Gezondheid alle pijlers

borst vergroting

25-07-2014 18:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een borstvergroting ondergaan. Heeft iemand een sportbh met voorsluiting liggen. En niet meer in gebruik is. Maat 80 D. Ik woon zelf in zuidholland.
Alle reacties Link kopieren
En die borstvergroting kwam zo onverwacht dat je dat niet van te voren kon kopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee joh, door die borstvergroting is ze gewoon hartstikke blut Himalaya!
Ehm, je hebt tegenwoordig webshops enzo. Of is dat een gek idee?!
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van de winkel?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:welkom01 schreef op 25 juli 2014 @ 18:37:

Ik heb net een borstvergroting ondergaan. Heeft iemand een sportbh met voorsluiting liggen. En niet meer in gebruik is. Maat 80 D. Ik woon zelf in zuidholland.

Dat zijn dan jetsers geworden!



(lijkt me zo ongemakkelijk aanvoelen, dikke neptieten)
Haha, 't wordt hier met de dag gekker!
Gut, want nu ben je aan de bedelstaf geraakt? Als je borsten kunt kopen, kun je ook een beha kopen lijkt me.
Wat een armoe..
Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste klinieken en ziekenhuizen krijg je er zo'n strakke BH bij.. en zo niet: Dan koop je er toch een? Wat een schrale bedoening.
Alle reacties Link kopieren
Die krijg je erbij idd? Anders heb ik er nog 1 liggen...Zuid Holland ook.
Laat me raden. Je had een relaatsie met je geschiedenisleraar tennisleraar judoleraar. Hij vond je borsten te klein, dus heb je ze maar laten vergroten. Maar je zit in de bijstand, en je hebt jaren zo zuinig geleefd dat je wc-rollen moest jatten, 1x per week de wc doorspoelde en nu heb je geen rooie cent meer over om een 80D te kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 25 juli 2014 @ 18:46:

[...]



Dat zijn dan jetsers geworden!



(lijkt me zo ongemakkelijk aanvoelen, dikke neptieten)Mijn natuurlijke maat is veel groter dan 80D, dus zo enorm is dat niet. En niet echt een heel vriendelijke opmerking naar iedereen met D+ (al dan niet natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Nep tieten ogen altijd kleiner dan echte, en D is echt geen jetsers hoor....Ze moeten ook nog slinken. Ik heb nu ook 75D en vind ze nogal klein uitgevallen uiteindelijk.
Heb je katoenen zakdoeken in huis?

Dan kun je met behulp van dit filmpje zelf je b.h. maken en de sluiting andersom zetten.

Of je belt een kraamverzorgster die schijnen b.h.'s te kunnen vouwen van katoenen luiers maar daar kon ik geen filmpje van vinden.



selfmade bra
Alle reacties Link kopieren
quote:kikkeranna schreef op 25 juli 2014 @ 18:40:

Nee joh, door die borstvergroting is ze gewoon hartstikke blut Himalaya!Ze had gevraagd om een 80c, had al stapels leuke bh's gekocht, maar nu blijken ze ineens een d-cup te zijn!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik wacht even tot er weer een topic geopend wordt met als onderwerp de gemene vivawijven met hun rotopmerkingen. Is toch alweer een paar weken geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 25 juli 2014 @ 20:36:

Ik wacht even tot er weer een topic geopend wordt met als onderwerp de gemene vivawijven met hun rotopmerkingen. Is toch alweer een paar weken geleden.Nee, was pas nog eentje, maar verwijderd, want het was een trol.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven