Gezondheid alle pijlers

Honingzalf bij vaginale schimmel

04-10-2007 19:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb regelmatig last van een terugkerende vaginale schimmelinfectie, de medicijnen van de huisarts werken altijd maar tijdelijk. Nu las ik dat honingzalf van Revamil fem goed schijnt te helpen. Heeft iemand al ervaring met honingzalf? Ik hoor het graag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik had ook continu gezeik met deze schimmelinfectie. Soms wel een paar keer per maand, grr...



Ik ben de alternatieve weg ingeslagen. Bioresonantie therapie.

http://www.bioresonantie.nl/default_choose.asp



Ik ben er vanaf en... ook van mijn spastische darm. Helemaal gelukkig dus!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie. Ik ga in ieder geval eerst eens de honingzalf proberen, hopen dat het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook benieuwd!



Ik ben er alleen zelf van terug gekomen om met van alles en nogwat te gaan smeren, omdat het toch een inwendig probleem is. En daar kun je nu eenmaal (beter) niet smeren...



Heb jij ook wel eens darmproblemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen darmproblemen.



Ik heb vanmiddag een tube honingzalf gehaald bij de apotheek en ik ga na mijn menstruatie het toch maar eens uitproberen. Telkens die vaginaaltabletten van de huisarts dat lijkt mij op den duur ook niet goed.

Ik ben benieuwd of het werkt.

Ik heb op een site over honingzalf via een link een heel stuk gelezen over vaginale schimmel en honingzalf en het lijkt mij niet echt kwaad kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je alleen tabletten van de huisarts gehad of ook een zalf? Ik heb zelf een aantal keer een zalf gebruikt en dat werkte prima!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor uitwendig wel zalf gehad wat prima werkte tegen de jeuk. Heb ook altijd een tube in huis voor het geval dat.
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend zo'n schimmelinfectie. Ik zou er niet te veel in en/of opsmeren in verband met het verstoren van de zuurgraad in de vagina. Zelf heb ik een zalf gekregen van de huisarts en dit werkt prima. Verder alles goed schoonhouden met gewoon water en geen inlegkruisjes gebruiken. Bij mij gaat het erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven