Gezondheid alle pijlers

Naturel bra

29-07-2014 15:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo weet iemand waar je de de plastrips kan kopen op internet vd naturel bra. Toendertijd bij tell sell gekocht maar hebben ze niet meer. Die naturel bra is super maar zonder plakstrips kan ik hem niet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van bij TelSell?

http://www.telsell.com/nl ... ips/default.aspx?phid=496

Kun je volgens mij gewoon bestellen hoor.
Ze zegt zelf al dat ze daar al gekeken heeft en ik zie op de site ook geen natural bra meer staan. Lijkt me dus niet dat ze het daar nog kan bestellen.



TO, wat bedoel je precies? Plaatje zou handig zijn. Als ik op natural bra google, kom ik een plak-bh tegen. Maar die plakt over het hele oppervlak. Wat bedoel je met strips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 29 juli 2014 @ 15:33:

Ze zegt zelf al dat ze daar al gekeken heeft en ik zie op de site ook geen natural bra meer staan. Lijkt me dus niet dat ze het daar nog kan bestellen.



TO, wat bedoel je precies? Plaatje zou handig zijn. Als ik op natural bra google, kom ik een plak-bh tegen. Maar die plakt over het hele oppervlak. Wat bedoel je met strips?Waarschijnlijk de strips uit de link van Groene Broek
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
http://www.shopwiki.nl/l/zelfklevende-b ... aran-strip



zoiets?
quote:Tickel schreef op 29 juli 2014 @ 15:35:

[...]



Waarschijnlijk de strips uit de link van Groene Broek Ik kom op de site van tellsell uit met allemaal verschillende producten via die link... In de index zeg maar. Vandaar ook mijn reactie daarop
Alle reacties Link kopieren
Groene broek. Zit er niet meer tussen op tellsell. Dus vroeg me af waar je die nog kunt kopen. Was toendertijd ¤39,95 incl plakstrips die je aan de binnenkant moet plakken telkens bij opnieuw dragen. Is anders dan plak bh van ¤10.
Alle reacties Link kopieren
Ja mandarijn en als ik daar op klik kan je ze niet kopen
Alle reacties Link kopieren
Ook niet via mijn link? Daar kan ik ze namelijk gewoon in het winkelwagentje doen en dan verder klikken om het bestelproces in gang te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Of heeft iemand er nog over die die per post kan opsturen?
Alle reacties Link kopieren
Nee groene broek lukt mij niet
Alle reacties Link kopieren
Onder welk kopje zie je ze staan dan?
Alle reacties Link kopieren
Je moet mijn linkje ff op een vaste pc of laptop openen, dan kom je rechstreeks bij de strips uit. Heb nu zelf het linkje via mn foon geopend en dan wordt je rechtstreeks door geleid naar de mobile versie van de telsell site.
Alle reacties Link kopieren
Via tel zie ik ze niet staan... Zie je ook of het brievenbus post is?
Alle reacties Link kopieren
Klopt ik ben nu met mobiel op site maar kan ze niet viinden
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook gewoon zien en in winkelwagentje doen. Geen idee wat jij doet Sima? Wat zie jij dan als je de link van groenebroek opent?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vrees dat je daar niet meer aan zult komen. Ik heb namelijk een soortgelijke bh gekocht bij Victoria secreta in Amerika destijds en kan daar ook nergens geen strips meer voor krijgen. Zelfs bij VS hebben ze het niet meer vorig jaar nog nagevraagd. Heel charmant is het niet maar los het nu op met ducktape :-).. Is minder irriterend aan mijn huid dan de originele strips.( Nieuwe bh is geen optie voor me want dit soort bh's gaan hooguit tot cup d en ik heb groter nodig... En een galajurk met hele lage rug ...mooi maar erg onhandig nu ik geen goede bh meer heb)



Heb dus al heel wat zaken gebeld ., gemaild , langs geweest. Allemaal zonder succes helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dan de site maar niet de plakstrip op mob
Ik zie ze via de link van groenebroek.
Alle reacties Link kopieren
Love dance. Gaat dan je bh en borst huid niet kapot met ducktape? Is dat dubbelzijdig?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik al schreef, mijn link werkt dus alleen via een vaste pc of laptop.

Volgens mij kun je ze dan nog gewoon bestellen. Maar ik forum nu zelf ook ff mobiel, dus ik kan het nu ook niet zien.
Alle reacties Link kopieren
O ok dank je groene broek
Alle reacties Link kopieren
Is dan toch gewoon brievenbus post?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik nu zelf dus ook niet zien. Bekijk de link straks ff op een pc.
Alle reacties Link kopieren
quote:sima schreef op 29 juli 2014 @ 16:32:

Love dance. Gaat dan je bh en borst huid niet kapot met ducktape? Is dat dubbelzijdig?Er is ook dubbelzijdig plakband voor tapijt. Of zoiets, geen idee wat het met huid doet verder.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven