Gezondheid alle pijlers

Wie voelt dit ook of heeft tips????

17-06-2007 20:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde "probleem" hebben als ik.

De laatste tijd heb ik het gevoel dat alles me teveel is. Lichamelijk en geestelijk.

Voel me eigenlijk continu moe, vooral in mijn armen en benen. Heb last van mijn nek en ben regelmatig misselijk.

Verder is ieder dingetje me teveel de laatste tijd. Mn vriendje hoeft maar iets te zeggen of net iets te hard te kraken met z'n chips (hihi) en ik ben al chagerijnig.

Heb het gevoel dat ik naast mijn werk alleen maar met het huishouden bezig ben en mijn schoonfamilie kan al helemaal geen goed doen.

Het erge is eigenlijk dat ik er zelf helemaal gek van wordt dat ik me continu zo voel en (daardoor) zo doe! Kortom: ik baal gewoon van mezelf!

Ik wil gewoon een leuk leven, zoals ieder ander. En natuurlijk weet ik ook wel dat lang niet bij iedereen het leven van een leien dakje gaat, maar zo voelt dat op dit moment een beetje.

Ik wil gewoon gelukkig zijn met mijn vriendje (met wie ik dit jaar ga trouwen), met ons mooie huis (waar we nu een half jaartje wonen), met mijn baan, mijn vrienden.. gewoon met mijn leven.. MAAR HOE!!!!!!!!!!

Help.....



Miss Bride
Alle reacties Link kopieren
Misschien een raar advies, maar praat er eens over met je huisarts. Misschien heb je wel een burn-out of zo en kun je wat kalmerends krijgen van hem of haar.

Daarnaast wil een lekkere vakantie ook wel eens wonderen doen. Even helemaal weg uit je omgeving en lekker ergens anders zijn. Desnoods in een hotelletje je lekker laten vertroetelen.



Veel succes!

Groetjes Luciel.
Alle reacties Link kopieren
Ha Luciel!



Bedankt voor je reactie!

Zal ik je eens een grap vertellen? Ik heb er bijna 3 weken vakantie opzitten haha, maar dan maak ik me nog druk over het werk, bel ik er nog even heen.. ik ben zelfs nog een keer langs geweest om spullen te brengen!

En met een dokter praten.. tja daarvoor vind ik mijn probleem niet serieus genoeg denk ik.. of ik ben gewoon een bangepoeperd hihi!

Ik zou eigenlijk gewoon een hobby voor mezelf moeten hebben. Beetje tijd voor mezelf.. Ik ben best veel alleen thuis en dan ga je alleen maar zitten malen he..

Volgens mij schrijf ik nu een behoorlijk onsamenhangend stukje, maar je komt er vast wel uit haha!



miss bride
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon even naar je huisarts, praten over je klachten. Hier op het forum kunnen we ook niet veel meer dan zeggen 'doe het even rustig aan' en je hebt al aangegeven dat dat dus niet werkt.



Succes!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Een burn-out komt juist vaak naar de oppervlakte als je een stapje terug doet. Neem het niet al te licht op want als het een burn-out is dan kan je daar een hele poos zoet mee zijn. Mijn moeder heeft er ruim een half jaar over gedaan voordat ze zich beter voelde (en dan valt dat nog mee, zommige mensen lopen er wel een jaar of langer mee).

Meeste mensen met een burn-out kunnen niet accepteren dat ze een burn-out hebben, hebben daar "geen tijd voor" of vinden het allemaal wel meevallen.

Na je 2 dagen zo te voelen heb je natuurlijk nog geen reden om naar de huisarts te gaan, maar als je hier al enkele weken last van hebt...

Wat kan een gesprekje bij de huisarts nou voor kwaad?
Alle reacties Link kopieren
Zommige :$ ik bedoel sommige natuurlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven