Gezondheid alle pijlers

kloven in tenen

31-07-2014 15:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar zomer weer hetzelfde liedje.

Mijn grote teen gaat barsten.

Ik heb serieus al van alles geprobeerd.

Vaseline smeren en met sokken slapen. Ik las later dat dat helemaal niet goed is.

Dus ook gewone voetcreme , creme van hansaplast.

En tegenwoodrig creme van gehwol , maar niks helpt.

Iemand de gouden tip?
Het enige dat mij werkt is op tijd eelt weghalen. Maar f*ckin hell wat zijn die kraters pijnlijk!
Alle reacties Link kopieren
Het is idd eelt wat voor die barsten zorgt, en eelt weghalen is de enige optie.. En daarna dagelijks zacht houden . ik gebruik de creme van Gehwol , en haal ongeveer 1 x per week een deel eelt weg met een rasp (pedicure beviel me niet zo goed...weet je nog Roos )
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Niet echt veel ervaring, maar KLOVEX van het Kruidvat helpt mij wel.

En als je er nou íedere zomer last van hebt moet je misschien eerder beginnen met het smeren van vettigheid.
Alle reacties Link kopieren
Goede pedicure. Eelt weghalen is noodzakelijk. Daarna cremen met een zo vet mogelijke creme bv uierzalf of nivea. De vorige reactie heeft misschien pech gehad met haar pedicure maar echt een goeie pedicure kan je helpen.
quote:Sense-1970 schreef op 31 juli 2014 @ 17:39:

(pedicure beviel me niet zo goed...weet je nog Roos )O god ja!! Daar ben je een poos zoet mee geweest zeg!
Ik gebruik liever de klovencreme van Scholl, die werkt bij mij beter. En inderdaad goed je eelt weg houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2014 @ 17:44:

[...]



O god ja!! Daar ben je een poos zoet mee geweest zeg!





Ik heb ongeveer 3,5 maanden met een gat in mijn teen gelopen



Ik doe het nu lekker veilig zelf.. Niet te diep, niet te veel tegelijk.. En bijhouden..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
.
Sorry maar zelf met een mesje gaan lopen etteren lijkt me niet echt een heel goed advies...
Alle reacties Link kopieren
Een pedicure is het beste wat je kunt doen. Kijk wel goed uit welke je uitkiest en dat het ook echt een pedicure is en niet alleen nagels lakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven