Gezondheid alle pijlers

vagina vraag

18-04-2014 23:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond! Een beetje een rare vraag, maar ik heb laatst iets ontdekt wat mij een beetje bezig houdt. Ik weet dat medisch advies inwinnen niet is toegestaan en dat is ook niet mijn intentie, maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent.

Eerst, als ik bij ontharing ofdergelijke,mijn vagina bekeek was er bij de ingang helemaal niks te zien, ook niet er in.

Nu, nog steeds relatief jong, wel na vaginale bevalling, zie ik 3 "vleesdingetjes" bij de ingang. Ze hangen er niet uit, ze doen geen pijn, zijn niet groot. Maar waar eerst dus alleen een "gat" te zien was, zie ik nu 3 weefsel-uitstulpjes? Ze gaan wel gewoon aan de kant en het is voor mijn partner niet voelbaar.



Herkent iemand dit? Bedankt alvast :-)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt normaal voor mij Maar goed de omschrijving is natuurlijk een beetje vaag. Dus mocht je je een beetje zorgen maken, dan even langs een arts.
Was je gehecht na de bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Is het een beetje wit van kleur (soort witte gloed erover niet heel wit)? Ik ben daar half jaar geleden voor naar de huisarts gegaan. Was bang dat het een of andere soa was. Mijn huisarts begon te lachen en zei dat dit gewoon restjes van het maagdenvlies waren. Wat jij omschrijft klinkt hetzelfde als bij mij. Had ze voorheen ook nog nooit gezien en ben 3 jaar geleden bevallen. Het zat bij mij ook net bij de ingang
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op vrijdag 18 april 2014 23:46 Is het een beetje wit van kleur (soort witte gloed erover niet heel wit)? Ik ben daar half jaar geleden voor naar de huisarts gegaan. Was bang dat het een of andere soa was. Mijn huisarts begon te lachen en zei dat dit gewoon restjes van het maagdenvlies waren. Wat jij omschrijft klinkt hetzelfde als bij mij. Had ze voorheen ook nog nooit gezien en ben 3 jaar geleden bevallen. Het zat bij mij ook net bij de ingang



Ja, dat kan wel inderdaad! Raar he, dat zoiets je opeens opvalt.



Ik ben gehecht, maar minimaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op vrijdag 18 april 2014 23:37 Klinkt normaal voor mij Maar goed de omschrijving is natuurlijk een beetje vaag. Dus mocht je je een beetje zorgen maken, dan even langs een arts.Dankje!
en de baby is eruit?
Alle reacties Link kopieren
@tillywowo, ja heel raar. Ik schrok echt had dit voorheen ook niet of nooit gezien. Het leek een beetje op van die dingen als je een sinaasappel vlies doorbreekt, die langwerpige rugbyvormige dingetjes die er dan altijd inzitten (dacht vroeger dat dit de vitamine waren haja) Beetje rare omschrijving maar weet niet hoe ik het anders duidelijk kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Kan je er met je vingers bij? Zit het vast?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de plekjes van mijn 2 hechtingen ook een soort (mini) uitstulpjes. Volgens mij een soort wild vlees/vergroeiing ofzo? Ook geen last van, geen pijn, zit niet in de weg en mijn partner ziet of voelt het niet.



Ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht. Het leek me normaal na een bevalling/hechting.



Dus het klinkt me niet vreemd in de oren. Maar ff de assistente bellen voor advies kan altijd natuurlijk als je je zorgen maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 april 2014 @ 23:54:

en de baby is eruit?Goede vraag, dat zou ik ook eerst checken. En zo ja, issie heel?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
komt door de bevallen en het hechten daarna, ook al is het minimaal geweest. Er is toch een kindje langs geweest en euh.. dan komt het niet altijd meer helemaal in het oude model Bij het hechten kan er inderdaad wat wild vlees komen, doe je niks aan en niks mee.
Klinkt als genitale wratten...laat t nakijken bij de huisarts.
Klopt, gewoon wat wildgroei/restanten maagdenvlies oid. Niks geks aan.



Ik heb me ook langgg geleden eens gemeld bij de huisarts omdat ik bang was genitale wratten te hebben maar het was onschuldig, gewoon restantjes maagdenvlies. Wat was ik opgelucht zeg!!
quote:emmetje2 schreef op 19 april 2014 @ 10:28:

Klinkt als genitale wratten...laat t nakijken bij de huisarts.Uhm, het klinkt als vanalles maar genitale wratten herken ik echt niet in deze omschrijving.
Dan groeien er ineens een soort vleeswratten op je vagina..en het is heel besmettelijk en veel mensen dragen het virus zonder dat ze het weten.Kan soms jaren duren voor ze verschijnen na de besmetting.Het is maar een suggestie en ik zou t zeker na laten kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven