Gezondheid alle pijlers

borsten groeien

29-07-2014 19:21 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



Is het zo dat je borsten groeien tot je 21ste?

Kan je ze door bepaalde manieren groter maken? (niet een openratie)



Xxx
Het verschilt per vrouw. De mijne zijn met intervallen tot mijn 26ste blijven groeien.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Precies op de dag dat je 21 wordt houden ze op met groeien.

Meis, je borsten groeien en veranderen je hele leven door (afvallen, aankomen, zwangerschap, zwaartekracht), en nee daar kun je zelf niets aan doen.

Accepteer je lichaam zoals het is en heb het lief voor alles dat het voor je doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had tot mijn 22ste ongeveer cup A, daarvoor AA. Toen tot mijn 25ste cup B en daarna ging ik richting C. Ik ben in die tijd ook wel iets aangekomen. Nu tijdens de zwangerschap D. En geen idee wat er straks van overblijft. Hopelijk twee mooie volle borsten en geen theezakjes

Dus, ja er kan nog van alles veranderen bij je. Verschilt enorm per vrouw en hangt af van je hormonen, aanleg, gewicht etc.
anoniem_204253 wijzigde dit bericht op 29-07-2014 20:04
Reden: tikfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je pas bevallen bent, moet je dan eens kijken hoe ze groeien....'t voelt alleen niet zo fijn. Maar Lolo Ferrari is er niks bij!
Wat je zou kunnen doen is je borstspieren ontwikkelen door oefeningen.

Voorbeeld: ga ca 40cm van een muur vandaan staan, gezicht naar de muur. Zet je armen tegen de muur (soort verticaal opdrukken) De spieren die je dan aanspant moet je trainen.

Ik heb dit gedaan nadat ik gestopt was met borstvoeding geven en had 1 maatje groter dan voorheen.



Maar er zijn bij Hunkemoller ook sjieke bh's met vullingen
Van aankomen groeien je borsten meestal wel
quote:Blaadje84 schreef op 29 juli 2014 @ 20:37:

Van aankomen groeien je borsten meestal wel Dit ja. Afgelopen jaar ruim 16 kilo aangekomen (heb nog steeds geen overgewicht, had door ziekte bijna ondergewicht) en ruim een cupmaat erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 29 juli 2014 @ 20:12:

Als je pas bevallen bent, moet je dan eens kijken hoe ze groeien....'t voelt alleen niet zo fijn. Maar Lolo Ferrari is er niks bij! Ohja stuwing, dat staat me nog te wachten... lijkt me heel gek :p
Alle reacties Link kopieren
quote:Blaadje84 schreef op 29 juli 2014 @ 20:37:

Van aankomen groeien je borsten meestal wel Jep, hier ook 10kg en een cupmaat. Mijn borsten begonnen pas te groeien toen ik 18 was en na mijn 25e ging ik van A naar B.
Alle reacties Link kopieren
Werkt ook omgekeerd, 16 kilo afvallen was 2 cupmaten en 2 jaar theezakjes voordat er weer wat model in kwam.
Alle reacties Link kopieren
Je borsten zullen je hele leven veranderen van vorm, grootte en de cupmaat veranderd dus steeds mee. Hou van wat je hebt..
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor alle reacties! Ik maakte me eerst zorgen omdat een vriendin van me zei dat je borsten stopte met groeien als je 21 bent.



@Welness-touch. Die oefening zal ik doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een vraagje...

Die vriendin die zei dat je borsten tot je 21ste groeien maakt steeds vervelende opmerkingen over de grootte van mijn borsten (ze zijn klein)

Ze zegt steeds dingen als: "je hebt nog een jaar de tijd he?" of ze zegt dat ze met mijn lichaam zou willen ruilen op mijn borsten na. Ze check zichzelf ook weleens in de spiegel en dan vind ze zichzelf sexy om mij vervolgens af te kraken.



Hoe kan ik het beste zeggen dat ik me hieraan erger?
Alle reacties Link kopieren
Noushi!! We hebben de opvolger van dokteranders, een Openratie!!
Alle reacties Link kopieren
quote:moongirl2014 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 23:18 Ik heb nog een vraagje...

Die vriendin die zei dat je borsten tot je 21ste groeien maakt steeds vervelende opmerkingen over de grootte van mijn borsten (ze zijn klein)

Ze zegt steeds dingen als: "je hebt nog een jaar de tijd he?" of ze zegt dat ze met mijn lichaam zou willen ruilen op mijn borsten na. Ze check zichzelf ook weleens in de spiegel en dan vind ze zichzelf sexy om mij vervolgens af te kraken.



Hoe kan ik het beste zeggen dat ik me hieraan erger? Ik zei dan altijd: de mijne gaan in ieder geval biet zo hangen.. Moet je nagaan; je navel tussen je borsten..
Alle reacties Link kopieren
quote:moongirl2014 schreef op 05 augustus 2014 @ 23:18:





Hoe kan ik het beste zeggen dat ik me hieraan erger?Dan zeg je gewoon: ik ben meer dan alleen mijn borsten.
Ik wrijf ze 1x per dag in met wc papier in. Schijnt ook te helpen
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor alle reacties!

Jullie geven hele goede tips.



Ik kan idd op zo'n manier meer van me afbijten
Alle reacties Link kopieren
Veel sojamelk drinken. Daar kunnen zelfs mannen een D-cup van krijgen.



http://www.visiontimes.co ... in-soy-milk-and-eels.html
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 05 augustus 2014 @ 23:42:

Ik wrijf ze 1x per dag in met wc papier in. Schijnt ook te helpenIk snap uhm, dat heeft bij je billen ook geholpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:cindysantisakul schreef op 07 augustus 2014 @ 02:05:

Veel sojamelk drinken. Daar kunnen zelfs mannen een D-cup van krijgen.



http://www.visiontimes.co ... in-soy-milk-and-eels.html

Wow haha. Ik lust niet echt sojamelk maar ik kan het proberen...



@Yavanna lol
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare vriendin. Is dit wel een vriendin als ze steeds misselijke opmerkingen maakt? Is ze niet jaloers. Zou haar een flinke sneer teruggeven. Dat een leuk gezichtje/uiterlijk belangrijker is dan een stel borsten. Dat ze het uitzoekt.
Is dat een vriendin? Je bent wel meer dan je borsten he, sexy zijn zit hem niet in de cupmaat.. Mooie uitstraling is veel sexier.



Als ze er weer wat over zegt, vraag je gewoon even waarom het haar zo bezig houd?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat ik een fijn karakter belangrijker vind, dan een paar grote borsten en dat zij misschien die grote borsten heeft maar dat je nou niet echt kan zeggen dat ze een fijn karakter heeft als ze zulke opmerkingen maakt..



Ik weet alleen niet of een "vriendschap" dat overleefd, het zou mij niet uitmaken, ik zou met zo iemand niet bevriend willen zijn..



Hou van wat je hebt en bent, meis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven