Gezondheid alle pijlers

zit 'ie' er nog?!

01-08-2014 23:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister avond voor ik naar bed ging had ik last van mijn onderrug, menstruatie zit er aan te komen dus dacht, ik doe voor de zekerheid een tampon in om eventueel doorlekken te voorkomen.



Afgelopen nacht wakker geworden van hevige pijn, ziekenhuis geweest; nierbekken ontsteking, weer terug naar huis.



Nu zit ik me dus te bedenken; oh god, ik heb heel die tampon er niet uitgehaald... Net 'gevoeld' maar ik voel m niet. Zou ik m met plassen gewoon kwijt zijn geraakt? Maak me toch een beetje zorgen...
Waarom denk je dat wij hier een antwoord op kunnen geven?
Alle reacties Link kopieren
Nou lijkt me niet dat die met plassen eruit is gegaan! Zou nog even zoeken en anders overleg huisartsenpost voordat je straks nog meer ellende heb
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij in het ziekenhuis verwijderd?
alsie er nog inzit komt hij er na een paar dagen wel uit. of eerder. goed duwen met je baarmoedermond(?). op een gegeven moment is dat ding toch wel doordrenkt en floptie er wel uit.
even hurken boven je smartfoon en een Van Royen selfie maken. Dan posten op het forum, dan kunnen we met zijn allen zien of er nog wat in zit
Gewoon even 'wroeten', dan vind je hem heus wel als hij er nog zit. Hij kan de andere kant op niet verdwenen zijn, immers.
Nee, hij komt er niet vanzelf uit! Is best gevaarlijk, dus TO, door de knietjes en diep voelen met je vinger van binnen.
kan best dat je hem er al uit hebt geperst toen je aan t poepen was.

ooit gehoord dat iemand hem eruit lachtte.

hoesten kan dus vast ook wel werken
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 augustus 2014 @ 23:37:

even hurken boven je smartfoon en een Van Royen selfie maken. Dan posten op het forum, dan kunnen we met zijn allen zien of er nog wat in zitGoed idee ja!
ja gewoon goed voelen, vingers erin en als je je baarmoedermond voelt weet je dattie eruit is.
Mutarde.
Alle reacties Link kopieren
Heb je in het ziekenhuis inwendig onderzoek gehad?
en, zit ie er nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog even goed zoeken en anders contact opnemen met het ziekenhuis. Kan inderdaad erg gevaarlijk zijn namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Geen paniek. Hurken en dan goed voelen, ook ronddom de baarmoedermond. En 'm dan er met 2 vingers uithalen als je het koordje niet kunt vinden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rochel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 23:36 alsie er nog inzit komt hij er na een paar dagen wel uit. of eerder. goed duwen met je baarmoedermond(?). op een gegeven moment is dat ding toch wel doordrenkt en floptie er wel uit.Iew!
don't eat yellow snow
Met plassen kan die er zeker wel uitvallen.

Heb ik ook regelmatig. Ik zou voor de zekerheid morgen even bij de huisarts checken. Om zelf nou zo te gaan wroeten lijkt mij ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Naar binnen schieten kan ie niet.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet zelf wroeten? Je stopt 'm er toch ook zelf in?

Je vagina is geen oneindig doorlopende grot dus als de tampon er nog inzit kan je die best zelf verwijderen. Alleen als het niet lukt lijkt de huisarts me de aangewezen persoon.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd heb ik zo'n moment elke keer dat ik ongesteld ben.

Ik denk regelmatig "Heb ik die tampon er nou al uitgehaald?"

Ik zit zo vaak te wroeten om het te controleren.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik er ineens 2 tampons uithaalde.

Dus ja TO, even wroeten.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 02 augustus 2014 @ 01:15:

Met plassen kan die er zeker wel uitvallen.

Heb ik ook regelmatig. Ik zou voor de zekerheid morgen even bij de huisarts checken. Om zelf nou zo te gaan wroeten lijkt mij ook niks.De huisarts ziet je aankomen. Wat denk je dan dat er 'mis' kan gaan als je zelf voelt of je tampon nog ergens zit?
Alle reacties Link kopieren
Iewww, zelf met de handen in je vagina. Dat dóe je toch niet!!



Echt zo raar die lichaamsangst. Het is jouw lichaam, je komt er toch binnen 1 minuut achter of er een prop watten in je muts zit? Of ben ii nou gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:aventura_ schreef op 02 augustus 2014 @ 08:43:

Iewww, zelf met de handen in je vagina. Dat dóe je toch niet!!



Echt zo raar die lichaamsangst. Het is jouw lichaam, je komt er toch binnen 1 minuut achter of er een prop watten in je muts zit? Of ben ii nou gek.



+1

vind het pas raar als je hiervoor naar de HA gaat eigenlijk
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen inwendig onderzoek gehad in het ziekenhuis. Hij is nergens te bekennen, en ik voel ook niks.

Denk toch met plassen ofzo al eruit 'gefloept'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven