Gezondheid alle pijlers

In de war, lesbisch?

19-09-2014 14:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Allemaal,



Ik wil graag even mijn verhaal kwijt! Ik ben Janna en ik ben 22 jaar en ik studeer aan het HBO.



Sinds een paar weken zit ik mijzelf heel erg dwars, ik heb hier al met mijn moeder over kunnen praten maar ik wil hier ook mijn verhaal kwijt.



Ik zal het hele verhaal vertellen. Vorig jaar (maart) is het uitgegaan met mijn ex vriend. Ik werd letterlijk aan de kant gezet. Heb hier veel verdriet en nog lang verdriet van gehad.. Ik zat toen ook in mn examens. Ik ben toen ik afgestudeerd was op kamers gegaan om aan het hbo te gaan studeren en vervolgens weer begonnen met daten. Werd heel erg verliefd op een man, Coen maar helaas was dat nooit iets geworden. Voorderest wel gedate, maar zat er niets in tot begin van 2014. Toen ik via Tinder een man had leren kennen, Daan. Hier heb ik 3 maanden een relatie meegehad. Maar ik was simpelweg gewoon niet verliefd en was er snel op uitgekeken. Toen ben ik ermee gestopt ik was nog steeds in gedachten bij mijn ex en met Coen.



Nu 2 maanden geleden heb ik echt een waanzinnige leuke man leren kennen.. Ik was er echt helemaal weg van en begon echt verliefd te worden. Toen ging ik 10 dagen naar Griekenland nog op vakantie en moest ik hem voor 10 dagen missen (we waren toen al super vaak samen). En op vakantie ben ik gaan twijfelen, vind ik hem wel leuk?



Ik twijfel en denk altijd wel te veel na over dingen. Ik ben nooit verliefd.. Eigenlijk alleen als iemand mij niet wilt..

Op me ex na dan. Maar het probleem is dat ik juist heel graag verliefd wilt zijn, hij geweldig lief en mooi is en ik mijzelf eigenlijk niet beter kan wensen. Ik heb wel eens van die sprongetjes in mn hart als ik hem zie.. sinds ik met hem ben heb ik geen dag meer een mn ex of Coen nagedacht. Maar ik blijf een drukkend gevoel in mn hoofd/onderbuik houden over het volgende ding..



.. WAAROM kan ik niet verliefd op hem zijn!!?? Of op iemand als ik diegene wel wil en hij mij ook? Ik word zo moe vanmijzelf.. maar toen ben ik ga nadenken.. Ben ik dan lesbisch? of bisexueel? (klinkt heel krom) Ik heb namelijk ooit wel eens in een dronken bui een vriendin willen zoenen en ik kijk wel eens op facebook naar vrouwen waarvan ik denk wauw ze heeft mooie borsten (modellen), (ik heb vrijwel geen borsten) of een mooi hoofd. En ik zit mijzelf nu aam te praten dat ik dan maar lesbisch of biseksueel moet zijn. Omdat ik nooit snel verliefd ben (ik ben nog nooit verluefd geweest op een vrouw). Ik zal ook echt niet lesbisch willen zijn of biseksueel daar vind ik mannen (en de sex) veelste leuk voor!



Ik ben er echt gewoon ziek van.. Ik wil van hem genieten en als we samen zijn is het ook harstikke leuk! Maar als hij weg is, voek ik me weer harstikke rot. Ik zit echt met mijzelf in de knoop en het zijn wel rare gedachten maar ik kan er gewoon niks aan doen. Kunnen jullie me misschien helpen. Sorry voor dit lange bericht ik moest het gewoon even kwijt.



Janna
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet lesbisch, je weet gewoon niet zo goed wat je wilt op dit moment. Neem even afstand en tijd voor jezelf om dat uit te zoeken.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat Janna wel een alias is? (en alle andere namen)
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon niet zo verliefd op deze vent als je zou willen.

Maar liefde laat zich niet dwingen, zoals je al gemerkt hebt.





Je kunt het dus beter uitmaken, is wel zo eerlijk tegenover hem.

En wie weet kom je een vent tegen, waarbij je geen enkel twijfel hebt of hij wel de juiste is.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Dat je niet/niet snel verliefd wordt op mannen, wil toch nog niet zeggen dat je dan "dus" lesbisch bent? Dan zou je toch verliefd worden op vrouwen, lijkt me?

Is het belangrijk voor je om een labeltje te hebben met je seksualiteit erop?

Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat je DE ware nog niet tegengekomen bent, en gewoon druk bent met andere dingen?
Misschien word in je in het algemeen gewoon niet snel verliefd, dat kan toch ook? En als je nou in de toekomst misschien stapelverliefd wordt op een man danwel een vrouw, dan nog hoef je je geaardheid geen label te geven. Sommige mensen vinden dat label fijn, anderen niet.

Ik ben getrouwd met een vrouw, maar benoem mijzelf niet als lesbisch.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet lesbisch. Als je moeilijk verliefd kan worden kan aan zoveel andere dingen liggen. Misschien heb je nog niet degene gevonden met de juiste chemie. Ik lees dat je wel een aantal keer verliefde gevoelens hebt gehad maar dat is niks geworden, dus je kan wel verliefd zijn.

Je zou biseksueel kunnen zijn als je gevoelens voor vrouwen hebt gehad of dat je verlangt naar seks met een vrouw. Kijken naar mooie mensen doet iedereen.
Eens met Labyrinthe, ik kijk zovaak naar andere vrouwen, vind ook vaak vrouwen mooi of lekker om te zien. Maar ik hoef er niet mee te vrijen en word er ook niet verliefd op.



Je klinkt een beetje alsof je wanhopig verliefd wil zijn. Waarom eigenlijk?

Zoals hierboven al werd gezegd, het is waarschijnlijk beter als je een tijdje fijn alleen bent, van het leven geniet en het niet zo serieus maakt voor jezelf.

Die ene hele leuke man waar je verliefd op wordt kom je vanzelf tegen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt boor jullie reacties!



Het probleem is dus inderdaad zoals Merisi al zei,

ik wil dus heel graag verliefd op hem zijn. Ik zal ook echt niet zonder hem verder willen omdat alles zo leuk klikt. En als ik er inderdaad mee stop er spijt van krijg. Maar helaas kan je gevoel niet dwingen ..



Ik weet ook niet waarom ik dat lesbische stuk erbij haal, ik wil denk ik overal een antwoord op. En dat ik al gelijk denk als ik naar een vrouw kijk een lesbienne ben..



Het lucht iedergeval al een heel stuk op dat ik het zo kwijt kan
Alle reacties Link kopieren
quote:janna1992 schreef op 19 september 2014 @ 16:20:

ik wil dus heel graag verliefd op hem zijn.

volgens mij wil jij gewoon graag verliefd zijn.

Punt



en dat komt heus, man/vrouw, dat maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik als diehard lesbienne kan je geruststellen. Je bent geen pot. En ook niet biseksueel. Elke vriendin heeft wel eens in een dronken bui een meid willen zoenen. Vaak omdat ze dit ook gewoon spannend en ook (meestal) lekkerder vinden omdat het meestal meer sensueel is.



Nu, even gericht op de rest van je verhaal. Ik lees dat je al aardig wat mannen versleten hebt. En dat op je 22e. Ik denk dat je véél te snel gaat met de kerels die je ontmoet. Na 2 maanden, ga je op vakantie, en dan MIS je hem al. Zeg je. Serieus, iemand die je net 2 maanden kent, mis je al zo snel? Ik denk dat je té graag wilt. Neem afstand, doe rustig aan, en neem niet meteen zo snel een relatie!

Heb je soms angst om alleen te zijn? Bang om niet de ware te vinden? Sorry, maar je klinkt een beetje wanhopig in dit verhaal.



Ik zou eerst even de tijd aan jezelf besteden en wat minder aan de boys. Het is wel duidelijk dat je er allemaal nog niet klaar voor bent.
Never Give Up & Fight Like Hell

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven