Gezondheid alle pijlers

beweeglijk bultje onder mijn wijsvinger

18-09-2014 12:48 15 berichten
Hoi,





Aan de achterkant van mijn wijsvinger heb ik sinds gisteravond een klein blauw beweeglijk bultje zitten, het doet een beetje pijn als ik eraan zit en ik heb geen idee wat het is.

Ik maak me er verder niet zovéél zorgen om maar vraag me af wat het is en wanneer het weer verdwijnt want een beetje hinderlijk is het wel
Alle reacties Link kopieren
Op dit forum mogen we geen diagnose stellen dus ik zou ermee naar de huisarts gaan.
Voor dit ga ik echt niet naar de huisarts , ik stel de vraag hier omdat ik nieuwsgierig ben en google me verder niets oplevert.
Google is op ganglion
Alle reacties Link kopieren
Een foto zou handig zijn Google eens op bloedblaar. Lijkt het daar op?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Eelt van het scrollen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:diaa schreef op 18 september 2014 @ 12:56:

Google is op ganglionDat was mijn eerste google-resultaat maar het bultje van mij schemert donkerblauw door en ik dacht dat een ganglion niet blauw was.
@Stala, foto van mijn vinger ga ik niet doen, hoor. Bang voor herkenning

Een bloedblaar is het ook niet, het zit echt onder de huid. Heel mysterieus



@ Nouschi, nee ook niet, hahaha, ik ben een rechts-scroller (vrouwelijk)
Heb je het niet gevoeld??



Ik voel wel eens... alsof er iets knapt. Ik vermoed eigenlijk dat dan een adertje knel zit, terug in de houding springt of misschien kapot gaat ofzo. Daarna is het een poosje wat gevoelig (en blauw).
quote:Exces schreef op 18 september 2014 @ 13:52:

Heb je het niet gevoeld??



Ik voel wel eens... alsof er iets knapt. Ik vermoed eigenlijk dat dan een adertje knel zit, terug in de houding springt of misschien kapot gaat ofzo. Daarna is het een poosje wat gevoelig (en blauw).





Niets gevoeld.

Maar ik begrijp wat je bedoelt ik heb dat wel eens gehad bij een teen en dat deed pijn en kort daarna was het donkerblauw onder die teen. Kan idd. ook bij een vinger, maar ik heb er nu een gevoelig blauw bultje die ik kan bewegen en voor dat bultje heb ik niets gevoeld. Zou het wel zoiets kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je wel gestoken door een klein werkbijtje, dat nog niet zo goed wist hoe dat moest (debuut) en .....



Flauw...Ik heb zelf ook iets dergelijks aan één van mijn vingers, kreeg daar zalf voor.
Moos, een zalfje ervoor gekregen?

Heeft het bultje een naam gekregen van de huisarts?



Vind het bultje op deze manier wel wat serieuzer worden
Alle reacties Link kopieren
Zit het bultje bij een pees? Dan kan het komen doordat je vinger bijv een kleine kwetsuur heeft gehad.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Het is weg

Ik heb het steeds wat gemasseerd, kon er ook niet goed vanaf blijven (dat heb ik nou eenmaal met vreemde bultjes) en nu is het bultje weg, pijn ook.



Hierbij verklaar ik mezelf dan ook als genezen en kan het topic dicht
Alle reacties Link kopieren
Case closed!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven