AAhhhhhhh!!!! Ik ben zo goed als zeker zwanger

03-06-2011 13:56 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jemig....

Ik heb net een zwangerschapstest gedaan, en meteen twee felle streepjes....ik ben zwanger!

Ben al sinds januari niet meer ongesteld geweest, maar sinds ik, 1,5 jaar geleden gestopt ben met de pil ben was ik zo onregelmatig ongesteld dat ik niet dacht dat het echt zover kon zijn. Zeker na zoveel negatieve testen.

Ook omdat de mannen in de familie van mijn vriend allemaal 'traag zaad' hebben, en nu al de 2e schoonzus begint met ivf, durfde ik niet te hopen dat het bij ons 'spontaan' zou gebueren...

Maar nu is het dus zover.

Ik ga straks voor de zekerheid nog maar een test doen, want ik geloof het nog niet helemaal, maar nu ben ik al zo enorm blij, en een beetje bang, dat wel....

Ik geloof het gewoon nog niet helemaal....

Maar ik ben er heel er blij mee!!!!!
Gefeliciteerd!
Whiehoeij! ik kan het me voorstellen. Alvast van harte!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!

Kan me je ongeloof voorstellen, maar streepje is streepje!



Leuk nieuws om te lezen zo op een zeer rustige werkdag.
wat goed! Heel erg gefeliciteerd je kan nog een test voor je eigen zekerheid doen maar het hoeft niet een streep is een zwangere vrouw
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!

Ik ben zo hyper, ben blij dat ik het aan jullie kwijt kan, zelfs mijn vriend weet het nog niet, ik belde hem wel net, met de mededeling dat ik straks een verassing heb als ik thuis kom, kanniet wachten om hem de test te laten zien!

Maar nu? De huisarts, of de verloskundige of de gynecoloog?

Ik ben duidelijk echt een groentje.....
Alle reacties Link kopieren
Gezien het "AAAAAAAAH" was ik even bang voor weer een abortusdiscussie.

Maar in dit geval Gefeliciteerd!



Volgens mij moet je even de huisarts bellen en die zegt dan dat je een verloskundige moet zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ikbenik, streepje is een streepje, maar het is vooral een extra bevestiging voor mezelf, ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven!

Ik ben zo blij met jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry stabiloboss, het is dus een hele blije Aaaahhhhhhhh (kan me voorstellen dat dat niet helemal duidelijk is in 1e instantie)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!! Van harte! Je kunt idd gewoon de HA bellen.. Wens je veel geluk en een voorspoedige zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Ps ben dan wel benieuwd hoever je bent!!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd! Welkom in de wereld die zwangerschap en moederschap heet! Sjees, het is zo ontzettend leuk om het nét te weten. Dat je nog een geheim met je meedraagt en straks geweldig nieuws mag verkondigen! Geniet er van. Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe! En laat even weten hoe je vriend reageerde. Altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd : yay:



Wat ben je blij!!! Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geleficiteerd!!!

Ik herken het (blije) AAAAAAAAHHHHHHH gedeelte wel!



Stuiter en hyper even lekker door. Geniet ervan!!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals bedankt, nu al, voor jullie reacties!

Moet weer even weg, maar ga jullie zeker op de hoogte houden van hoe het loopt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat ik zelf trouwens een leuke en fijne site vond tijdens mijn zwangerschap was deze. Ze geven je ook wel tips enzo, maar het leukste vond ik dat je je een voorstelling kon maken hoe je kindje er nu uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!! Super leuk! Gewoon verloskundige bellen in de buurt, huisartsen doen er tegenwoordig niet zoveel meer mee, bij ons dan. Stuiter nog maar even lekker door!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nog eentje dan :-)

Ja chianti, ik ben ook heel erg beniewd hoe ver ik ben.

Kan de verloskundigepraktij alleen tussen 12.00 en 13.00 bereiken, dus kan pas maandag een afspraak maken!

Ik hou jullie op de hoogte van reactie vriend en hoe ver ik al ben en alles eigenlijk voor zover dat jullei interesseert, hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:Sannev82 schreef op 03 juni 2011 @ 14:01:

Dank jullie wel!

Ik ben zo hyper, ben blij dat ik het aan jullie kwijt kan, zelfs mijn vriend weet het nog niet, ik belde hem wel net, met de mededeling dat ik straks een verassing heb als ik thuis kom, kanniet wachten om hem de test te laten zien!

Maar nu? De huisarts, of de verloskundige of de gynecoloog?

Ik ben duidelijk echt een groentje.....



GEFELICITEERD



De huisarts doet tegenwoordig niks meer hoor. Die heeft alleen wat folders voor je en eventueel een adres van een verloskundige. Je kunt zelf ook een verloskundige praktijk in je omgeving opzoeken en daar rechtstreeks een afspraak maken. Je moet even weten wanneer de eerste dag van de laatste menstruatie is geweest, dan kunnen ze de termijn bepalen. (Dat kun je ahv die datum natuurlijk ook zelf)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sannev82 schreef op 03 juni 2011 @ 14:12:

Nog eentje dan :-)

Ja chianti, ik ben ook heel erg beniewd hoe ver ik ben.

Kan de verloskundigepraktij alleen tussen 12.00 en 13.00 bereiken, dus kan pas maandag een afspraak maken!

Ik hou jullie op de hoogte van reactie vriend en hoe ver ik al ben en alles eigenlijk voor zover dat jullei interesseert, hihiMij interesseert het me! Veel geluk dame!
Alle reacties Link kopieren
http://www.verloskundigenamsterdam.nl/datum.php



met bovenstaande link kun je de duur van je zwangerschap bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd.....



Maar waarom zo goed als zeker zwanger? Als je 2 strepen of iets wat op een positief resultaat wijst op je test hebt, ben je zeker zwanger. Dat is misschien nu nog heel moeilijk te beseffen en voelt nog heel onwerkelijk maar het is echt zo. En zo te lezen ben je er superblij mee.



Geniet van dit blije gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Luna30v:

Sanne heeft geen laatste menstruatiedatum, omdat ze sinds januari niet meer ongesteld is geweest. Ze weet dus niet wanneer er een eisprong is geweest.



Sanne, probeer een verloskundige uit te zoeken die zelf de echo's doet, zodat meteen bij de eerste afspraak bekeken kan worden hoe ver je bent.

Als een verloskundige namelijk niet zelf de echo's doet, dan weet je na de eerste afspraak nog niks, want dan moet je daarna nog bij het ziekenhuis een afspraak maken voor een termijnecho.

Aangezien jij door je onregelmatige menstruatie geen idee hebt hoe ver je bent, lijkt het me wel handig om zo snel mogelijk te weten of je 4, 3, 2 of 1 maand zwanger bent.



In ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dit moet een fantastisch gevoel zijn na 1,5 jaar wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven