Poepverhaal maar dan net even anders. Op vakantie op een camping, in de ochtend naar het toiletgebouw. Terwijl ik daar zit, knalt de deur helemaal open, doordat een ander erin wilde. Had de deur waarschijnlijk niet (goed) op slot gedaan.
Ik was sowieso altijd al behoorlijk ongesteld (eerste dagen tampon en maanverband nodig) Was een jaar of 14 en stond in de rij van de kassa bij de plaatselijke supermarkt. Ik voelde het "lopen", ik wist niet hoe ik staan moest voor het geval degene achter mij wat zou zien, pfff.
Heb voor wat ik mij herinneren kan twee keer gehad dat ik naar de WC moest, dat ik dacht, wat een "bevalling". Die tweede keer was op het werk en heb toen de WC wel een uur bezet gehouden. Ik kon echt niet anders, maar wat voelde ik me knullig.
Was met iemand uit eten en dit eten viel blijkbaar verkeerd. Na de laatste hap, meteen snel naar het
ene dames toilet. Ik voelde me zo belabberd dat ik een tijdje (zeg maar tijd) bleef zitten. Terwijl ik daarop zat hoorde ik zo nu en dan wel iemand binnenkomen, maar die verdwenen na een tijdje weer. Het kon me ook echt even niets schelen dat anderen naar het toilet moesten zo beroerd voelde ik mij. Tja en dan moet je de zaak weer in. ik had het idee dat alle vrouwen keken met een blik van "o, zij zat zolang op het toilet, wat deed ze zolang"
Ik was toen ergens in de twintig, nu zou ik er schijt aan hebben wat een ander denkt