Ok, dit topic is voor mij gemaakt

Ik maak iedere week wel iets genants mee, maar kan me gelukkig niet alles meer herinneren:
- Op een werkplek snapte ik écht niet dat een collega daar werkte, aangezien wij allemaal aan harde eisen moesten voldoen en zij had dat echt niet. Ik bespreek dat uitgebreid in de kantine (met de groep waar we altijd mee pauzeerden), staat opeens een andere collega stieke te wijzen: stond die bewuste collega er naast...
- Op de middelbare school helemaal smoor (al jáááren) en er was ruzie voor de school mét die bewuste jongen. Ik geloof dat de hele school stond te kijken. Ik fietste dus ook langs met mijn tong op mijn knieën. Gevolg: ik knal keihard met mijn fiets tegen een ander meisje op waar ík al jaren ruzie mee had. Wat dus resulteerde in heel veel gevloek en gescheld vanuit haar kant... Zelfs die andere ruzie viel stil om te kijken. Ik was verbaal nog niet zo goed, dus begon ook nog te huilen (nu kan ik er wel om lachen).
- Sex met eerste vriendje gehad op zaterdagavond, vervolgens even snel naar huis want zondagmiddag zou de verjaardag van de oudste broer zijn. Kom ik daar zondagmiddag weer aan hangt mijn beha (toen nog maat G) op aan de woonkamerlamp... die was ik dus vergeten....
- Inderdaad door de stad lopen op pumps, waarvan 1 opeens compleet vast zit tussen 2 tegels. We kregen hem er niet meer uit

- Ijsje gehaald, al lopend op aan het eten langs allemaal terrasjes. Ik lik er weer aan en vervolgens valt het bolletje in mijn decollete (dat was al lachwekkend) maar ik bukte dus ook nog voorover om het eruit te 'lepelen', vergetend dat ongeveer 150 man mij konden zien

- In een of andere 'over de kop gaande' kermisattractie keihard aahhh ahhhh oeehhh aaahhhh geroepen(opgewonden sexgeluiden maak ik schijnbaar bij alles

), maar er hing dus een microfoontje in... (dat wist ik niet)...
- veter die om de trapper van de fiets draaide... ik kon écht niet met links afstappen, dus heb me moeten laten vallen

Zag volgens mij erg stom uit..
Zo kan ik eigenlijk nog wel uren doorgaan....
Maar de meest genante was eigenlijk in een pretpark: ik zie een verhoging over het oog, val met een been aan de ene kant eraf, en met mijn borst óp de verhoging. Vervolgens wisten ze bij de EHBO niet echt hoe ze moesten reageren toen ik zei dat ik pijn aan mijn borst had....