Gezondheid alle pijlers

Man weer naar huisartsenpost, ik bloednerveus

18-04-2014 21:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn man is de afgelopen maanden erg ziek geweest. Ernstige geelzucht door Pfeiffer. Net nu hij weer begon op te knappen en ons leven er weer wat normaal uit begint te zien, klaagde hij vanmiddag ineens over benauwdheid, kramp in middenrif en pijn. Die pijn breidde zich in de loop van de avond uit naar zijn schouders. Zo erg dat ademen bijna niet meer mogelijk was. In paniek heb ik de huisartsenpost gebeld en hij moest gelijk komen. Iemand is met hem mee, ik ben bij zoontje gebleven.



Ik vind het doodeng, we hebben veel meegemaakt de afgelopen tijd en ik maak me zorgen. Googlen doe ik niet meer sinds de geelzucht. Mag ik hier even komen ontzenuwen?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Tuurlijk. Wat spannend. Een dikke knuffel voor je.
Wat vervelend, een dikke voor jou.



Hopelijk hoor je snel iets (goed nieuws)
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!! Vervelend dat je niet meekunt, snap de onrust
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Het leven is raar sinds gezondheid niet vanzelfsprekend is. Jarenlang gaat het goed en dan ineens dit. Het doet je extra beseffen hoeveel je van iemand houdt en hoe kwetsbaar het leven is. En dan gaat het waarschijnlijk om iets niet levensbedreigend. Hoop ik...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor je

Ik hoop dat het allemaal mee valt.
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je je zorgen maakt. Verstandig van je dat je de huisartsenpost hebt gebeld.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!!
Hoe laat is hij weggegaan?

Veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!

Ik hoop dat het niet ernstig is.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Scamp.



Ik voel me altijd gesteund door dit forum. En weet ook dat het niet gelijk iets heel ernstigs is.



Dank voor de lieve berichtjes. Het voelt al iets minder spannend.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 18 april 2014 @ 22:01:

Hoe laat is hij weggegaan?

Veel sterkte!!21.00 uur. Mijn vader belde net dat hij nu bij de arts is en dat hij zich al iets beter voelde.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Wat een schrik en ellende. Veel sterkte hopelijk snel goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Kan je die persoon die mee is niet even bellen of je op de hoogte gehouden kan worden wat er aan de hand is?



Sterkte!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen jaren zijn we regelmatig bij de Ha post geweest ivm vermeende hartklachten. Oorzaak: hartritme stoornissen. Hij werkt te hard en heeft geen ontspanning, ook al zeg ik vaak dat hij een hobby moet gaan zoeken. Hij werkt alleen maar.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 april 2014 @ 22:04:

Kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Kan je die persoon die mee is niet even bellen of je op de hoogte gehouden kan worden wat er aan de hand is?



Sterkte!Mijn vader belde net. Moet nog even wachten wat de arts zegt. Er zullen wel wat onderzoekjes volgen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Wat een schrik zeg! Pfeiffer is een echte rotziekte.

Veel sterkte met wachten; ik hoop dat het allemaal meevalt!
Bah, wat een zorgen.

Veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel lieve meiden. Ik hou jullie op de hoogte.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Gelukkig word je goed op de hoogte gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden. Het is een virale luchtweg infectie!



Wel serieus, niet ernstig...



Dank voor het meeleven. Ik ga hem in bed stoppen....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ah hij is al terug. Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor je man, sterkte voor beide.
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven