Gezondheid alle pijlers

Nog niet on gesteld

30-07-2014 11:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik slikte altijd de pil door omdat ik altijd ongesteld moest worden als ik na me vriend ging maar nu wonen we al 2 maanden samen en ik dag ga gewoon weer stoppen maar nu moest ik vanaf dinsdag ongesteld worden ma de is nog niks moet ik me dan zorgen gaan maken of is dat normaal als je zoal de pil heb door geslikt ??????
Dinsdag als in gisteren? Dan zou ik me echt nog geen zorgen maken hoor.
Relax.. Het is pas woensdag...



En heb je nog niet eerder een stopweek gedaan dan? Altijd doorgeslikt?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ken me niet meer herinneren waneer ik voorlaatst gestopt ben geweest ma als op sta en weer kijk en zie niks maak me tog beetje zorgen waneer moet ik me pas druk gaan maken dan ???
Alle reacties Link kopieren
Ri88 nou vroeger wel ma laatste tijd niet meer
Als je echt al zo lang doorslikt zou ik van het weekend pas een wenkbrauw optrekken als je nog niet ongesteld bent.
Alle reacties Link kopieren
Ma ben sinds gister ook moe en misselijk en eigenlijk al 2 dagen ziek op bed
Alle reacties Link kopieren
Jezus ik moest het 10 keer lezen.
quote:Derpina schreef op 30 juli 2014 @ 11:43:

Jezus ik moest het 10 keer lezen.



Haha + 1



Ik denk dat de leestekens op waren.
Niet te volgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Derpina schreef op 30 juli 2014 @ 11:43:

Jezus ik moest het 10 keer lezen.wa? sna je da nie wa r sta?!
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je je nog moet aan gesteld voordat het kan komen.





Wacht het een paar dagen af, ben je dan nog niet ongesteld, ff testen. Indien de test negatief is, nog weer een paar dagen wachten, dan nog niet ongesteld weer testen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft je moeder er mee te maken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Is dit de beste schrijfstijl die je kan of doe je gewoon niet je best? Het is een stuk makkelijker lezen voor ons als je woorden voluit schrijft en leestekens gebruikt.



En relax het is net woensdag. Ik neem aan dat je je pil gewoon goed geslikt hebt? Dan is de kans behoorlijk klein namelijk dat je zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan wat je nog meer hebt doorgeslikt
Alle reacties Link kopieren
quote:keke91 schreef op 30 juli 2014 @ 11:55:

Is dit de beste schrijfstijl die je kan of doe je gewoon niet je best? Het is een stuk makkelijker lezen voor ons als je woorden voluit schrijft en leestekens gebruikt.



En relax het is net woensdag. Ik neem aan dat je je pil gewoon goed geslikt hebt? Dan is de kans behoorlijk klein namelijk dat je zwanger bent.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ongesteld is 1 woord en me en ma en di nogal verwarrend.



Wat is je vraag precies? Graag in ABN...
Ma? Fokking hell zeg, schrijf normaal.
Alle reacties Link kopieren
MAAR, niet ma.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren




Buiten dat je echt verschrikkelijk schrijft. Het kan lang duren voordat je menstruatie weer op gang komt. Dit heet ontpillen.

Soms gaat dit heel snel, soms duurt het maanden.



Wil je kinderen?
Toen ik stopte met de pil heeft het bij mij ongeveer 2 of 3 weken geduurd voordat ik weer ongesteld word. Dit komt doordat je lichaam een hormonaal disbalans krijgt en dus even tijd nodig heeft om weer "op te starten". Ik heb me toen ook een tijdje even slecht gevoeld, beetje misselijk, geen eetlust, stemmingswisselingen.



Geen zorgen, de een heeft er wel last van en de ander heeft geen problemen. Ik kan je wel zeggen dat het volkomen normaal is en het enige wat je kunt doen is gewoon afwachten
suus, doe es niet zo moeluk zeg.



ik zal ff voor je vertale TO: as je de pil zo lang hep door geslik ken het ff dure voor je weer on gestel wort. Ma het komp vezelluf goe. Eg waar. Of hep je onvijlige seks gehad soms?
Alle reacties Link kopieren
Volgens moet je je meer druk maken om je kennis van de Nederlandse taal dan om die pil.
Sorry hoor, ik probeer alleen maar te helpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 juli 2014 @ 21:25:

suus, doe es niet zo moeluk zeg.



ik zal ff voor je vertale TO: as je de pil zo lang hep door geslik ken het ff dure voor je weer on gestel wort. Ma het komp vezelluf goe. Eg waar. Of hep je onvijlige seks gehad soms?
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven