oh dit topic fleurt mijn dag weer op. Ik heb er zelf ook nog wel een paar.
1) met manlief weekendje weg, mooi hotel wat in een winkelcentrum lag (overdekt). Kennelijk beide iets verkeerds gegeten want tijdens het verkennen van de stad voelden wij ons beide steeds zieker worden. Dus wij terug naar het hotel, maar echt vlak voordat we bij het hotel waren moest manlief even gaan zitten. Kotst zo alles, maar dan ook alles onder, recht voor een sjieke schoenenzaak. We zijn naar het hotel gestrompeld en daar het gemeld, ik was ook te ziek om het op te ruimen. Daarna beide om de beurt de badkamer moeten gebruiken. Gatverdamme wat stonk onze kamer...
2) mondeling Nederlands en ik had me verslapen, dus snel snel naar school. Ik ren de trap op en voel, nee he, beha vergeten. En wie staat voor het lokaal te wachten op zijn beoordeling. De jongen op wie ik al 2 jaar smoor was. Nu denk ik waar maakte ik me druk over, maar ja toen was ik 17....
3) 2 vriendinnen op bezoek en manlief had een uitje van zijn werk waarbij hij een nachtje weg zou blijven. Ik op zitten scheppen, nee hoor manlief drinkt eigenlijk nooit teveel. Volgende dag gezellig met z'n 3en manlief opgehaald die groen zag van de drank

ehmmm tja...