Gezondheid alle pijlers

Lichte bloeding 6 weken na bevalling

02-09-2014 09:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet geen glazen bol enzo, maar misschien heeft iemand dit al eens gehad of is het gewoon normaal?



Ik ben dus ruim 6 weken geleden bevallen en ik heb 3 weken daarna gevloeid. Nu sinds afgelopen zaterdag heb ik af en aan bloedverlies. De ene keer heviger als de andere keer, maar een inlegkruisje is wel genoeg zeg maar. Het is dus geen menstruatie lijkt me. Vanmorgen had ik met afvegen weer helemaal geen bloed. Er is dus geen peil op te trekken...



Iemand die deze ervaring deelt?
Alle reacties Link kopieren
Dit soort vragen zou ik gewoon stellen aan je verloskundige, daar is ze voor



Mijn glazen bol zegt dat je gewoon ongesteld bent
Alle reacties Link kopieren
Kan echt wel gewoon je menstruatie zijn hoor..
Life is good!
Alle reacties Link kopieren
Oh toch? Had gelezen dat de eerste menstruaties na de bevalling heftiger waren als normaal dus vandaar dat ik dit niet als menstruatie zag.



Als dat het is mag van het van mij wel doorzetten
Ik ben 5 weken geleden bevallen. Het echte vloeien is al 2,5 week weg, maar zo af en toe verlies ik nog een beetje bloed. Ik denk dat ik nog niet ongesteld ben, bij mijn dochter duurde dat 5 maanden (toen ik stopte met de borstvoeding). Het zullen wel de naweeën van de bevalling zijn, denk ik. Misschien dat dat bij jou ook het geval is? Als je weer wat meer gaat doen, kan je zo nu en dan nog wat vloeien, zei de kraamverzorgster in de kraamweek. Dat klopt bij mij wel aardig.
Alle reacties Link kopieren
Ik was na 6 weken al weer ongesteld ( met borstvoeding)

Maar was niet super heftig.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik geef ook bv en ik hoopte dat het nog een paar maanden weg zou blijven... Had ook het plan om deze week weer met de pil te gaan beginnen, maar ik wacht dit nu wel even af.
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook. Na mijn laatste bevalling werd ik pas een half jaar later ongesteld. Wat jij hebt, had mijn kraamzorg voor gewaarschuwd, na een paar weken word je weer mobieler, gaat meer doen, waarbij je nog wat restjes bloed kan verliezen. Bij mij klopte het.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Ah, wat Pantax zegt dus.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zeiden ze ook dat als het eerste bloeden ophield, bloeden altijd weer wat terug kon komen, met name als ik meer zou gaan doen. Zou me dus niet al te druk maken. Na een week of 7, 8 had ik trouwens meer bloed, vermoed dat dat wel een soort opstartmenstruatie was. Nu aan de pil en om de haverklap bloedingen , zo´n zwakke borstvoedingspil...
Had ik ook na 6 weken. Daarna is het een half jaar weggebleven en nu alweer 3 keer flink heviger ongesteld dan voor de zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven