Gezondheid alle pijlers

buikkrampen

22-09-2014 23:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen



Nadat ik zaterdagavond heb gegeten begon de buikpijn.

ik heb nu zins zondag hevige buikkrampen dat samen gaat met diaree. Het doet echt pijn en blijf lopen naar de w.c:-( .

heb vanmorgen contact gehad met me h.a en het kan een week aanhouden volgens de asistente door dat er waarschijnlijk een bacterie in heeft gezeten in het eten.

Heeft iemand meschien nog idee hoe je de kramp/ diaree kan verminderen

Bananen eten heb ik al geprobeert zonder effect.



iemand meschien nog handige tips
Alle reacties Link kopieren
beschuit werkt beter.dan banaan en gewoon simpele maria biscuitjes wit brood! en verder lekker uitzieken en rustig aan doen!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
voor de kramp is een warme kruik trouwens erg fijn!
Life is like an hourglass glued to the table.
Is het niet zo dat je bij een voedselvergiftiging/bacterie de diarree juist niet moet verminderen, omdat dit de natuurlijke manier is van je lichaam om de bacterie naar buiten te werken? Dus dat je wel je vochtinname in de gaten moeten houden en voorzichtig moet zijn met eten, maar geen middeltjes moet gaan gebruiken om de diarree te stoppen?



Of klopt dat niet?
Overleg morgen met de assistente van de huisarts of jouw apotheek of je pijnstilling kunt nemen. Iets tegen diarree zou ik niet doen, omdat die een functie heeft in dit geval. De ziekteverwekker moet uit jouw lichaam en dat gebeurt op die manier. Beterschap



http://mens-en-gezondheid ... zaken-en-behandeling.html
Alle reacties Link kopieren
Droge beschuiten eten.
Alle reacties Link kopieren
Paracetamol, veel vocht innemen en proberen te rusten. De bacterie moet er uit, die moet je niet onderdrukken. Maar zorg dat je niet uitdroogt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit een tijdje geleden na het eten van slechte rosbief. Ik ben er een week flink ziek van geweest en er was niks tegen te doen. Na alles wat ik at, kreeg ik enorme buikpijn en krampen. Ik bleef ook echt een week lang continue naar de wc lopen, echt verschrikkelijk!



Beterschap
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie advies

lig nog rustig op de bank en uitzieken maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven