Gezondheid alle pijlers

blaar op 15 jaar oude litteken

30-07-2014 14:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb toen ik 4 was mijn been heel lelijk gebroken op 2 plaatsen door in mijn enkel eigenlijk, maar ik heb er nu al sinds die dag een litteken opzitten. Ik ben nu 19 dus die litteken zit er nu al 15 jaar. Maar nu heb ik net gezien dat er ineens allemaal kleine blaren opzitten. Ik heb t al geprobeerd op te zoeken op internet maar dan vind ik alleen brandwonden verzorgen etc etc....



Misschien dat jullie mijn hiermee kunnen helpen of het kwaad kan of niet? Het zit me namelijk niet echt heel lekker...
Huisarts!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 juli 2014 @ 14:13:

Huisarts!ja echt? Ik vind dat altijd eng...
Huisarts. Waarom eng? Hij zal je been er niet afhakken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt even afwachten of het gewoon weer verdwijnt, dat zou ik doen, tenzij ik er veel pijn van zou hebben. Maar alsje jeer erg zorgen over maakt, dan is de huisarts echt de juiste plek voor hulp of om gerust gesteld te worden.
Pijn heb je juist niet aan een litteken, omdat de zenuwen vaak dood zijn.
Alle reacties Link kopieren
ja nja pijn heb ik niet echt.. alleen bij die blaren prikt t.. maar dat komt door die blaren zelf denk ik hahaha en voor dat afhakken ben k niet bang maar miss dat t iets erg is. Ik zal anders ff een paar dagen afwachten en dan al het niet overgaat de dokter bellen
Zodat het lekker erger kan worden.



Verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Heb je lang in de zon gezeten? Een litteken is gevoelloos, misschien ben je gewoon verbrand. Is ook maar een gokje, gewoon even langs de HA, al is het alleen maar om te worden gerustgesteld.
verba volant, scripta manent.
Bel nu maar gewoon, angsthaas!! Als zo'n blaar knapt en er komt infectie bij dan ben je verder van huis!! Dan moet je been er misschien echt wel af
Alle reacties Link kopieren
Huid van het litteken heeft meestal geen pigment en verbrandt daardoor snel. Zijn dit geen zonneblaasjes?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als het iets ergs is, en het wordt dus nog erger, wordt de behandeling ook erger. En dan moet echt dat been eraf hoor! Komt de huisarts zo aanrennen met zijn hakbijl.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahahahaha.. oke ik ga morgenochtend gelijk bellen.. en de zon ja.. zou kennen. Ik rol mn broeken altijd op dat t net boven mn enkels komt zou miss door de zon kennen zijn.... maar ik ga voor de zekerheid dan ff naar de huisarts...
Alle reacties Link kopieren
Langs brandnetels gefietst of gelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven