieren
Bijsluiter geeft hele handige info. Verder nog een tip: weet wat je slikt. Al drie jaar aan de pil en niet weten wat je aan het doen bent of hoe te handelen is niet slim. Dan ben je er niet klaar voor....
Ach Pinkelot, als ze die pil altijd keurig heeft geslikt dan hoeft ze toch niet uit haar hoofd te weten wat te doen als ze er eentje gemist heeft? Dat ze er niet klaar voor is? Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 23 april 2014 @ 06:12:

Maak 'n afspraak om 'n spiraaltje of implanon te laten zetten, dan hoef je nergens meer aan te denken.+1
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Lees.





De.





Bijsluiter.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
enige juiste antwoord is: lees de bijsluiter!

wij weten hier niet welke pil je gebruikt en daarnaast: misschien zijn wij wel een stelletje idioten die je fout advies geven. Dit soort vragen moet je niet op een forum stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:essiepessie14 schreef op 23 april 2014 @ 00:15:

naja ik vergeet m wel is vaker maar dus geen stopweek? of juist nu meteen een stopweek in lassen?Lees de bijsluiter of beter, neem een spiraal.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven