Gezondheid alle pijlers

Kleine gehoorgang

10-06-2007 21:16 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Zijn er hier soms ook mensen die bekend zijn met het fenomeen 'kleine gehoorgang'? Ik heb van de week te horen gekregen van de KNO-arts dat ik die heb en dat die de oorontstekingen -die ik zeer geregeld heb- veroorzaakt.

Ik vroeg me af of er mensen zijn die zich hierin herkennen er wat aan hebben laten doen (en zo ja, wat dan?).



Alvast bedankt,

Groetjes Luciel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een kleine gehoorgang. Na het douchen loopt het water er niet uit, eens in het half jaar zitten mijn oren verstopt en moet ik de boel laten uitspuiten. Verder heb ik veel jeuk in mijn oren. Mijn vader, tante en broer hebben dit ook, weinig aan te doen denk ik is erfeleijk helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb dat ook.

Er zit ook nog eens een knik in. Ik hoorde dat trouwens pas een jaartje of 4 terug (ben al 25). Daarvoor ook al wel regelmatig mijn oren laten uitspuiten en toen ik klein was moest ik regelmatig naar de kno-arts. Maar niemand vond het nodig om het even mede te delen :P

Ik heb ook vaak jeuk en schilfertjes, heb erzure druppeltjes voor.

Oren uitspuiten doe ik zelf. Uit amerika heb ik een zacht rubberen spuitje meegenomen. Vullen onder de douche en spuiten maar, ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft dit met altijd ontstoken huid van de gehoorgang tot gevolg. Ze heeft zo'n verwijdingsplastiek laten doen (onder plaatselijke verdoving) zonder resultaat helaas. Dus ze is altijd aan de druppels.
Alle reacties Link kopieren
mijn man mankeert veel aan z,n oren oa een nauwe gehoorgang.dus ook veel ontstekingen.4 jr geleden is hij aan 1 oor geopereert in het amc in amsterdam.daarna had hij aan dat oor geen ontstekingen meer.nu is het andere oor aan de beurt,volgende week gaan ze het wijder maken en wat ze nog meer tegen komen.als je mocht besluiten om je te laten opereren doe t dan niet in n regionaal ziekenhuis,daar weten ze vaak te weinig. in t amc zit dr mirc,hij is 1 van de beste van ned.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven