Gezondheid alle pijlers

In de war, lesbisch?

19-09-2014 14:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Allemaal,



Ik wil graag even mijn verhaal kwijt! Ik ben Janna en ik ben 22 jaar en ik studeer aan het HBO.



Sinds een paar weken zit ik mijzelf heel erg dwars, ik heb hier al met mijn moeder over kunnen praten maar ik wil hier ook mijn verhaal kwijt.



Ik zal het hele verhaal vertellen. Vorig jaar (maart) is het uitgegaan met mijn ex vriend. Ik werd letterlijk aan de kant gezet. Heb hier veel verdriet en nog lang verdriet van gehad.. Ik zat toen ook in mn examens. Ik ben toen ik afgestudeerd was op kamers gegaan om aan het hbo te gaan studeren en vervolgens weer begonnen met daten. Werd heel erg verliefd op een man, Coen maar helaas was dat nooit iets geworden. Voorderest wel gedate, maar zat er niets in tot begin van 2014. Toen ik via Tinder een man had leren kennen, Daan. Hier heb ik 3 maanden een relatie meegehad. Maar ik was simpelweg gewoon niet verliefd en was er snel op uitgekeken. Toen ben ik ermee gestopt ik was nog steeds in gedachten bij mijn ex en met Coen.



Nu 2 maanden geleden heb ik echt een waanzinnige leuke man leren kennen.. Ik was er echt helemaal weg van en begon echt verliefd te worden. Toen ging ik 10 dagen naar Griekenland nog op vakantie en moest ik hem voor 10 dagen missen (we waren toen al super vaak samen). En op vakantie ben ik gaan twijfelen, vind ik hem wel leuk?



Ik twijfel en denk altijd wel te veel na over dingen. Ik ben nooit verliefd.. Eigenlijk alleen als iemand mij niet wilt..

Op me ex na dan. Maar het probleem is dat ik juist heel graag verliefd wilt zijn, hij geweldig lief en mooi is en ik mijzelf eigenlijk niet beter kan wensen. Ik heb wel eens van die sprongetjes in mn hart als ik hem zie.. sinds ik met hem ben heb ik geen dag meer een mn ex of Coen nagedacht. Maar ik blijf een drukkend gevoel in mn hoofd/onderbuik houden over het volgende ding..