Ik moest heeel hard lachen om de post van moonlight. Sorry, eigenlijk is het heel zielig, maar ben nogal visueel ingesteld. Is ook niet echt iets wat je tegen mensen kan vertellen zoiets.
Ik was zelf pas aan het wandelen met mijn vriend en toen kreeg ik zulke buikpijn dat ik bijna flauwviel, heb nog nooit zoiets gehad. We waren ongveer 20 min lopen van huis. Ik wilde eerst nog proberen thuis te komen, maar
inmiddels had ik zwarte vlekken voor mijn ogen en zo'n ongelofelijke pijn, dat mijn viend zei dat ik bij een pannenkoekenhuis in de buurt moest gaan poepen. Ik ben kromlopend van de pijn naar binnnen gestormd daar (de bediening keek erg vreemd) direct naar de wc's en heb daar
enorm zitten diarreeën en stinken. Vriend moest ondertussen aan de bar wachten en we hadden ook geen geld bij ons om te betalen voor toiletgebruik

ik vond het zo lullig voor hem.
Gelukkig heeft mijn vriend vaak schijt aan wat anderen vinden (leuke woordspeling) en vond hij het vooral sneu voor mij.
Sindsdien nemen we altijd wat kleingeld mee als we een stuk gaan lopen.
Ik heb ook een keer in bed geplast toen ik 20
was en mijn nieuwe vriendje voor de tweede keer bleef slapen.
En ik heb ook weleens een beetje in m'n broek gepoept als ik dacht dat ik een scheet moest, maar toch diarree bleek te hebben. Dit is me tot nu toe alleen thuis gebeurd gelukkig.